Wymiana rozrządu 1,9 TDI 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » wt paź 20, 2009 12:26

Mi jak robili rozrząd to nie wymienili tych uszczelnień i po 20 tys zaczęło ciec. Skutek taki ze pasek rozrządu zaolejony do wymiany, znowu rozpinanie rozrządu i robocizna. Uszczelnienia z jakieś 30 zl. a tak dodatkowo z 250-300. A to przez gapiostwo ze nie zleciłem wymiany.


1.9 TDI 110 PS i 247 Nm. ( + wtryski 216)
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601

Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930

Maciek1988b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Maciek1988b » ndz paź 25, 2009 21:23

A ja mam pytanie troche z innej beczki .Jakiej firmy montuja rolki i napinacze w fabrycznie nowych vw?
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 21:24 przez Maciek1988b, łącznie zmieniany 2 razy.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » ndz paź 25, 2009 22:28

pewnie ina lub skf



Maciek1988b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Maciek1988b » pn paź 26, 2009 19:05

a mozliwe jest ze napinacz jest firmy littens? Pniewaz kolega sie ze mna spiera , ze ma orginalny rozrzad (jeszcze nigdy nie wymieniany).A tam jest własnie zamontowany littens.



mizu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 14:46
Lokalizacja: poznań

Post autor: mizu » pn lis 09, 2009 22:44

Na zdjęciach to o czym wcześniej pisałem. Wyciek jest jakby spod koła zębatego pompy. Koło na wałku rozrządu jest suche.
Skąd ten wyciek? Czemu koło od pompy ma jakieś plastikowe wstawki w środku? Koło na wałku rozrządu tego nie ma.
Na jednym ze zdjęć widać olej na pokrywie rozrządu, na drugim olej na zębach koła od pompy.
Zwalam głowicę, chciałbym zlikwidować przy okazji ten wyciek, bo oleju jest tu sporo. Niestety nie rozumiem skąd cieknie olej. Chyba nie z pompy paliwa.
pzdr

[ Dodano: 11 Lis 2009 20:51 ]
Nie zdołałem dziś ściągnąć głowicy :(

1) Widzę, że trzeba jakoś zdjąć koło zębate z wałka rozrządu, bo przeszkadza obudowa. Zeby zablokować wałek trzeba podobno wykorzystać to nacięcie w wałku, ale nie wiem jak. Może zablokować czymś to koło zębate, a nie wałek z drugiej strony?

2) Mam też problem z kolektorem wydechowym. Odkręciłem i jest on luźno na szpilkach, ale nie da się zsunąć. Czy muszę dodkręcić turbinę, żeby dał się ściągnąć?

Staram się jak widać zaznaczyć pisakiem pozycję kółek (podobnie pompy paliwa).
pzdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Adix90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lis 17, 2009 23:07
Lokalizacja: STA HH
Kontakt:

Post autor: Adix90 » śr gru 09, 2009 17:11

Ja mam takie pytanko. Kupiłem rozrząd, jednak w zestawie nie było rolki prowadzącej, a jedynie pasek i napinacz. Mam dokupić tą rolkę, czy można wymienić tylko te dwa elementy przy wymianie rozrządu ?


Mój Białasek ;) http://picasaweb.google.com/adix90/AutkoXD?feat=directlink

Awatar użytkownika
markim321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
Lokalizacja: New Dzikow

Post autor: markim321 » śr gru 09, 2009 18:06

Tak, zalecana jest wymiana już wszystkich elementów rozrządu, Nikt Ci nie da gwarancji że rolka w ciągu następnych 60tys. km nie zablokuje się.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 18:11

witam,mozesz wymienic napinacz i pasek,ale jak sciagniesz pasek sprawdz czy rolka nie jest rozklekotana :grin: , ta rolke prowadzaca wymienisz nawet jak pasek bedzie zalozony,ale prosciej wymienic jak masz zrzucony pasek

koszt 99zl za rolke prowadzaca ,,INA'' ale masz pewnosc ze wszystko nowe i posmiga troszke bez strachu
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 18:14 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Grzesiek GT
...
...
Posty: 142
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 18:50
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: Grzesiek GT » śr gru 09, 2009 20:03

Witam, mam pytanie zbliża mi się wymiana rozrządu oleju i filtrów. Mój samochód to Golf III 1.9 tdi 93 rok. chciałbym się dowiedzieć ile mogą kosztować filtry pasek rozrządu i rolki czy napinacze oraz jakiej firmy warto kupić i co potrzebuje do tej wymiany jeszcze? Koszty robocizny z częściami u mechanika wyszły ok 560 zł, o czymś trzeba pomyśleć przy wymianie rozrządu oprócz tego co wyżej napisałem? Pozdrawiam



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 20:11

grzesiek123,warto sprawdzic kolo zebate na wale korbowym czy sie nie giba
firmy to ina ,ruville,skf
pasek 70-150, napinacz 140-200, rolka prowadzaca ok 100, jezeli kolo zebate mialoby luz to koszt ok130, i jak cieknie z uszczelniacza waka rozrzadu to warto go wymienic ok 10zl
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 20:28 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Grzesiek GT
...
...
Posty: 142
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 18:50
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: Grzesiek GT » śr gru 09, 2009 20:28

oddam go do warsztatu to sprawdza, dobry znajomy mechanik, a cena 560 zł chyba nie jest zbyt wysoka?

[ Dodano: 09 Gru 2009 19:30 ]
pasek te rolki i robocizna tyle mnie wyliczył, być może można coś z tego urwać i jeśli trzeba bedzie cos jeszcze sprawdzic może się da dogadac



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » śr gru 09, 2009 20:32

jezeli Ci to zrobi uczciwie i na dobrych czesciach to warto


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Grzesiek GT
...
...
Posty: 142
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 18:50
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: Grzesiek GT » śr gru 09, 2009 20:35

Facet jest dobry ma przyzwoity zakład juz trochę w nim robi także myślę że nie będę bał się zostawić mu auta tym bardziej że inne auta też u niego robiłem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości