Odpalanie z rana - blad krytyczny - kontrolka oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szawełło
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: pn sie 17, 2009 19:48
Lokalizacja: Prudnik-opolskie

Post autor: szawełło » pt gru 18, 2009 14:45

PABLOMIX pisze:
szawello pisze:Rozumiem że na rozgrzanym silniku problem znika .Zrób test -jak ci zniknie ten alarm wykręć korek zbiorniczka wyciąg i popatrz czy pojawił się ten sam alarm --jeżeli tak to mrozik może robić na wtyczce jakieś zwarcie --- moje zdanie
Tak, na rozgrzanym silniku problem znika. Ale godzine temu zapalałem przy -12 st. i już było ok. Tak jak piszesz pewnie mrozik robi swoje gdzieś we wtyczce, ale pocieszające jest to że zapala idealnie za pierwszym razem :smoke:
po długim postoju go łapie ----- zrób ten test i daj znać jestem ciekaw czy po wykręceniu korka pokazuje ten sam alarm pozdrowienia :pub:

[ Dodano: 18 Gru 2009 18:08 ]
PABLOMIX, to prawdopodobnie treść twojego alarmu KUHMITTEL PRUFEN STOP BETRIEBS_ANLEITUNG może ktoś z kolegów przetłumaczy :balwan:
Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 19:16 przez szawełło, łącznie zmieniany 6 razy.



pkr98as
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn sie 17, 2009 11:59
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: pkr98as » ndz gru 20, 2009 10:58

mi kontrolka od oleju również się zapaliła i 3 razy brzeczyk przy -18 z rana ale zgasilem odpaliłem i było ok chyba olej byl zbyt gęsty



Awatar użytkownika
PABLOMIX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt gru 11, 2007 10:35
Lokalizacja: WSC

Post autor: PABLOMIX » ndz gru 20, 2009 11:41

szawello pisze:
PABLOMIX pisze:
szawello pisze:Rozumiem że na rozgrzanym silniku problem znika .Zrób test -jak ci zniknie ten alarm wykręć korek zbiorniczka wyciąg i popatrz czy pojawił się ten sam alarm --jeżeli tak to mrozik może robić na wtyczce jakieś zwarcie --- moje zdanie
Tak, na rozgrzanym silniku problem znika. Ale godzine temu zapalałem przy -12 st. i już było ok. Tak jak piszesz pewnie mrozik robi swoje gdzieś we wtyczce, ale pocieszające jest to że zapala idealnie za pierwszym razem :smoke:
po długim postoju go łapie ----- zrób ten test i daj znać jestem ciekaw czy po wykręceniu korka pokazuje ten sam alarm pozdrowienia :pub:

[ Dodano: 18 Gru 2009 18:08 ]
PABLOMIX, to prawdopodobnie treść twojego alarmu KUHMITTEL PRUFEN STOP BETRIEBS_ANLEITUNG może ktoś z kolegów przetłumaczy :balwan:
dokadnie tak !

TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Po włączeniu zapłonu lampka sprawdza prawidłowość ukł.chłodzenia przez kilka sekund.
Jeżeli lampka zapaliła się, gaśnie lub mruga w czasie jazdy i dodatkowo jest wydawany potrójny sygnał dźwiękowy, to należy natychmiast zatrzymać pojazd i sprawdzić poziom płynu chłodzącego i jego ew. za wysoką temperature.
Informacja na wyświetlaczu: STOP!!!KUHLMITTEL PRÜFEN BETRIEBSANLEITUNG



Awatar użytkownika
szawełło
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: pn sie 17, 2009 19:48
Lokalizacja: Prudnik-opolskie

Post autor: szawełło » wt gru 22, 2009 08:27

PABLOMIX, ale jak pisałeś płyn chłodniczy masz w porządku --- czy znalazłeś przyczynę uruchomienia się tego alarmu ? WESOŁYCH ŚWIAT


Ba.........................

;)

Awatar użytkownika
PABLOMIX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt gru 11, 2007 10:35
Lokalizacja: WSC

Post autor: PABLOMIX » wt gru 22, 2009 09:17

Nic z tym nie robiłem, problem zniknął sam :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości