Turbina T3 i T3 niby to samo a jadnak nie POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » sob gru 19, 2009 13:04

kurde wszyscy tutaj piszą co trzeba zrobić, o MBC był juz faq. troche zabawy i z dwuch zrobi sie jedną.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » sob gru 19, 2009 16:39

spoko spoko . Poczytalem troche na forum i juz wszystko wiem. arwam a dowiedziałeś sie do czego jest ten drugi wężyk bo widzialem na którymś temacie ze pisałeś o tym ??

[ Dodano: 19 Gru 2009 15:43 ]
a masz jakis MBC godny polecenia :) bo ja teraz będę robił remont silnika noi co tu dużo gadać musi jechać i wciągać 1.9 TDI 90KM :D


Krakulec

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 20, 2009 00:44

Krakulec pisze:Czy ten wezyk jest od tego ze gdy jest za wysoki cisnienie to pcha ten zawor i otwiera go bo jest za duze cisnienie ??
Mniej więcej tak to działa. Mbc robisz sobie sam :)



Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz gru 20, 2009 04:58

a jeszcze mam pytanko bo cos nie moge znalesc. da rady przełożyć głowicę od 1.9 td do 1.6 td ?? moze byl jakis temat o tym


Krakulec

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 20, 2009 07:28

a jeszcze mam pytanko bo cos nie moge znalesc. da rady przełożyć głowicę od 1.9 td do 1.6 td
Tak,da radę,ale pod warunkiem,że masz w 1,6 hydro-popychacze.Po 85 roku były już z hydro.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz gru 20, 2009 14:59

no to jest hydraulik 89r. Silnik JR . A cos wiecej na ten temat ?? co trzeba zmienic przerobic ?? bo szukałem na forum ale nie moge znalesc


Krakulec

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz gru 20, 2009 18:10

głowica podejdzie, temat był i nawet przykładane były na fotach, zobacz sobie uszczelka od 1.9 i 1.6 niemalże identyczne. średnica tłoków inna


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości