Problemy odpalaniem na zimnym silniku.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » ndz gru 06, 2009 21:01

kąt wtrysku jest w benzyniaku w dieslu początek tłoczenia, ale wszyscy mówią w obu przypadkach kąt wtrysku. W TDI podpinasz vaga, a TD, D czujnikiem zegarowym.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz gru 06, 2009 23:48

kwietek pisze:W TDI podpinasz vaga
Da radę i zegarem ,własnie to przerabiałem kilka dni temu .Gdzieś na forum ktoś napisał że statyczny w tdi zegarem ustawiamy na 0,55 i tak ustawiłem .Po podpięciu Vaga okazało się że kąt wtrysku mija górną linię na wykresie i przekracza 90 na wykresie czyli jest zbyt wczesny przy ustawieniu 0,55 na zegar .Ustawiliśmy na 60 na wykresie (nie mylić ze wskazaniami zegara) .Odpowiada to ustawieniu na zegar ok. 0,4 .Statyczny kąt wtrysku czy w tdi czy w td ustawia się i tak pompą przesuwając ją od lub do silnika ,różnica polega tylko na tym czym go odczytujemy .W tdi Vagiem wiadomo łatwiej ale zegarem też można ustawić analogiczne wartości kąta które wskazuje vag.Jak ktoś ma taką potrzebę żeby zgłębić temat .Ja miałem i zgłębiłem
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 23:54 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Specjal87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 11:15
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Specjal87 » pn gru 07, 2009 10:21

Witam

Ja mam troche podobny problem, czasami, bo nie zawsze, kiedy odpalam, słychać takie syczenie i odrazu mi gaśnie a co najlepsze zeruje się wtedy godzina... zauważyłem że w wężyku lecą albo pęcherzyki powietrza albo wody..


[b]Moje Mk3[/b] ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310685

Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: PacekPlacki » pn gru 07, 2009 13:39

Munior czyli jak bym chciał usatwic parametry takie jak zegarem 0,55 --------na Vagu to Vag powinienmi wskazywać kąt wtrysku w granicach 70 ????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości