pytanie o Napinacz paska wieloklinowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
Odgrzewam temat . Wczoraj zauwazylem, ze ten napinacz troche mi halasuje. Przycisniecie kciukiem amora powoduje ucichniecie "dzwonienia".
Teraz pytanie, czy moge z tym jezdzic - wiadomo, sa swieta i nikt mi do poniedzialku tego nie zrobi.
Napinacz 150-200, sprawdzenie sprzegla kola alternatora(?) + robocizna za wymiane napinacza ile to wszystko moze kosztowac zeby miec spokoj?
Dodam ze rozrzad byl robiony przy 172tys a na blacie jest 216 czyli zostaje 50tys do wymiany rozrzadu.
Teraz pytanie, czy moge z tym jezdzic - wiadomo, sa swieta i nikt mi do poniedzialku tego nie zrobi.
Napinacz 150-200, sprawdzenie sprzegla kola alternatora(?) + robocizna za wymiane napinacza ile to wszystko moze kosztowac zeby miec spokoj?
Dodam ze rozrzad byl robiony przy 172tys a na blacie jest 216 czyli zostaje 50tys do wymiany rozrzadu.
pytanie o Napinacz paska wieloklinowego
dzisiaj nabyłem el. o którym mowa w dyskusji jest to "amortyzator napinacza paska alternatora" u mnie w sklepie koszt 56zł jak wezmę się do tego sam napiszę jak poszło z wymianą
Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości