Problem z TDI 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak bedzie dmuchac to pewnie wiesz co to oznacza ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 00:38 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
Rozrząd jak się ustawi prawidłowo (po znakach) to brak zakresu regulacji pompy do ustawienia kąta wtrysku !edzio pisze:to sprawdź,ten rozrząd.luzur pisze:Sąsiad wymieniał w nim rozrząd dość dawno, może rok temu,
zrobił to jak trzeba ustawiając znaki na wale, wałku i bolec w pompe
Nie pisałbym prośby o pomoc nie sprawdzając podstawowych rzeczy...
[ Dodano: 11 Gru 2009 23:44 ]
Jutro się sprawdzi. Jak dmucha to pierścienie puszczają ? Tak ?damian2Zabrze pisze:jak bedzie dmuchac to pewnie wiesz co to oznacza
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Może i nałożyły się dwie sprawy, słaba kompresja i nastawnik.
Ale słaba kompresja nie tłumaczy niemożliwości ustawienia kąta wtrysku przy właściwie ustawionym rozrządzie ...
Więc tak ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napięcie RSW 0,780 V, dmucha tylko spod korka wlewu oleju.
Okazało się że jest jeszcze jeden problem:
przy przyspieszaniu na każdym biegu przed 3000 rpm traci moc na chwilę i ciągnie dalej...
Jak już się rozpędzi żeby wbić 4 ke czy 5 ke to dochodzi szarpanie "nastawnikowe"
Więc trzeba robić pełne logowanie bo tak to nie ma co deliberować![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak tylko zrobimy napiszę co wyszło.
Za to nie omieszkałem sprawdzić napięcia RSW u siebie i mam 0,860 V....
To dobrze czy źle ?
Potrafi mi poszarpać bardzo minimalnie tylko na 5 biegu przed 2000 rpm.
Z tym że to poszarpywanie pojawiło się po zamontowaniu wtrysków z ASV,
wiadomo że trzeba było minimalnie nastawnik dygnąć żeby dawkę poprawić,
wcześniej było GIT.
Pozdrowienia.
[ Dodano: 13 Sty 2010 16:06 ]
Okazało się że pompa szrot,
popękane sprężyny, za regeneracje krzykneli 780 zł ...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napięcie RSW 0,780 V, dmucha tylko spod korka wlewu oleju.
Okazało się że jest jeszcze jeden problem:
przy przyspieszaniu na każdym biegu przed 3000 rpm traci moc na chwilę i ciągnie dalej...
Jak już się rozpędzi żeby wbić 4 ke czy 5 ke to dochodzi szarpanie "nastawnikowe"
Więc trzeba robić pełne logowanie bo tak to nie ma co deliberować
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak tylko zrobimy napiszę co wyszło.
Za to nie omieszkałem sprawdzić napięcia RSW u siebie i mam 0,860 V....
To dobrze czy źle ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Potrafi mi poszarpać bardzo minimalnie tylko na 5 biegu przed 2000 rpm.
Z tym że to poszarpywanie pojawiło się po zamontowaniu wtrysków z ASV,
wiadomo że trzeba było minimalnie nastawnik dygnąć żeby dawkę poprawić,
wcześniej było GIT.
Pozdrowienia.
[ Dodano: 13 Sty 2010 16:06 ]
Okazało się że pompa szrot,
popękane sprężyny, za regeneracje krzykneli 780 zł ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości