problem z obrotomierzem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tymi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 07, 2009 21:04
Lokalizacja: elbląg
Kontakt:

problem z obrotomierzem

Post autor: tymi » czw gru 03, 2009 18:53

cześć wszystkim. mam problem z obrotkiem. jest odłączony od alternatora, ale kiedy go podpiąłem, wskoczył na wolnych obrotach na 5000 i tak stał. jak dodałem gazu, wskakiwał do końca skali- normalnie reagował na naciśnięcie gazu, ale jak puściłem to wracał na 5 tys. co to może być? jak to naprawić? ma ktoś jakieś pomysły? a może ktoś już zetknął się z takim samym problemem. proszę o pomoc. dzięki



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » czw gru 03, 2009 19:25

Mam podobny problem, zobacz na filmiku jak sie zachowuje obrotek u mnie, wyciągąłem cały ten mechanizm, czyscilem, nie pomogło.
Wydaje mi sie że to usterka tkwi w samym obrotomierzu
[youtube][/youtube]


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

tymi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 07, 2009 21:04
Lokalizacja: elbląg
Kontakt:

Post autor: tymi » czw gru 03, 2009 21:18

trochę inczej to wygląda- u mnie wskazówka stoi w miejscu, tylko że nie na 800 obr/min, ale na 5000/min. nawet nie dygnie. dopiero jak dodam gazu, wtedy wchodzi poza skalę i żeby nie ogranicznik to by sie w kółko kręciła podejrzewam :crazy: wkurza to strasznie więc odpiąłem no i stoi na null :hehe: nie wiem teraz, zegary zmieniać, czy co? poradźcie



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » czw gru 03, 2009 21:57

a można by spróbować jak odpalony wskazówkę wypiąć i wpiąć na 0 i w tedy zobaczyć jak się zachowuje


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

tymi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 07, 2009 21:04
Lokalizacja: elbląg
Kontakt:

Post autor: tymi » czw gru 03, 2009 22:48

będę próbował. o efektach nie omieszkam napisać. gdyby jednak ktoś miał jeszcze jakieś pomysły chętnie posłucham. pozdrawiam



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » czw gru 03, 2009 22:52

LoLs pisze:a można by spróbować jak odpalony wskazówkę wypiąć i wpiąć na 0 i w tedy zobaczyć jak się zachowuje

to znaczy jak ?


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » czw gru 03, 2009 23:05

jak wskazuje 5tys obrotów na odpalonym to wskazówkę zdejmij i wsadź na 1tys obrotów ale w twoim przypadku chyba nie pomoże
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 23:08 przez LoLs, łącznie zmieniany 1 raz.


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » czw gru 03, 2009 23:08

u LoLs, u mnie to nic nie da, bo na wolnych obrotach zamiasn 850rpm, pokazuje 0, a przy 2000 pokazuje ponad 5000 zreszta na filmiku wszystko widac i slychac


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

tymi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 07, 2009 21:04
Lokalizacja: elbląg
Kontakt:

obrotek

Post autor: tymi » ndz gru 13, 2009 20:43

witam. no i to prawdopodobnie problem tkwi w samym obrotomierzu.. zrobiłem jak, jak radziłeś- wyjąłem wskazówkę i przy zapalonym silniku przesunąłem na ok.800 obr/min. ale kiedy dodałem gazu, okazało się że skala do jakiej dochodzi wskazówka kończy się na 3000. poza tym w chwili przekręcenia kluczyka w stacyjce (w trakcie podgrzewania świec) wskazówka od razu staje na baczność w okolicy 3000. po zapaleniu chwilę buja się niezdecydowana, po czym wolno opada na 1000. po dodaniu gazu (nawet dalikatnym)gwałtownie rusza w górę i stoi na 3000. dalej nie idzie :( ma ktoś może jakieś jeszcze pomyślunki, czy jeno opcja wymiany wchodzi w grę? pozdrawiam



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz gru 13, 2009 20:56

Masz po prostu licznik od benzyny



tymi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob mar 07, 2009 21:04
Lokalizacja: elbląg
Kontakt:

Post autor: tymi » pn gru 14, 2009 11:35

na liczniku od benzyny byłby napis diesel i kontrolka świec żarowych?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn gru 14, 2009 13:17

Uwalone zegary lub sprezynka sie zacina


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości