Rozwaliło turbine, na nowym turbie auto nie ciągnie.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Rozwaliło turbine, na nowym turbie auto nie ciągnie.

Post autor: Fucker » śr gru 16, 2009 00:33

Witam

Pomóżcie...

Odkręciła się nakrętka z wirnika i rozwaliło turbo.

Załatwiłem inną turbinę, ale po montażu auto nie ciągnie. W ogóle nie czuć turbiny. A turbo nie miało żadnych luzów i łopatki w idealnym stanie. Nie wiem co to może być. Jak robię delikatną przegazówkę, to słychać, że turbo się kręci. Jak ścisnąłem wąż coolera i kolega przegazował to coś czuć, że węże rozpręża. Ale podczas jazdy nic go nie czuć. Ciężko osiągnąć 100km/h.Przedtem auco ciągnęło jak nigdy. WG zamknięty. Może źle ustawiony? WG był ustawiany, klapa zamknięta i jeszcze pół obrotu nakrętki żeby dociskało klapę do korpusu.

Co to może być?? Pod VAG jeszcze nie podłączyłem, bo już nie miałem nerwów. Teraz żeśmy z kolegą skończyli. Jutro dalej, ale może z Was ma ktoś jakąś radę??

Dodam jeszcze, że jak się turbo rozsypało, to może 50ml spuściłem z coolera. Nic więcej. I przedtem było turbo Garreta, a teraz jest z KKK K03-006, ale to raczej nie ma znaczenia.
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 00:42 przez Fucker, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 16, 2009 01:08

poprawnie popodpinales wezyki sterujace od n75?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » śr gru 16, 2009 01:17

Adamm pisze:poprawnie popodpinales wezyki sterujace od n75?
Raczej tak, ale głowy nie daję, bo wężyki kolega zakładał. Ale jest to możliwe, że nie ciągnie mimo, że np będzie wężyk źle podłączony. Cały układ sterowania turbiną zaczyna dopiero działać jak robi się ciśnienie w kolektorze, więc jak nie ma ciśnienia to WG jest zamknięty i turbo powinno cisnąć jak głupie.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 01:20 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 16, 2009 01:32

Fucker, tu sie mylisz bo na zle podpietych wezykach do n75 mozesz miec tylko 0.5 bara a to juz roznica

sprawdz tez wezyk od ssacego do ecu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » śr gru 16, 2009 01:41

Adamm pisze:Fucker, tu sie mylisz bo na zle podpietych wezykach do n75 mozesz miec tylko 0.5 bara a to juz roznica

sprawdz tez wezyk od ssacego do ecu
Jutro sprawdzę, bo kolega już ma pretensje co to za turbo padnięte załatwiłem.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 23:55 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr gru 16, 2009 02:40




Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » śr gru 16, 2009 23:54

Wszystkie wężyki były dobrze podpięte. WG był dobrze wyregulowany.


Co się okazało, w tym samym momencie padło turbo i przepływka. Podpięliśmy z innego auta i idzie jak burza. Dziwne zjawisko... tak z dnia na dzień przepływka siadła.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt gru 18, 2009 12:31

Fucker pisze:Odkręciła się nakrętka z wirnika i rozwaliło turbo.
nie, było dokładnie odwrotnie ;P

rozwaliło się turbo, wirnik pęknał i gwałtownie wyhamował... na skutek siły odśrodkowej odkręciła się nakrętka, która ma gwint tak aby się dokręcała podczas kręcenia sie wirnika :)



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pt gru 18, 2009 12:44

cowboy pisze:rozwaliło się turbo, wirnik pęknał i gwałtownie wyhamował... na skutek siły odśrodkowej odkręciła się nakrętka, która ma gwint
RACJA, sprawdzałem.

Napisałem posta nie zastanawiając się.


Ale to drugie turbo co żeśmy włożyli też długo nie pociągnie.

Nie wiem co porobili w Niemczech w tym aucie, bo szarpie jak by miało ze 120KM, oglądałem tylko tak z góry. Popma oryginalna, ECU stare 8 bit w plastikowej obudowie wtrysków nie oglądałem. Ale coś musieli porobić, bo na dwójce zrywa przyczepność na suchym.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości