ustawienie początku wtrysku w aaz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ustawienie początku wtrysku w aaz
czy ktoś z Was ustawiał? ja w swojej popie nie widzę miejsca gdzie mółbym wkręcić zegar do pompy wtryskowej,,,,auto jest z 97r
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
tu masz jak nie możesz znaleść miejsca na wkręcenie zegara to wstaw jakąś fote pompy
tu masz jak nie możesz znaleść miejsca na wkręcenie zegara to wstaw jakąś fote pompy
tak ,tylko tu widzę pompę od mk2,,,,,i parametry są podane ustawiania pompy do;
1V,JR,JP,SB
[ Dodano: 12 Gru 2009 18:34 ]
Bo w pompach mk2 jest oddzielne 'gniazdo" do wkręcania tego zegara a moja pompa nie posiada tego,zegar w mk2 wkręca się obok gniazd gdzie wkręca się rurki wysokiego ciśnienia które idą do wtryskiwaczy
1V,JR,JP,SB
[ Dodano: 12 Gru 2009 18:34 ]
Bo w pompach mk2 jest oddzielne 'gniazdo" do wkręcania tego zegara a moja pompa nie posiada tego,zegar w mk2 wkręca się obok gniazd gdzie wkręca się rurki wysokiego ciśnienia które idą do wtryskiwaczy
i u ciebie tez mozna tak samo, z tym ze to bedzie m10 z odpowiednim skokiem gwintu;) Zapewne masz TDI/SDI z 97r. wiec smialo mozesz uzyc vaga do odczytania i korekcji [ruch pompa wtryskowa] kata wtrysku...
A jesli masz aaz to wartosc regulacyjna jest + - 0,95mm.
A jesli masz aaz to wartosc regulacyjna jest + - 0,95mm.
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 21:38 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
1+-0,02 znasz typ pompy,wtedy bedzie jasnosc w 100%
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 23:57 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Tak jak ci koledzy piszą dla AAZ ustaw na 0,95-1mm wg .wskazań zegara i daj sobie spokój z szukaniem numerów pompy .Acha nie zauważyłem że masz auto z 97 roku .Jak z miejsca gdzie w innych pompach jest wkręcany zegar wystają ci kabelki to masz najbardziej upierdliwą pompę do ustawiania kąta wtrysku .tzw.półelektroniczną i niestety nie wkręcisz w nią zegarakajojj pisze:mam silnik 1,9td AAZ
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 17:12 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Mało kto to wiekajojj pisze:czyli? jak się tego typu pompy ustawia?
To się nie martw na zapas .kajojj pisze:na razie ładnie cyka
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości