Każdy przepływomierz pokazuje za duży pobór powietrza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: ndz sie 30, 2009 17:49
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontakt:
Każdy przepływomierz pokazuje za duży pobór powietrza
Witam pisze z problemem którego nie potrafię rozwiązać ja ani żaden z mechaników czy diagnostyków.
Mam vento 1.9 tdi AFN 110 KM 1997r.Auto jest zamulone a co za tym idzie jest słaby.
Z moim problemem już się trochę meczę i zauważyłem ze im auto robiło się bardziej zamulone bardziej słabe tym na vagu w grupie 003 pobór powietrza podnosił się teraz pokazuje 310 planowego poboru (rubryka druga) a w pobieranym powietrzu (trzecia rubryka) pokazuje 525 (im bardziej by się cofnąć w czasie tym trzecia rubryka była by o inszych wartościach a co za tym idzie była bardziej zbliżona do drugiej [2 rubryka tez podniosła wartości tylko mniej]) teraz 3 rubryka równa się z 2 dopiero na ponad 4tys obrotów i to tez nie n tak dokładnie tylko z zaokrągleniem do 50.
Przed tym jak zaczął się problem z przepławką pokazywała ona w drugiej rubryce 275 a w trzeciej tez 275/czasem280 i wszystko było ok cały czas druga z trzecią =się . Zmieniałem prze-pływki 100% sprawne od znajomych jak by je zliczyć to z 6 ich było i z każdą tak samo moja pokazuje u nich dobrze ich u mnie tak samo zlę.
Ostatnio wyczysciłem cały kolektor ssący i wyczyściłem ERG ale nadal to samo
Proszę o podpowiedzi co może być powodem takich zwariowanych danych z przepływki bo każdy mechanik zagina racę. A nie mam kasy aby zostawiać im na przeglądanie bez żadnych końcowych efektów.
Z góry dzieki pozdro.
Mam vento 1.9 tdi AFN 110 KM 1997r.Auto jest zamulone a co za tym idzie jest słaby.
Z moim problemem już się trochę meczę i zauważyłem ze im auto robiło się bardziej zamulone bardziej słabe tym na vagu w grupie 003 pobór powietrza podnosił się teraz pokazuje 310 planowego poboru (rubryka druga) a w pobieranym powietrzu (trzecia rubryka) pokazuje 525 (im bardziej by się cofnąć w czasie tym trzecia rubryka była by o inszych wartościach a co za tym idzie była bardziej zbliżona do drugiej [2 rubryka tez podniosła wartości tylko mniej]) teraz 3 rubryka równa się z 2 dopiero na ponad 4tys obrotów i to tez nie n tak dokładnie tylko z zaokrągleniem do 50.
Przed tym jak zaczął się problem z przepławką pokazywała ona w drugiej rubryce 275 a w trzeciej tez 275/czasem280 i wszystko było ok cały czas druga z trzecią =się . Zmieniałem prze-pływki 100% sprawne od znajomych jak by je zliczyć to z 6 ich było i z każdą tak samo moja pokazuje u nich dobrze ich u mnie tak samo zlę.
Ostatnio wyczysciłem cały kolektor ssący i wyczyściłem ERG ale nadal to samo
Proszę o podpowiedzi co może być powodem takich zwariowanych danych z przepływki bo każdy mechanik zagina racę. A nie mam kasy aby zostawiać im na przeglądanie bez żadnych końcowych efektów.
Z góry dzieki pozdro.
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 17:16 przez kawasaki79, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: ndz sie 30, 2009 17:49
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontakt:
Nie robiłem zadnych logów bo wszedzie prócz 003 wygląda wmiare ok. Zaden sie czepić nie chciał niczego mimo że wynajdywałem. Przy najbliszej okazji zrobie logi i wrzucę na forum a narazie proszę o pierwsze pomysły jakie komu przychodzą do głowy na myśl po poruwnanu mojego problemu do rozwiązanych problemach znajomych czy swoich. Z góry dzieki pozdro
[ Dodano: 15 Gru 2009 23:49 ]
Ja mam OBD kkl line USB VIAKEN. Turbo sprawdzone 100% dobre nigdzie nie zaciągą odme sprawdze jutro ale nie mam plastiku załozonego na silniku i wszystko jest suchutkie i silnik jak i cała odma.
[ Dodano: 15 Gru 2009 23:49 ]
JABcok20 pisze:ja ma cdif'a do diagnozy. Sprawdz czy turbo nir zaciąga powietrza poza przepływomierzem czy odma szczelna...
Ja mam OBD kkl line USB VIAKEN. Turbo sprawdzone 100% dobre nigdzie nie zaciągą odme sprawdze jutro ale nie mam plastiku załozonego na silniku i wszystko jest suchutkie i silnik jak i cała odma.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 01:02 przez kawasaki79, łącznie zmieniany 4 razy.
Jak by zaciagal po za przeplywka to odczyty byly BY MNIEJSZE.....
Dla mnie jest nieszczelnosc za turbina a przed kolektorem (kolanka gumowe, IC, rura)
Dla mnie jest nieszczelnosc za turbina a przed kolektorem (kolanka gumowe, IC, rura)
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
więc przemyj czujnik cisneinia na dolocie . pewnie jezst zabrudzony oelejm i daje złe odczuty. Najlepiej benzyną ekstrakcyjną... powinno pomóc.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Tak pomoże jak siekiera na łupież - w AFN nie znajdziesz tego czujnika w dolocie.JABcok20 pisze:więc przemyj czujnik cisneinia na dolocie . pewnie jezst zabrudzony oelejm i daje złe odczuty.
Może być , ale żeby to stwierdzic przydałby się dynamicznie zrobić 003+011 żeby porównać to co mierzy MAF z tym co pokazuje MAP.rob555 pisze:Dla mnie jest nieszczelnosc za turbina a przed kolektorem (kolanka gumowe, IC, rura)
Narazie wiemy tylko tyle że na biegu jałowym aktual MAF jest w okolicach 500 co by wskazywało na nie otwierający sie EGR
Co do innych możliwości to bedziemy dyskutowac jak zobaczymy 003+011
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości