[mk4] ATD zimny 1.9TDI 101kM nie chce jechać. Ciepły tak.Why

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bwito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 02, 2006 16:03
Lokalizacja: Ustroń

[mk4] ATD zimny 1.9TDI 101kM nie chce jechać. Ciepły tak.Why

Post autor: bwito » czw mar 02, 2006 10:52

Silnik ma 80tys km, 2003 r. - na pompowtryskiwaczach. Do zeszłego tygodnia chodził jak przecinak. Obecnie rano po odpaleniu chodzi jakby był bez turbiny, jak się rozgrzeje, wyłączę auto i zapalę ponownie, to chodzi już normalnie.
Komputer niczego nie pokazał. Była spadnięta rura z intercoolera, po założeniu kolejnego ranka chodził lepiej, ale też wyraźnie wyczuwalna jest dużo większa 'dziura' na niższych obrotach niż dotąd. Po zagrzaniu działa ok. Czy rura od intercoolera mogła być powodem spadku mocy na zimnym silniku? Po naprawieniu przewodu jest lepiej, ale dalej coś nie tak z mocą. Dlaczego? Hilfeeee! Może paliwo, stary filtr paliwa - mogą mieć wpływ? Macie jakieś pomysły?
BWito



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » czw mar 02, 2006 13:07

podlaczales kompa w serwisie? zgaszenie i odpalenie silnika kasuje bledy i jest ok az do ponownego pojawienia sie bledu czyli do czasu jak silnik wystygnie. hmmm moze koledzy cos poradza?


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

bwito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 02, 2006 16:03
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: bwito » czw mar 02, 2006 19:51

ksionc pisze:podlaczales kompa w serwisie? zgaszenie i odpalenie silnika kasuje bledy i jest ok az do ponownego pojawienia sie bledu czyli do czasu jak silnik wystygnie. hmmm moze koledzy cos poradza?
Póki co dziś silnik nie miał czasu ostygnąć, zobaczymy czy go przymrozi wystarczająco do rana, jeżeli problem będzie dalej występował, jadę prosto na KTSa bez wyłączania maszynki. Dzięki za poradę. Jak się wyjaśni, będę pisał jak sprawa wygląda.

[ Dodano: Sro Mar 08, 2006 12:07 ]
No cóż. Podobno sterowanie jest inne jak silnik jest zimny, inne jak zagrzany, więc problem występował tylko rano.
Kuna przegryzła pneumatyczne sterowanie turbiną :rotfl: Dziury nie byly duże, więc zachowywało się różnie. Teraz jest OK.



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: [mk4] ATD zimny 1.9TDI 101kM nie chce jechać. Ciepły tak

Post autor: BruceLee30 » ndz kwie 16, 2006 17:59

bwito pisze:Silnik ma 80tys km, 2003 r. - na pompowtryskiwaczach. Do zeszłego tygodnia chodził jak przecinak. Obecnie rano po odpaleniu chodzi jakby był bez turbiny, jak się rozgrzeje, wyłączę auto i zapalę ponownie, to chodzi już normalnie.
Komputer niczego nie pokazał. Była spadnięta rura z intercoolera, po założeniu kolejnego ranka chodził lepiej, ale też wyraźnie wyczuwalna jest dużo większa 'dziura' na niższych obrotach niż dotąd. Po zagrzaniu działa ok. Czy rura od intercoolera mogła być powodem spadku mocy na zimnym silniku? Po naprawieniu przewodu jest lepiej, ale dalej coś nie tak z mocą. Dlaczego? Hilfeeee! Może paliwo, stary filtr paliwa - mogą mieć wpływ? Macie jakieś pomysły?
BWito
moze sterownik ECU byl modyfikowany i tjuner tak zrobil soaf aby silnik i osprzet nie dostawal w pupke jak zimny ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości