1,9 D, problem z odpalaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MiSza_w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 22, 2009 23:44
Lokalizacja: Grudziądz

1,9 D, problem z odpalaniem

Post autor: MiSza_w » czw gru 17, 2009 21:32

Witam!
Mój problem jest następujący, mój golf w tamta zimę chodził bardzo dobrze mróz -20 i zapalal bez problemu, niecałe dwa tygodnie temu po 2 dniach nie odpalaniu auta przy odpalaniu musiałem kręcic 4 razy ale zapalil, zawsze za 1 razem zapalal lub za 1 zapalil i zgas a za drugim juz było dobrze, problem z gasnieciem zwalałem na paliwo (BIODIESEL PETROCHEMIA), ale ku mojemu zdziwieniu auto postalo znowu 2 dni i zapalilo od kopa, przez kilka dni byl spokój az pewnego razu pojechałem do szkoły stał 6 h i kreciłem chyba z 10 razy ale w koncu zapalil, potem znow kilka dni dobrze, no a wczoraj juz aku nie dal rady. Golf od początku jak chodzil zimny na wolnych obrotach to mial bąble powietrza w wezyku do pompy no ale jako ze auto chodziło bez zarzutu mechanik (poprzedni własciciel) olał ten problemik. Gdy auto mi wczoraj po raz pierwszy nie odpalilo, myślałem ze moze mało paliwa w baku albo paliwo ciulowe, no i zalalem z shella do pelna golfa po dlugiej walce i odpowietrzaniu pompy zeby dojechac na stacje. Dziś sytuacja sie powtarza dosłownie przed chwilą chcialem zapalic i aku siadło, zanim zaczełem kręcić zajrzałem pod maskę w przewodzie była ropa no i 1,5 cm bąbel no ale gdy zaczełem kręcic paliwo gdzieś znikło a w węzu zrobiło się sucho.
Według mnie jest to zawór zwotny w pompie i chciałbym wiedzieć gdzie go szukać i czy da sie go wyjąć bez rozbierania pompy.
Oczywiście jeśli sądziecie ze przyczyna jest inna piszcie!



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw gru 17, 2009 21:47

Wpisz w szukajce - zawór zwrotny i znajdziesz , poza tym na alledrogo masz do kupienia specjalne zaworki montowane na wężyku by paliwo się nie cofało .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » czw gru 17, 2009 23:51

masz po prostu nieszczelnosc w ukladzie i sie zapowietrza to samo miałem:) zaworek zwrotny to takie doraźne rozwiazanie problemu :bigok: ale działa:)


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
noVWy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn cze 23, 2008 17:16
Lokalizacja: GPU-Puck
Kontakt:

Post autor: noVWy » pt gru 18, 2009 01:17

też uważam że najpierw sprawdź czy nie masz gdzieś nieszczelności w układzie paliwowym, może jakaś opaska się poluzowała lub stary wężyk skończył swój żywot, a potem baw się z zaworem zwrotnym



MiSza_w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 22, 2009 23:44
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: MiSza_w » pt gru 18, 2009 20:40

no dobra bede zmienial te weze moze jeszcze nawet dzis, tylko mam jeszcze takie pytanie czy na powrocie z pompy jak beda w wezach nieszczelnosci to tez sie moze zapowietrzac (chodzi o weze, ze pod podgrzewaczem uszczelka to wiem) ??
Sądze ze nie bo wtedy przelew na wtryskach tez musiałby byc zabezpieczany opaskami, ale chciałbym wiedziec dokładnie.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 18, 2009 20:46

Jak będzie się lało z przewodów powrotnych pompy, czy z wtrysków, to nie powinno być kłopotów z odpalaniem, najwyżej wzrośnie spalanie.



MiSza_w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 22, 2009 23:44
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: MiSza_w » sob gru 19, 2009 00:53

weze zmienione wszystkie od filtra do pompy a na filtrze pod podgrzewaczem dolozona dodatkowa uszczelka, lecz dalej mam bąble powietrza w przewodzie jak wejdzie na wieksze obroty ;/, zobacze jutro jak zapali

edit:

zapalil dobrze,tylko troche sie pobujal ale bąbelki leca nadal ;/
Ostatnio zmieniony sob gru 19, 2009 13:36 przez MiSza_w, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości