nie pali jesli wylaczony zostal przed calkowitym nagrzaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzesoko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lis 03, 2009 16:22
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

nie pali jesli wylaczony zostal przed calkowitym nagrzaniem

Post autor: grzesoko » śr gru 16, 2009 19:30

Witam
W szukajce znalazlem pelno postow jak nie pali zimny albo cieply.
Ja mam dziwniejszy problem. Jesli auto zimne, lub zostalo wylaczone po calkowitym nagrzaniu to silniczek zapala od dotkniecia.
Problem pojawia sie jesli przejade kawalek, tak, ze nie nagrzeje go i bede chcial go pozniej odpalic (nie wazne czy po 5 min czy 2h) wtedy aby odpalic to musze heblowac dobra chwile i wtedy powoli zaczyna zalapywac.
Do tej pory jakos mocno mi to nie przeszkadzalo, ale dzisiaj po odpaleniu przejechalem ok 1 km i auto zgaslo w czasie jazdy (a mowili, ze automaty nie gasna ;( ) zepcahlismy je na pobocze i znowu dlugo musialem krecic a jak zalapal to telepalo go chwile. Dodanie gazu spowodowalo zgasniecie i znowu ciezkie krecenie .... W koncu odpalil pocodzi pare minut na luzie a pozniej jezdzil bez problemow.
Co do pomiarow to wag wskazuje za wysokie czasy wtryskow ok 60 (tak powiedzial mi gosc, ktory sprawdzal mi auto po zakupie), ale objawow zadnych negatywnych nie bylo.
Kupilem sobie kabelek do diagnostyki wiec jak zalatwie lapka to bede kombinowal. Jakie paramatry sprawdzic i jakim najlepiej programem ?.
Moze ktos mi zasugeruje na co zwrocic uwage ?



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr gru 16, 2009 19:42

grzesoko pisze:Jakie paramatry sprawdzic i jakim najlepiej programem ?
musisz szukać w necie VAG COM'a i zaopatrzyć się w kabel z interfejsem
http://peb.pl/literatura-programy/31950 ... tylko.html

czas wtryku czyli BIP'y, najlepiej jeśli jest równe zeru, jeśli przekreacza 50 oznacza, że pompki już niedomagają, już są na etapie życia zwanym złota jesień :green_fuck: ... jak tam korekcje/dawki? powinny być równe 0 mg/cykl


to tyle, przydałaby sie pełna diagnostyka
mam dla Ciebie fajną lekturę :bigok:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224
dowiesz się dużo o swojej motorowni
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 19:43 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



grzesoko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lis 03, 2009 16:22
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: grzesoko » śr gru 16, 2009 19:54

[quote="pelton1985"][quote="grzesoko"]tam korekcje/dawki? powinny być równe 0 mg/cykl

korekcje od -1 do +1,5



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr gru 16, 2009 20:01

+ - 1,5 mg to jest jeszcze norma natomiast najlepiej jak będzie zero :)
BIP'y trochę lipne wartości mają 60 to trochę za dużo, jak dla mnie to jest powodem, u mnie w mk IV auto jak zimne odpalam tak jak dziś na mrozie - 5 z rana nie telepie, chodzi równo i nie gaśnie :) ale BIP'y u mnie nie przekraczają 60 i korekcje są równe 0
we Wrocławiu masz dobrego specjaliste który może sie tym zająć jesli nie ogarniesz tematu, jeśli walnięte pompki ja bym wstawił bardziej wydajne i zrobił korektę softu i cieszył się większym stadkiem koników w Twoim 100 konnym autku :bigok:
www.evolutionmotorsport.pl



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr gru 16, 2009 22:13

grzesoko pisze:i znowu dlugo musialem krecic a jak zalapal to telepalo go chwile. Dodanie gazu spowodowalo zgasniecie i znowu ciezkie krecenie .... W koncu odpalil pocodzi pare minut na luzie a pozniej jezdzil bez problemow.
filtr paliwa wymieniałeś kiedyś?



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr gru 16, 2009 22:43

nie pomyślałem o tym
edzio pisze:filtr paliwa wymieniałeś kiedyś?
sprawdź pompę paliwa która jest w zbiorniku również



grzesoko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lis 03, 2009 16:22
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Post autor: grzesoko » śr gru 16, 2009 23:11

filtr paliwa wymieniony ok 2 tys km temu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości