Wymiana rozrządu kiedy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hanys_z_ch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 13, 2008 14:53
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Wymiana rozrządu kiedy

Post autor: hanys_z_ch » wt gru 08, 2009 21:53

Jeszcze jeden mom problem w Tdi -iku minoł mi już czas bo był do 2009 do wymiany paska a jeszcze mom 40.000 tysciecy czego sie trzymac bardziej pomózcie koledzy :grin:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 08, 2009 22:00

ok 70 - 90 tys lub ok 1,5 roku, na pasek tez dzialaja warunki atmosferyczne, lepiej wymienic rozrzad niz silnik


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt gru 08, 2009 23:33

Adamm pisze:lub ok 1,5 roku, na pasek tez dzialaja warunki atmosferyczne
z przebiegiem sie zgodze ale wiek to 4 - 5 Lat



hanys_z_ch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 13, 2008 14:53
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: hanys_z_ch » wt gru 08, 2009 23:53

No własnie mineło mi 3 lata a zostało jeszcze 40 tysiaków do przejechania na tym pasku czy musza sie trzymac czasu bardziej czy przebiegu na tym pasku



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » śr gru 09, 2009 00:05

Adamm pisze: 1,5 roku,
ja rozumiem, że to łatwy szmal ale 1,5roku to chyba lekka przesada :grin:

[ Dodano: 08 Gru 2009 23:13 ]
W mojej ksiażce servisoej, pierwsza wymiana (i jak narazie jedyna) wymiana paska rozrządu została wykonana po 6 latak od produkcji :bajer:
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 00:08 przez FURMAN TDI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 09, 2009 00:19

FURMAN TDI, latwy jak latwy, sa latwiejsze sposoby, nikogo nie zmuszam i nie namawiam, po prostu jestem zdania ze czesciej to lepiej

olej tez mozna zmieniac co roku lub 30 tys


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » śr gru 09, 2009 00:24

Adamm pisze:olej tez mozna zmieniac co roku lub 30 tys
tu sie zgodze, racja ale nie pasek daj spokuj jak byśmy tak jeździli co półtora roku z tymi rozrzadami to silniki pewnie niedożyłyby tych kilometrów co normalnie(mam tu na myśli pokuse do tanich "warsztatów":bajer: i w końcu za coś płaci sie tą kase nie za pończochy.pierwszy raz słysze że co 1,5 roku - tak zaleca producent?
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 00:29 przez FURMAN TDI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 09, 2009 00:41

napisalem ok 1,5 moze byc i 2 lata takie moje skromne zdanie,

zwroc uwage jak wygladaja paski napedowe po jednym sezonie ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » śr gru 09, 2009 00:50

wiem jak wyglada mój, ale ma juz napykane z 85k właśnie sie przymierzam do wymiany jeszcze 1300km. A co powiesz o amortyzatorze drgań paska - wymienia sie zakażdym razem z rorządem?



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » śr gru 09, 2009 10:33

Spokojnie 120 tyś km lub 5 lat.
Jeszcze nie mieliśmy przypadku żeby w którym kolwiek PD-ku nie wytrzymał takiego dystansu lub wieku. VP jeszcze więcej (kilometrów) może...
Przyczyny przedwczesnego "zejścia" paska" są tylko 3:
1) Nadmierna wiara w zapewnienia sprzedającego że wymieniał (a nawet nie dotykał)
2) Zakładanie najtańśzych szajsów niewiadomego pochodzenia
3) Ekstremalne użytkowanie silnika (pałowanie non-stop lub nadmierne obciążanie silnika jeżdżąc na za niskich obrotach, nie branie pod uwagę liczby motogodzin w przyp. silników eksploatowanych w ruchu miejskim - korki)
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 10:39 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 09, 2009 12:54

Piasek, no wlasnie spokojnie, ale kazdego klienta, warunkow i stylu jazdy nie znasz :)

powiesz komus 5 lat lub 120 tys bedzie palowal i lub tlukl w korkach cos sie stanie i bedzie mial zal ze przeciez 120 tys mial wytrzymac

albo przejedzie 130 bo co to 10 tys wiecej.

wczoraj robilem zawieszenie w passacie b4 i mimo ze mowilem klientow w lutym ze ma zerwane silentblocki to dopiero teraz zdecydowal sie na wymiane (a auto po dodaniu gazu szlo w lewo a po puszczeniu w prawo)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr gru 09, 2009 12:55 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » śr gru 09, 2009 14:06

Nie no - oczywiście że masz rację. Pisząc to przyjąłem jednak że ma się do czynienia z "normalnym" użytkownikiem pojazdu, posiadającym elementarną wiedzę z zakresu sposobów eksploatacji pojazdu którym jeździ... (ale jak patrzę na to co do nas trafia z pełną odpowiedzialnością stwierdzam ze takich z roku na rok coraz mniej)
Odnośnie fotek wahaczy: ostatnio wymienialiśmy w Escorcie te tuleje. Dokładnie tylko pierścień zewnętrzny oraz pierścień wewnętrzny bo po gumach między nimi śladów nie było :goof:


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » śr gru 09, 2009 14:39

To co z tym AMORTYZATOREM DRGAń PASKA ROZRZąDU w 1.9tdi pd ajm bo nikt o tym tu niepisze, że wymienia a mi w sklepie od razu wymienił, koszt-droższy od paska.

- jak to z tym jest naprawde???



hanys_z_ch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 13, 2008 14:53
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: hanys_z_ch » śr gru 09, 2009 18:07

to tdi-ki mom wymieniac ten pasek czy nie jak mi zostało 40 tysiecy a juz mineło 4 lata czy poczekac jesce rok i przejechac pare tysiaków



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości