nie pali jesli wylaczony zostal przed calkowitym nagrzaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie pali jesli wylaczony zostal przed calkowitym nagrzaniem
Witam
W szukajce znalazlem pelno postow jak nie pali zimny albo cieply.
Ja mam dziwniejszy problem. Jesli auto zimne, lub zostalo wylaczone po calkowitym nagrzaniu to silniczek zapala od dotkniecia.
Problem pojawia sie jesli przejade kawalek, tak, ze nie nagrzeje go i bede chcial go pozniej odpalic (nie wazne czy po 5 min czy 2h) wtedy aby odpalic to musze heblowac dobra chwile i wtedy powoli zaczyna zalapywac.
Do tej pory jakos mocno mi to nie przeszkadzalo, ale dzisiaj po odpaleniu przejechalem ok 1 km i auto zgaslo w czasie jazdy (a mowili, ze automaty nie gasna ;( ) zepcahlismy je na pobocze i znowu dlugo musialem krecic a jak zalapal to telepalo go chwile. Dodanie gazu spowodowalo zgasniecie i znowu ciezkie krecenie .... W koncu odpalil pocodzi pare minut na luzie a pozniej jezdzil bez problemow.
Co do pomiarow to wag wskazuje za wysokie czasy wtryskow ok 60 (tak powiedzial mi gosc, ktory sprawdzal mi auto po zakupie), ale objawow zadnych negatywnych nie bylo.
Kupilem sobie kabelek do diagnostyki wiec jak zalatwie lapka to bede kombinowal. Jakie paramatry sprawdzic i jakim najlepiej programem ?.
Moze ktos mi zasugeruje na co zwrocic uwage ?
W szukajce znalazlem pelno postow jak nie pali zimny albo cieply.
Ja mam dziwniejszy problem. Jesli auto zimne, lub zostalo wylaczone po calkowitym nagrzaniu to silniczek zapala od dotkniecia.
Problem pojawia sie jesli przejade kawalek, tak, ze nie nagrzeje go i bede chcial go pozniej odpalic (nie wazne czy po 5 min czy 2h) wtedy aby odpalic to musze heblowac dobra chwile i wtedy powoli zaczyna zalapywac.
Do tej pory jakos mocno mi to nie przeszkadzalo, ale dzisiaj po odpaleniu przejechalem ok 1 km i auto zgaslo w czasie jazdy (a mowili, ze automaty nie gasna ;( ) zepcahlismy je na pobocze i znowu dlugo musialem krecic a jak zalapal to telepalo go chwile. Dodanie gazu spowodowalo zgasniecie i znowu ciezkie krecenie .... W koncu odpalil pocodzi pare minut na luzie a pozniej jezdzil bez problemow.
Co do pomiarow to wag wskazuje za wysokie czasy wtryskow ok 60 (tak powiedzial mi gosc, ktory sprawdzal mi auto po zakupie), ale objawow zadnych negatywnych nie bylo.
Kupilem sobie kabelek do diagnostyki wiec jak zalatwie lapka to bede kombinowal. Jakie paramatry sprawdzic i jakim najlepiej programem ?.
Moze ktos mi zasugeruje na co zwrocic uwage ?
musisz szukać w necie VAG COM'a i zaopatrzyć się w kabel z interfejsemgrzesoko pisze:Jakie paramatry sprawdzic i jakim najlepiej programem ?
http://peb.pl/literatura-programy/31950 ... tylko.html
czas wtryku czyli BIP'y, najlepiej jeśli jest równe zeru, jeśli przekreacza 50 oznacza, że pompki już niedomagają, już są na etapie życia zwanym złota jesień :green_fuck: ... jak tam korekcje/dawki? powinny być równe 0 mg/cykl
to tyle, przydałaby sie pełna diagnostyka
mam dla Ciebie fajną lekturę
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224
dowiesz się dużo o swojej motorowni
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 19:43 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
+ - 1,5 mg to jest jeszcze norma natomiast najlepiej jak będzie zero ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
BIP'y trochę lipne wartości mają 60 to trochę za dużo, jak dla mnie to jest powodem, u mnie w mk IV auto jak zimne odpalam tak jak dziś na mrozie - 5 z rana nie telepie, chodzi równo i nie gaśnie
ale BIP'y u mnie nie przekraczają 60 i korekcje są równe 0
we Wrocławiu masz dobrego specjaliste który może sie tym zająć jesli nie ogarniesz tematu, jeśli walnięte pompki ja bym wstawił bardziej wydajne i zrobił korektę softu i cieszył się większym stadkiem koników w Twoim 100 konnym autku
www.evolutionmotorsport.pl
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
BIP'y trochę lipne wartości mają 60 to trochę za dużo, jak dla mnie to jest powodem, u mnie w mk IV auto jak zimne odpalam tak jak dziś na mrozie - 5 z rana nie telepie, chodzi równo i nie gaśnie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
we Wrocławiu masz dobrego specjaliste który może sie tym zająć jesli nie ogarniesz tematu, jeśli walnięte pompki ja bym wstawił bardziej wydajne i zrobił korektę softu i cieszył się większym stadkiem koników w Twoim 100 konnym autku
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
www.evolutionmotorsport.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 184 gości