Duży Problem z odpaleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 19, 2009 22:39

Michaś_1977, to jest diesel to lampa nie bardzo chyba ? sprawdzac kat


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob gru 19, 2009 22:39

damian81Z pisze:ja stosuje z K2
Dobry tez jest Valwoline,ale trochę kosztuje.Czyści za to wszystko co ma na drodze...

[ Dodano: 19 Gru 2009 21:40 ]
krzysiekj1990 pisze:Ustawiali mi a jakos mozna to sprawdzic czy jest dobry ??
Najlepiej u mechaniora.Lampą stroboskopową lub czujnikiem zegarowym.
damian81Z pisze:Michaś_1977, to jest diesel to lampa nie bardzo chyba ? sprawdzac kat
Uwierz mi,wiem co piszę...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 19, 2009 22:41

dokladnie nie wiem ile za kat mysle ze od 70zl do 120zl ,ale nie wiem napewno ile
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 22:56 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » sob gru 19, 2009 22:49

lampą chyba można tylko trzeba mieć do niej czujnik piezo a co do paliwa to ja dolewam denaturatu, co nie którzy to pija :chytry: i żyją to silnikowi chyba też nie zaszkodzi, jak do tond to zapalił mi przy -23 a nie leje paliwa z markowych stacji


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob gru 19, 2009 22:55

VireWolf88 pisze:co nie którzy to pija :chytry: i żyją
Tylko krócej... :grin:
Mądra książka podaje,że można dolewać benzyny w odpowiednich proporcjach...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 19, 2009 22:57

do 10%


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » sob gru 19, 2009 23:09

to juz chyba lepiej kupic ten ulepszacz :)



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » sob gru 19, 2009 23:12

to właśnie z mądrej książki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/94f ... d1a30.html


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

kacz0r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 27, 2009 11:40
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacz0r » sob gru 19, 2009 23:58

Mam bardzo podobny problem, więc myślę iż nie obrazicie się, że podepnę się pod temat?

Konkretnie. Na mrozie od -1 nie pali, tzn pali jak go wspomogę prostownikiem rozruchowym, ponieważ na akumulatorze tak długo nie pokręce, ogólnie kręcić rozrusznikiem muszę ok. 30 min(oczywiście z przerwami na grzanie świec). Kręcenie wygląda tak, jakby nie dostawał paliwa tzn. nie ma żadnych objawów zapalenia - rozrusznik kręci silnikiem i nie dochodzi do zapłonu.
Dopiero po dłuższym kręceniu(jak pisałem ok. 30 min z przerwami) zaczyna łapać, raz na kilka obrotów się "wzdrygnie" - tzn. dostanie paliwo i przepali i coraz więcej tych "wzdrygnięć" aż do odpalenia.
Później chodzi IDEALNIE, odpala po paru godzinach na mrozie bez żadnych problemów.
Świece sprawdzone - grzeją, kąt wtrysku będę miał możliwość sprawdzenia w poniedziałek, do paliwa dolewałem depresant. Wydaje mi się jednak(nie jestem mechanikiem, uczę się m.in. z tego forum), że nie dostaje paliwa, może się cofa i zanim napompuje to trochę minie?
Kątem wtrysku bawiłem się również we własnym zakresie, nie mam czujnika zegarowego, ale na kilku ustawieniach - albo przerywał(pompa w dół), albo nie miał mocy(pompa w górę), w odpalaniu nie pomogło. Ustawiłem jak było.


[url=http://www.autocentrum.pl/880-dziennik_kosztow_volkswagen_golf-1999672459-1.html][img]http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999672459.gif[/img][/url]

vwlukasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt lis 10, 2009 19:16
Lokalizacja: włocławek
Kontakt:

Post autor: vwlukasz » ndz gru 20, 2009 00:35

kacz0r, kolego kat wtrysku reguluje sie bardzo dokladnie co do milimetra wiec to co Ty zrobiles obracajac pompa to poprostu sprawiles kompletna rozlegulacje, mialem podobny problem pare dni temu kiedy to po wymianie paska rozrzadu jakies 2 miesiace temu nie ustawilem kata wtrysku to sie przekonalem na wlasnej skorze ze jest to niezbedne po takiej wymianie, a jak mowie problem mialem podobhny tylko w mniejszym stopniu bo rok temu na starym pasku palil od strzala a tej zimy troche hehłał z gazem w podlodze ale od pierwszego krecenia i dwa razy swieczki podgrzane, pojechalem do dobrego mechanika i dzis rano -15 odpalil od obrotu walem :))



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 20, 2009 00:41

kacz0r, kolega vwlukasz, ma racje zabawa pompa nie daje nic dobrego, dokladnie minimalne ruchy pompa daja duze zmiany kata, mozna to ustawiac na sluch ale jest to nie dokladne, sprawdzales przewody czy masz powietrze w nich?


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

kacz0r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 27, 2009 11:40
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacz0r » ndz gru 20, 2009 01:59

Dzięki wielkie za odpowiedź :). Co do powietrza w przewodach to jak ostatnio sprawdzałem to było coś takiego, że ok. 10cm paliwa, 10cm powietrza, itd... ale nie wpływało to na pracę silnika, chodzi równo. Jeśli chodzi o pompę to dzięki za wyjaśnienie, nie wiedziałem, że takie małe zmiany mają jakiś wpływ, bawiłem się tym słuchając silnik - jak coś się zmieniło przykręciłem, przejechałem się i czułem efekt - była to zmiana o kilka mm. Teraz jest jak na początku, specjalnie zaznaczyłem.
vwlukasz, ile płaciłeś za ustawienie kąta?
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 02:25 przez kacz0r, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.autocentrum.pl/880-dziennik_kosztow_volkswagen_golf-1999672459-1.html][img]http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999672459.gif[/img][/url]

kajojj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 19:35
Lokalizacja: KETRZYN

Post autor: kajojj » ndz gru 20, 2009 10:38

kąt sprawdza się za pomocą zegara a nie lampy,,,,około 50zł biorą za ustawienie



Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » ndz gru 20, 2009 18:09

Ok czyli tak dzis zalalem ten dodatek do ropy ktory polecaliscie ten żółty w przezroczystej butelce i profilaktycznie podlaczylem akumulator na noc jesli jutro nie odpali jade ustawic kat wtrysku i mam jeszcze pytanko ile czasu zajmuje ta operacja czy musze zostawiac samochod czy trwa to pare minut



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 130 gości