Wibracje chrobotanie sprzeglo czy dwumas w AJM 85kw ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gatokane
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob paź 31, 2009 22:37
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: gatokane » ndz gru 13, 2009 20:55

Tak jak pisze wiekszosc te najbardziej typowe objawy sa wlasnie na biegu jalowym oraz jak ja mialem na zimnym silniku padnietej dwumasy, na goracym na 99% wydawalo sie OK ale niektore sie powtarzaja a u innych sa rozne a masz to zarzygotanie przy gaszeniu z puszczonym pedalem sprzegla ?



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » ndz gru 13, 2009 22:21

arwam, konkretnie od jakiego samochodu szukasz?



kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » sob sty 30, 2010 01:56

Witam szukam do siebie dwumasa z łożyskiem wyciskowym.
Albo na co mogę dokladnie wymienić na jakie sprzęgło g60 i jednomas? jakie to są nr części?
Może ktoś ma dostęp do taniego Sachsa dwumasa z łożyskiem wyciskowym i sprzęgłem?
Mam pytanko czy sprzęgło też trzeba zawsze wymieniać, jak się nie ślizga itp.??
Bardzo słyszę łożysko wyciskowe jak jadę powoli 20km/h i zastanawiam się czy by wystarczyło wymienić same łożysko wyciskowe? Bo mocno telepie silnikiem na zimnym a na ciepłym już nie…


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

arwam

Post autor: arwam » sob sty 30, 2010 19:34

borat pisze:arwam, konkretnie od jakiego samochodu szukasz?
nie szukam z konkrentego auta tylko z TDI a sześciobiegową skrzynią ale silnika poprzecznie sadzanego.



klasycznymaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn mar 16, 2009 23:02
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: klasycznymaster » wt mar 09, 2010 12:38

chcesz dwumas z bory ajm 85kW??


bo mam te same obiawy co reszta i wymieniam na dniach..

moj mail: klasycznymaster@gmail.com

[ Dodano: 09 Mar 2010 16:19 ]
mam jeszcze pytanie co to dokladnie jest? kompletny 2mas trzeba zmienic czy moze to np docisk pada i mozna go zmienic zeby okroic koszta...??czy potrzeba calosc zmienic caly komplet(2mas tarcza docisk) ????


pzdr
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 16:39 przez klasycznymaster, łącznie zmieniany 1 raz.


FAMILIJNA WYŚCIGÓWKA

arwam

Post autor: arwam » wt mar 09, 2010 18:15

klasycznymaster,

zalęzy jakie masz objawy.
ale trzeba raczej dwumas zmienić sam docisk raczej sięnie psuje lub bardzo żadko przy prawidłowym użytkowaniu ulega uszkodzeniu chyba że masz silnik po konkretnym wirusie

ile byś wołaą za swój uszkodzony dwumas.



klasycznymaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn mar 16, 2009 23:02
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: klasycznymaster » wt mar 09, 2010 19:05

napisz do mnie mail zeby nie bylo ze zmieniamy watek.. czekam

[ Dodano: 09 Mar 2010 23:21 ]
mam pytanie?

czy komplet 2mas, docisk, tarcza pasuje faktycznie z ARL albo z ASZ?

mam AJM 6 biegow a chce trwalsze sprzeglo ze wzgledu na virus..moge zamontowac to od 130 albo 150KM???bedzie pasowalo?

nie chce kupic i sie zdziwic ze nie pasuje..musze byc na 100% pewny

dzieki za info i pzdr

[ Dodano: 10 Mar 2010 21:43 ]
Kaki symbol widnieje na dwumasie do 130KM a jaki do 150KM ?? skad wiem ze to akurat to mocniejsze?

[ Dodano: 17 Mar 2010 23:09 ]
arwam?? chcesz jeszcze ten moj dwumas ? bo wymienilem na nowy..
??
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 00:21 przez klasycznymaster, łącznie zmieniany 1 raz.


FAMILIJNA WYŚCIGÓWKA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości