NISKA TEMPERATURA UKŁADU CHŁODZENIA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bigmachina
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: śr maja 13, 2009 18:09
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

NISKA TEMPERATURA UKŁADU CHŁODZENIA

Post autor: Bigmachina » ndz gru 13, 2009 09:11

Witam.
MAM takie pytanko,ciekaw jestem czy ktoś już tak miał a mianowicie!...
Mój ASZ, baaaardzo wolno się nagrzewa, był na komputerze czujnik temp. płynu chłodzącego był padnięty- wymieniłem, okazało się tez ,że termostat nie trzyma górna rura i dolna od chłodnicy nagrzewały się jednocześnie..... wymieniłem termostat.Teraz jest ok chłodnica jest zimna nawet jak auto ma temp50*C termostat trzyma.A ten uparciuch i tak nie łapie 90*C tylko jakieś 70,ale jak jest trochę na plusie temp otoczenia i dam mu jak to się mówi w piz.....e to temperaturę złapie,ale potem mu spada do 70-80 *C. w czym tkwi zagadka? :panna:
Może ktoś ma też takiego azs-a z takimi objawami albo miał? mechanik powiedział żebym zasłonił część chłodnicy ale przecież to moim zdaniem BEZ SENSU .



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 13, 2009 09:38

to nie zagadka,masz poprostu sprawny uklad chlodzenia, sam napisals ze jak mu dasz w piz... to ma 90*C a potem spada do 70-80*C to znaczy ze chlodzi dobrze silnik


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Bigmachina
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: śr maja 13, 2009 18:09
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Post autor: Bigmachina » ndz gru 13, 2009 09:45

damian2Zabrze pisze:to nie zagadka,masz poprostu sprawny uklad chlodzenia, sam napisals ze jak mu dasz w piz... to ma 90*C a potem spada do 70-80*C to znaczy ze chlodzi dobrze silnik
Ale damian2Zabrze czy ta temperatura nie powinna sie utrzymywać cały czas na poziomie :bajer: 90*C wszak w każdym wozie tak jest,zakładam że nawet u ciebie...



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 13, 2009 09:48

w okolicach 85*C otwiera sie termostat ,93*C wentylator sie zalacza,tylko musisz wziasc pod uwage ze teraz wlaczasz ogrzewanie i duzo ciepla odbierasz od silnika, jak stoisz w korku rosnie temp.? a jak jedziesz normalnie to spada? to znaczy ze wszsytko ok


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Bigmachina
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: śr maja 13, 2009 18:09
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Post autor: Bigmachina » ndz gru 13, 2009 10:00

w sumie masz racje, ale te przyrosty temperatury teraz nawet jak stoję w korku są niewidoczne,fakt jak wyłączę nawiew climatronika auto szybciej się nagrzewa,ale kto by chciał jeździć autem w którym"skaczą pingwiny w środku" bo jest tak zimno...chyba pozostaje mi machnąć ręka i czekać na wiosnę :) a temp.70*C ?
jak to mówią ci co nie wiedzą... "ten typ tak ma" :grin:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz gru 13, 2009 10:19

Bigmachina, nowy termostat nie znaczy sprawny termostat :bajer:
Sprawdz przy jakiej temperaturze się otwiera,bo 70st to stanowczo za mało :bajer:



Awatar użytkownika
perty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 16:18
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: perty » ndz gru 13, 2009 11:15

jak juz zlapie 90 stopni to nie powinno potem spadac, u mnie trzyma caly czas czy w trasie czy w korku, czy zimno czy ciepło, czy ciemno czy jasno :bigok: i tez radze sprawdzic jeszcze raz termostat i najlepiej zainwestowac w oryginal, ja w skodzie kupowalem ze jakies 30 zl. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 11:17 przez perty, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Bigmachina
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: śr maja 13, 2009 18:09
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Post autor: Bigmachina » ndz gru 13, 2009 11:23

bongo pisze:Bigmachina, nowy termostat nie znaczy sprawny termostat :bajer:
Sprawdz przy jakiej temperaturze się otwiera,bo 70st to stanowczo za mało :bajer:

A jak go mam teraz sprawdzić, wyjąć go ? przed założeniem wrzucałem go do wrzątku i otwierał się, a termostat kupiłem WAHLER,oryginalny. Później zrobię rundkę i cyknę fotkę żeby pokazać wskaźnik temperatury jak pokazuje....
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 11:25 przez Bigmachina, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz gru 13, 2009 11:53

Bigmachina pisze:A jak go mam teraz sprawdzić, wyjąć go ?
Macaj dolny wąż chłodnicy i zobacz przy ilu stopniach robi się ciepły,to tak na szybko.



Awatar użytkownika
Bigmachina
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: śr maja 13, 2009 18:09
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Post autor: Bigmachina » ndz gru 13, 2009 14:46

bongo pisze:
Bigmachina pisze:A jak go mam teraz sprawdzić, wyjąć go ?
Macaj dolny wąż chłodnicy i zobacz przy ilu stopniach robi się ciepły,to tak na szybko.
dobra wy-macam go :) to akurat lubię :) :grin:

[ Dodano: 14 Gru 2009 19:38 ]
no i wymacałem :okej:
przy 80*C dolny wąż zaczął się robić ciepły a także chłodnica od góry..
czyżby za wcześnie się otwierał?
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 20:38 przez Bigmachina, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości