Wymiana rozrządu kiedy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 14:53
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Wymiana rozrządu kiedy
Jeszcze jeden mom problem w Tdi -iku minoł mi już czas bo był do 2009 do wymiany paska a jeszcze mom 40.000 tysciecy czego sie trzymac bardziej pomózcie koledzy
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 14:53
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
ja rozumiem, że to łatwy szmal ale 1,5roku to chyba lekka przesadaAdamm pisze: 1,5 roku,
[ Dodano: 08 Gru 2009 23:13 ]
W mojej ksiażce servisoej, pierwsza wymiana (i jak narazie jedyna) wymiana paska rozrządu została wykonana po 6 latak od produkcji
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 00:08 przez FURMAN TDI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
FURMAN TDI, latwy jak latwy, sa latwiejsze sposoby, nikogo nie zmuszam i nie namawiam, po prostu jestem zdania ze czesciej to lepiej
olej tez mozna zmieniac co roku lub 30 tys
olej tez mozna zmieniac co roku lub 30 tys
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
tu sie zgodze, racja ale nie pasek daj spokuj jak byśmy tak jeździli co półtora roku z tymi rozrzadami to silniki pewnie niedożyłyby tych kilometrów co normalnie(mam tu na myśli pokuse do tanich "warsztatów":bajer: i w końcu za coś płaci sie tą kase nie za pończochy.pierwszy raz słysze że co 1,5 roku - tak zaleca producent?Adamm pisze:olej tez mozna zmieniac co roku lub 30 tys
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 00:29 przez FURMAN TDI, łącznie zmieniany 1 raz.
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
Spokojnie 120 tyś km lub 5 lat.
Jeszcze nie mieliśmy przypadku żeby w którym kolwiek PD-ku nie wytrzymał takiego dystansu lub wieku. VP jeszcze więcej (kilometrów) może...
Przyczyny przedwczesnego "zejścia" paska" są tylko 3:
1) Nadmierna wiara w zapewnienia sprzedającego że wymieniał (a nawet nie dotykał)
2) Zakładanie najtańśzych szajsów niewiadomego pochodzenia
3) Ekstremalne użytkowanie silnika (pałowanie non-stop lub nadmierne obciążanie silnika jeżdżąc na za niskich obrotach, nie branie pod uwagę liczby motogodzin w przyp. silników eksploatowanych w ruchu miejskim - korki)
Jeszcze nie mieliśmy przypadku żeby w którym kolwiek PD-ku nie wytrzymał takiego dystansu lub wieku. VP jeszcze więcej (kilometrów) może...
Przyczyny przedwczesnego "zejścia" paska" są tylko 3:
1) Nadmierna wiara w zapewnienia sprzedającego że wymieniał (a nawet nie dotykał)
2) Zakładanie najtańśzych szajsów niewiadomego pochodzenia
3) Ekstremalne użytkowanie silnika (pałowanie non-stop lub nadmierne obciążanie silnika jeżdżąc na za niskich obrotach, nie branie pod uwagę liczby motogodzin w przyp. silników eksploatowanych w ruchu miejskim - korki)
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 10:39 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Piasek, no wlasnie spokojnie, ale kazdego klienta, warunkow i stylu jazdy nie znasz
powiesz komus 5 lat lub 120 tys bedzie palowal i lub tlukl w korkach cos sie stanie i bedzie mial zal ze przeciez 120 tys mial wytrzymac
albo przejedzie 130 bo co to 10 tys wiecej.
wczoraj robilem zawieszenie w passacie b4 i mimo ze mowilem klientow w lutym ze ma zerwane silentblocki to dopiero teraz zdecydowal sie na wymiane (a auto po dodaniu gazu szlo w lewo a po puszczeniu w prawo)
powiesz komus 5 lat lub 120 tys bedzie palowal i lub tlukl w korkach cos sie stanie i bedzie mial zal ze przeciez 120 tys mial wytrzymac
albo przejedzie 130 bo co to 10 tys wiecej.
wczoraj robilem zawieszenie w passacie b4 i mimo ze mowilem klientow w lutym ze ma zerwane silentblocki to dopiero teraz zdecydowal sie na wymiane (a auto po dodaniu gazu szlo w lewo a po puszczeniu w prawo)
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 12:55 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Nie no - oczywiście że masz rację. Pisząc to przyjąłem jednak że ma się do czynienia z "normalnym" użytkownikiem pojazdu, posiadającym elementarną wiedzę z zakresu sposobów eksploatacji pojazdu którym jeździ... (ale jak patrzę na to co do nas trafia z pełną odpowiedzialnością stwierdzam ze takich z roku na rok coraz mniej)
Odnośnie fotek wahaczy: ostatnio wymienialiśmy w Escorcie te tuleje. Dokładnie tylko pierścień zewnętrzny oraz pierścień wewnętrzny bo po gumach między nimi śladów nie było
Odnośnie fotek wahaczy: ostatnio wymienialiśmy w Escorcie te tuleje. Dokładnie tylko pierścień zewnętrzny oraz pierścień wewnętrzny bo po gumach między nimi śladów nie było
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 14:53
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości