grzanie świec!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Po to żeby była mniejsza emisja NoX itp. jest to afterglow tzw. czyli dogrzewanie komory spalania. Według moich obserwacji z VAGiem trwa ok. 60 sekund. Dzisiaj sam byłem zdziwiony bo miałem dzień wolny i auto odpaliłem po 24 godzinach i z dziesięć sekund chodził jak sieczkarnia, nierówno jakby na 3 gary tylko. Chyba pora wymienić świeczki jeszcze w obecnym aucie nie zmieniałem ale w MK3 1Z przyniosło efekty. Z drugiej strony koleś ma A4 2002r ASZ i te same objawy a świece zmieniał w zeszłym miesiącu.Steinway pisze:po co maja grzać jak silnik jest zapalony.... ?!?
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
ja wymieniałem świece. miałem jak sie okazało 4 spalone. a mimo to przy -26 i nie odpalany przez 3 doby odpalił tyle ze za 2 razem.... świece grzały tzn kontrolka swieciła tak z 3 sekundy i w zakresie od +4 do _ nieskończoności palił ale kulawo chodził przez kilka sekund. a teraz jak ma nowe świece to na mrozie tak jak u nas było -16 świece grzały około 5-6 sekund i odpalił idealnieod strzała lepiej niz na ciepłym. ahh... no i jeszcze kąt wtrysku do kontroli
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 01:30 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
Świece
Witam sprawdz swiece żarowe i czy dochodzi do nich prąd a następnie filtry paliwa powietrza
jak nie będzie dochodził prąd to proponuje wymienić przekaznik świec zarowych
jak nie będzie dochodził prąd to proponuje wymienić przekaznik świec zarowych
ja powiem wam coś ciekawego.... :green_fuck: :green_fuck:
Cieżko, mozolnie... ale odpalał mi nawet jak niedawno było -15*. W końcu nazbierałem troche $$ i kupiłem filtry powietrza, paliwa i do tego świece Bosh.
Co się okazało przy wymianie ?! 4 spalone... hahahah i kto mi to wytłumaczy jakim cudem odpalał ??
Cieżko, mozolnie... ale odpalał mi nawet jak niedawno było -15*. W końcu nazbierałem troche $$ i kupiłem filtry powietrza, paliwa i do tego świece Bosh.
Co się okazało przy wymianie ?! 4 spalone... hahahah i kto mi to wytłumaczy jakim cudem odpalał ??
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
mi powiedzieli, że skoro praktycznie swiece wszystkie byly martwe a mimo to zapalal to znaczy ze silnik jest w bardzo dobrym stanie i ma dobra kompresje
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 22:58 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
jedyne "naukowe" wytłumaczenie tego faktu choć i tak nie prawdopodobnezajac pisze:silnik jest w bardzo dobrym stanie
Dzisiaj założyłem nowe świeczki. Na ciepłym odpalał od strzała. A ciekawe jak jutro rano będzie
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 23:02 przez djmatys, łącznie zmieniany 1 raz.
Kostka w stacyjce do wymiany nie zaden bendixbarbiq pisze:djmatys napisał/a:
bendinks
bendiks też mógłby być przyczyną ale dziś sprawdzałem i w ogóle nie dochodzi prąd po przekręceniu kluczyka na "rozruch".
rozrusznik wykluczam, ten problem według mnie siedzi w sterowaniu rozrusznikiem. jutro rozgrzebę jeszcze stacyjkę, może to ją coś boli?! okaże się:)
dokładnie.. głównie chodzi o to, żeby przy sprężaniu powietrza nigdzie ono nie uciekało.. tylko jak najbardziej się sprężyło i szybko nagrzewało do temperatury która powoduje samozapłonzajac pisze:to znaczy ze silnik jest w bardzo dobrym stanie i ma dobra kompresje
Więc wychodzi na to, że mamy zdrowiutkie silniki.. nic tylko się cieszyć ja się cieszę, że nie porwałem się na wymianę aku, bo już miałem taki zamiar
Też myślałem że nie kręci na tyle mocno żeby łatwo odpalił, nawet chciałem wymienić bo mam inny nowy zapasowy, ale okazało się że śruba która go trzyma do podłużnicy jest objechana i nie da się jej wykręcić Pozostało reanimować ten co mam w aucie Odkręciłem korki, i weszło ponad litr wody Od tej pory kręci lepiej i przy rozruchu napięcie spada tylko do 10.5V z 13:) Tak więc nie ma źleEnJoy pisze:że nie porwałem się na wymianę aku,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości