Wymiana rozrządu 1,9 TDI 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Mi jak robili rozrząd to nie wymienili tych uszczelnień i po 20 tys zaczęło ciec. Skutek taki ze pasek rozrządu zaolejony do wymiany, znowu rozpinanie rozrządu i robocizna. Uszczelnienia z jakieś 30 zl. a tak dodatkowo z 250-300. A to przez gapiostwo ze nie zleciłem wymiany.
1.9 TDI 110 PS i 247 Nm. ( + wtryski 216)
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
- Lokalizacja: wrocław
A ja mam pytanie troche z innej beczki .Jakiej firmy montuja rolki i napinacze w fabrycznie nowych vw?
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 21:24 przez Maciek1988b, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:20
- Lokalizacja: wrocław
Na zdjęciach to o czym wcześniej pisałem. Wyciek jest jakby spod koła zębatego pompy. Koło na wałku rozrządu jest suche.
Skąd ten wyciek? Czemu koło od pompy ma jakieś plastikowe wstawki w środku? Koło na wałku rozrządu tego nie ma.
Na jednym ze zdjęć widać olej na pokrywie rozrządu, na drugim olej na zębach koła od pompy.
Zwalam głowicę, chciałbym zlikwidować przy okazji ten wyciek, bo oleju jest tu sporo. Niestety nie rozumiem skąd cieknie olej. Chyba nie z pompy paliwa.
pzdr
[ Dodano: 11 Lis 2009 20:51 ]
Nie zdołałem dziś ściągnąć głowicy
1) Widzę, że trzeba jakoś zdjąć koło zębate z wałka rozrządu, bo przeszkadza obudowa. Zeby zablokować wałek trzeba podobno wykorzystać to nacięcie w wałku, ale nie wiem jak. Może zablokować czymś to koło zębate, a nie wałek z drugiej strony?
2) Mam też problem z kolektorem wydechowym. Odkręciłem i jest on luźno na szpilkach, ale nie da się zsunąć. Czy muszę dodkręcić turbinę, żeby dał się ściągnąć?
Staram się jak widać zaznaczyć pisakiem pozycję kółek (podobnie pompy paliwa).
pzdr
Skąd ten wyciek? Czemu koło od pompy ma jakieś plastikowe wstawki w środku? Koło na wałku rozrządu tego nie ma.
Na jednym ze zdjęć widać olej na pokrywie rozrządu, na drugim olej na zębach koła od pompy.
Zwalam głowicę, chciałbym zlikwidować przy okazji ten wyciek, bo oleju jest tu sporo. Niestety nie rozumiem skąd cieknie olej. Chyba nie z pompy paliwa.
pzdr
[ Dodano: 11 Lis 2009 20:51 ]
Nie zdołałem dziś ściągnąć głowicy
1) Widzę, że trzeba jakoś zdjąć koło zębate z wałka rozrządu, bo przeszkadza obudowa. Zeby zablokować wałek trzeba podobno wykorzystać to nacięcie w wałku, ale nie wiem jak. Może zablokować czymś to koło zębate, a nie wałek z drugiej strony?
2) Mam też problem z kolektorem wydechowym. Odkręciłem i jest on luźno na szpilkach, ale nie da się zsunąć. Czy muszę dodkręcić turbinę, żeby dał się ściągnąć?
Staram się jak widać zaznaczyć pisakiem pozycję kółek (podobnie pompy paliwa).
pzdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
witam,mozesz wymienic napinacz i pasek,ale jak sciagniesz pasek sprawdz czy rolka nie jest rozklekotana , ta rolke prowadzaca wymienisz nawet jak pasek bedzie zalozony,ale prosciej wymienic jak masz zrzucony pasek
koszt 99zl za rolke prowadzaca ,,INA'' ale masz pewnosc ze wszystko nowe i posmiga troszke bez strachu
koszt 99zl za rolke prowadzaca ,,INA'' ale masz pewnosc ze wszystko nowe i posmiga troszke bez strachu
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 18:14 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
- Grzesiek GT
- ...
- Posty: 142
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 18:50
- Lokalizacja: Namysłów
- Kontakt:
Witam, mam pytanie zbliża mi się wymiana rozrządu oleju i filtrów. Mój samochód to Golf III 1.9 tdi 93 rok. chciałbym się dowiedzieć ile mogą kosztować filtry pasek rozrządu i rolki czy napinacze oraz jakiej firmy warto kupić i co potrzebuje do tej wymiany jeszcze? Koszty robocizny z częściami u mechanika wyszły ok 560 zł, o czymś trzeba pomyśleć przy wymianie rozrządu oprócz tego co wyżej napisałem? Pozdrawiam
grzesiek123,warto sprawdzic kolo zebate na wale korbowym czy sie nie giba
firmy to ina ,ruville,skf
pasek 70-150, napinacz 140-200, rolka prowadzaca ok 100, jezeli kolo zebate mialoby luz to koszt ok130, i jak cieknie z uszczelniacza waka rozrzadu to warto go wymienic ok 10zl
firmy to ina ,ruville,skf
pasek 70-150, napinacz 140-200, rolka prowadzaca ok 100, jezeli kolo zebate mialoby luz to koszt ok130, i jak cieknie z uszczelniacza waka rozrzadu to warto go wymienic ok 10zl
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 20:28 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
- Grzesiek GT
- ...
- Posty: 142
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 18:50
- Lokalizacja: Namysłów
- Kontakt:
- Grzesiek GT
- ...
- Posty: 142
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 18:50
- Lokalizacja: Namysłów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości