pytanie o Napinacz paska wieloklinowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » pn gru 07, 2009 12:59

http://www.allegro.pl/item822487184_klu ... a_t50.html o taki klucz chodzi zapewne. tylko policz ilość zębów lub średnicę w kole alternatora. ja kupowałem jak wymieniałem i bez tego barrrrddddzzzzooooooo ciężko odkręcić tym bardziej ze moze byc zapieczone.



Awatar użytkownika
szu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 23:25
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szu » pt gru 25, 2009 13:24

Odgrzewam temat :food:. Wczoraj zauwazylem, ze ten napinacz troche mi halasuje. Przycisniecie kciukiem amora powoduje ucichniecie "dzwonienia".
Teraz pytanie, czy moge z tym jezdzic :otepienie: - wiadomo, sa swieta i nikt mi do poniedzialku tego nie zrobi.

Napinacz 150-200, sprawdzenie sprzegla kola alternatora(?) + robocizna za wymiane napinacza ile to wszystko moze kosztowac zeby miec spokoj?

Dodam ze rozrzad byl robiony przy 172tys a na blacie jest 216 czyli zostaje 50tys do wymiany rozrzadu.



Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

pytanie o Napinacz paska wieloklinowego

Post autor: piter007i » czw lut 21, 2013 00:40

dzisiaj nabyłem el. o którym mowa w dyskusji jest to "amortyzator napinacza paska alternatora" u mnie w sklepie koszt 56zł jak wezmę się do tego sam napiszę jak poszło z wymianą


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości