Problem z TDI 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 12, 2009 00:31

spod korka i bagnetu dmucha ?


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » sob gru 12, 2009 00:36

damian2Zabrze pisze:spod korka i bagnetu dmucha ?
Nie wiem :chytry:

Jutro sprawdzę, a jak dmucha to co wtedy ? :)



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob gru 12, 2009 00:36

luzur pisze:Sąsiad wymieniał w nim rozrząd dość dawno, może rok temu,
zrobił to jak trzeba ustawiając znaki na wale, wałku i bolec w pompe
to sprawdź,ten rozrząd.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 12, 2009 00:38

jak bedzie dmuchac to pewnie wiesz co to oznacza :grin:
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 00:38 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » sob gru 12, 2009 00:39

edzio pisze:
luzur pisze:Sąsiad wymieniał w nim rozrząd dość dawno, może rok temu,
zrobił to jak trzeba ustawiając znaki na wale, wałku i bolec w pompe
to sprawdź,ten rozrząd.
Rozrząd jak się ustawi prawidłowo (po znakach) to brak zakresu regulacji pompy do ustawienia kąta wtrysku !

Nie pisałbym prośby o pomoc nie sprawdzając podstawowych rzeczy...

[ Dodano: 11 Gru 2009 23:44 ]
damian2Zabrze pisze:jak bedzie dmuchac to pewnie wiesz co to oznacza :grin:
Jutro się sprawdzi. Jak dmucha to pierścienie puszczają ? Tak ? :)

Może i nałożyły się dwie sprawy, słaba kompresja i nastawnik.

Ale słaba kompresja nie tłumaczy niemożliwości ustawienia kąta wtrysku przy właściwie ustawionym rozrządzie ...



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 12, 2009 00:55

jakby dmuchalo to tak, pierscienie albo tlok, pompe sprawdzic by sie przydalo


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » sob gru 12, 2009 00:59

damian2Zabrze pisze:jakby dmuchalo to tak, pierscienie albo tlok, pompe sprawdzic by sie przydalo
Chyba nie ma innej opcji,
jak jest rozrząd OK to po wsadzeniu dobrej pompy i nastawnika musi chodzić.
Tylko nie znam konstrukcji pompy i nie wiem,
czy jej znaczne zużycie może powodować takie czary....



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 12, 2009 01:05

moze powodowac takie czary


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pn gru 14, 2009 13:30

Więc tak :)

Napięcie RSW 0,780 V, dmucha tylko spod korka wlewu oleju.

Okazało się że jest jeszcze jeden problem:
przy przyspieszaniu na każdym biegu przed 3000 rpm traci moc na chwilę i ciągnie dalej...
Jak już się rozpędzi żeby wbić 4 ke czy 5 ke to dochodzi szarpanie "nastawnikowe"

Więc trzeba robić pełne logowanie bo tak to nie ma co deliberować :)
Jak tylko zrobimy napiszę co wyszło.

Za to nie omieszkałem sprawdzić napięcia RSW u siebie i mam 0,860 V....

To dobrze czy źle ? :)
Potrafi mi poszarpać bardzo minimalnie tylko na 5 biegu przed 2000 rpm.
Z tym że to poszarpywanie pojawiło się po zamontowaniu wtrysków z ASV,
wiadomo że trzeba było minimalnie nastawnik dygnąć żeby dawkę poprawić,
wcześniej było GIT.

Pozdrowienia.

[ Dodano: 13 Sty 2010 16:06 ]
Okazało się że pompa szrot,
popękane sprężyny, za regeneracje krzykneli 780 zł ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości