Gorąca strona turbosprężarki K03-006 do Garreta - 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Gorąca strona turbosprężarki K03-006 do Garreta - 1Z

Post autor: Fucker » ndz gru 13, 2009 19:12

Mam taki dylemat, bo koledze załatwiłem turbo, ale jest trochę inne od jego. Teraz mam turbinę K03-006, a on miał z Garreta, wszystko wygląda podobnie.

I czy można tych turbach zamieniać gorące strony ? Bo w tej K03 jest WG uszkodzony i chciałem ja przełożyć z Garreta.

Co o tym myślicie ??
Nie chcę tego po daremnie rozbierać.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 10:44 przez Fucker, łącznie zmieniany 3 razy.



arwam

Post autor: arwam » pn gru 14, 2009 00:23

Fucker,

nie będzie pasować nic od KKK do Garretta chyba że po małych przeróbkach można gruszkę od WG zaadoptować.
ewentualnie ile byś chciał za tą uszkodzoną KKK?
odnośnie wirników ta są inne średnice wałków i nic nie zrobisz.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pn gru 14, 2009 00:38

arwam pisze:Fucker,

nie będzie pasować nic od KKK do Garretta chyba że po małych przeróbkach można gruszkę od WG zaadoptować.
ewentualnie ile byś chciał za tą uszkodzoną KKK?
odnośnie wirników ta są inne średnice wałków i nic nie zrobisz.
K03-006 ma tylko urwaną sztangę, jak się nie da przełożyć gorącej strony z garreta to będę musiał przyspawać. ta końcówkę.

A w turbinie Garreta z silnika 1Z jest uszkodzony wirnik od strony zimnej. Tylko duże było moje zdziwienie, że turbo chodziło do samego końca i oleju nie brało za dużo. Nawet teraz jak bym ja założył to by działało, ale już nie daje tego ciśnienia. Nie ma luzu wzdłużnego. Chyba, że chcesz tego garreta kupić ??

Pytanko, bo gdzieś doczytałem, że te K03-006 montowali tez w 1Z i AHU. Zgadza się ??



arwam

Post autor: arwam » pn gru 14, 2009 00:46

Fucker,

dokładniej rzecz biorąc to szukam koła kompresji do K03 po taniości tak że Garrett mnie nie interesuje.

[ Dodano: 13 Gru 2009 23:47 ]
Fucker pisze:Pytanko, bo gdzieś doczytałem, że te K03-006 montowali tez w 1Z i AHU. Zgadza się ??
tak zgadza się.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pn gru 14, 2009 00:48

arwam pisze:Fucker,

dokładniej rzecz biorąc to szukam koła kompresji do K03 po taniości tak że Garrett mnie nie interesuje.

[ Dodano: 13 Gru 2009 23:47 ]
Fucker pisze:Pytanko, bo gdzieś doczytałem, że te K03-006 montowali tez w 1Z i AHU. Zgadza się ??
tak zgadza się.
Jak by się coś napatoczyło to dam znać.

Jak myślisz, jak zrobię jednego hefta magiem to powinno trzymać co ?? Tylko gorzej jak przetopi i zleje ruchomą część, wtedy kaplica.
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 00:50 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pn gru 14, 2009 00:51

Fucker, Fucker,

jeśli Ci sięuda to próbuj ewentualnie mogę za jakieś nie wielkie pieniądze odkupić od Ciebie K03 będzie w razie czego na zapas.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pn gru 14, 2009 00:59

arwam pisze:Fucker, Fucker,

jeśli Ci sięuda to próbuj ewentualnie mogę za jakieś nie wielkie pieniądze odkupić od Ciebie K03 będzie w razie czego na zapas.
Będę szczery, dzisiaj to turbo kupiłem od _mumin_. Miałem jutro jechać tez do Dario84 bo miał zobaczyć lub ewentualnie przełożyć tą gorąca stronę. Ale jak powiadasz, że nie pasuje, to nie mam po co tam jechać...

Jak się mojemu koledze jutro nie spodoba to turbo, to mogę odsprzedać, chyba, że mi załatwisz Garreta do 1Z to mogę się zamienić.
Ostatnio zmieniony sob lut 06, 2010 10:36 przez Fucker, łącznie zmieniany 3 razy.



arwam

Post autor: arwam » pn gru 14, 2009 01:13

Fucker,

ja za małymi to się nawet nie rozglądam ale chcę mieć jedno ori od tego silnika na zaś.


pokaż jeszcze fotkę uszkodzenia.
być może tylko wystarczy przełożyć gruszkę ?



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » sob lut 06, 2010 09:52

odkopie troche :bigok:
czy mozna przelozyc strone gorącą z k03 które w aaz smigało do k03 z 1z??
jak je rozdzielic bo wczoraj próbowałem z mojej starej turbinki wyciagnac tą gorącą strone odkreciłem te 4 sruby i nic trzyma sie i nic nie drgnie :crazy:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lut 06, 2010 10:27

Grzeje się ślimaka palnikiem.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » sob lut 06, 2010 10:36

t0mal, a myslisz bedzie to smigac??bo jak patrzyłem rdzen(kore)mają taka sama wiec chyba nie roznia sie wielkoscia wirnika po stronie goracej??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lut 07, 2010 01:31

Wirnik może mieć inny rozmiar nawet w tym samym modelu turbosprężarki, bo podczas regeneracji zakłada się nadwymiarwy wirnik i rozwierca się muszlę, także nie możesz mieć pewności.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 221 gości