Problemy odpalaniem na zimnym silniku.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Da radę i zegarem ,własnie to przerabiałem kilka dni temu .Gdzieś na forum ktoś napisał że statyczny w tdi zegarem ustawiamy na 0,55 i tak ustawiłem .Po podpięciu Vaga okazało się że kąt wtrysku mija górną linię na wykresie i przekracza 90 na wykresie czyli jest zbyt wczesny przy ustawieniu 0,55 na zegar .Ustawiliśmy na 60 na wykresie (nie mylić ze wskazaniami zegara) .Odpowiada to ustawieniu na zegar ok. 0,4 .Statyczny kąt wtrysku czy w tdi czy w td ustawia się i tak pompą przesuwając ją od lub do silnika ,różnica polega tylko na tym czym go odczytujemy .W tdi Vagiem wiadomo łatwiej ale zegarem też można ustawić analogiczne wartości kąta które wskazuje vag.Jak ktoś ma taką potrzebę żeby zgłębić temat .Ja miałem i zgłębiłemkwietek pisze:W TDI podpinasz vaga
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 23:54 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości