Jakie turbo najlepsze dla silnika AAZ ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz gru 06, 2009 00:05

Biperr0 pisze:bo w sumie nie ma tam nic takiego specjalistycznego...
hehe zdaje Ci się. Prawdopodobnie jedna nie wystarczy bo jak mówią pierwsze śliwki robaczywki.

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 23:17 ]
t0mal pisze:do kompletu mega turbo może być na vnt, zwiększenie wydajności pompy olejowej + chłodnica oleju.
tak jak u mnie:)
vnt20 do tego pompka 10mm pin agresywniejszy ( mam takie chyba z 3 sztuki jeszcze) i do tego sterowanie by ventil. jedynym minusem jest to że ciśnienie zbyt gwalotownie wzrasta przy spokojnym wcisnieciu gazu ale jak chcesz sprawdzac go na sprint to nie ma nic lepszego:)
poczekam jak podeschnie troche asfalt i sprawdze czas do setki bo na 2 biegu rzuca mnie po ulicy:D

Wszystko oczywiście na bezdymnej dawce!!!! ciśnienie 1,2 bara max
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 00:18 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 06, 2009 00:26

JABcok20 pisze:vnt20 do tego pompka 10mm
Zasadził bym sobie GT 22 może... Takiego zestawu jak masz to się trochę boję, euglen połamał wał na 2052, 160 km, pękło...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz gru 06, 2009 00:30

ciśnienei aż tak gwałtownie nie wstaje. przy nagłym wciśnieciu od okolo 2000 mam maks 0,5 bara no i wtedy zaczyna się jazda:)
Teraz mi na tym silniku nie zależy. Jego miejsce zastąpi tdi ale ... teraz dopiero zaczyna sie zabawa czyli dawka bezdymna na jałowym chodzi cichutko jak myszka a jak depne szok:O

Tylko nadal jest denerwujące to odpalanie. ciężko pali z rana jak i po postoju. Więc albo kompresja albo świece( które raczej dopadają) albo aku 45 Ah!!!.
Kąt wtrysku ustawiam idealnie na zimnym silniku( czuć jak cholera moment przejścia z twardej na miękką pracę).
Jeszcze jedną rzecz musze zmodzić . Włożyc cieńszą( o 0,1-0,5mm) podkładke w układzie przestawiacza wtrysku.( pompka 10mm jak się rozchula to pewnie ciśnienie wariuje)
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 00:37 przez JABcok20, łącznie zmieniany 5 razy.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 06, 2009 01:50

Ja też kiedyś miałem u siebie akumulator 45 Ah, dawał radę podgrzać świece i ze 4 razy obrócić silnik i tyle. Wsadzisz normalny to i odpali normalnie.
Koledze euglenowi nie połamał się wał, tylko podpory, wał się tylko skrzywił. Apsik połamał u siebie i z nim mi się pomyliło, takie sprostowanie.
Ostatnio zmieniony ndz gru 06, 2009 01:50 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » ndz gru 06, 2009 17:45

Ale jak ja przerobie pompe to nie będe miał takich problemów chyba nie? Teraz mi pali super i cichutko chodzi. Ale turba raczej też nie zmienie. Niechce sie bawic w jakieś kierowniczki zresztą K24 ma dość spory potencjał



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 06, 2009 18:56

To zależy, ale raczej będziesz miał problemy z wystrojeniem pompy.
Mogą się jeszcze np dziury w tłokach powypalać, mogą wieszać się wtryskiwacze przez jakiś czas, może ukręcić się koło rozrządu na wale, możesz coś źle skręcić i się zrobi młyn w pompie (kochane sprężynki :P ), może się pompa zawiesić i dostanie dzikich obrotów i przekręcisz silnik, możesz zajechać turbo i takie tam drobnostki.



arwam

Post autor: arwam » ndz gru 06, 2009 19:42

Biperr0,

minusem dużych pomp jest dość twarda praca silnika.
a jak chcesz wyzyskać silnik na max to zainwestuj w T3 bo K24 ma sporo mniejszą szczelinę wydechową przez co silnik jest dławiony na wydechu



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 06, 2009 19:46

arwam pisze:zainwestuj w T3
Od LT-ka, wygląda jeszcze lepiej :)

[ Dodano: 06 Gru 2009 18:48 ]
A jaki ma wiatrak fajny na wydechu :) Tylko flansza jest inna, taka jak do audi 5-cyl.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz gru 06, 2009 19:50

arwam pisze:minusem dużych pomp jest dość twarda praca silnika
u mnie nie ma żadnej twardej pracy... to chyba zależy od fali jaką sie stosuje.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » ndz gru 06, 2009 20:03

t0mal pisze:Od LT-ka, wygląda jeszcze lepiej :)
jakbyś mi w myślach czytał



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » ndz gru 06, 2009 23:55

A co macie na myśli pisząc twarda praca silnika? Nie jest elastyczny ? Głośniejszy ? Z tego co piszecie to sie chyba ostro zastanowie nad tuningiem pompy... Ale niechce zarżnąć auta bo zabardzo je kocham :serduszka: a na konkretny remont to raczej nie przewiduje wkładów finasnowych. A już zmiana na TDI to nie w tym wozie bo mam następną koncepcje na B3 z 2,5 TDi :grin:

[ Dodano: 06 Gru 2009 23:07 ]
A wiecie coś na temat tej turbinki? Tak przeglądałem i patrze nawet ładny ślimaczek :grin:
http://moto.allegro.pl/item836074758_tu ... rrett.html

[ Dodano: 06 Gru 2009 23:09 ]
Ale z tego co oglądałem to T3 od K24 poza tym wylotem to sie zabardzo nie różni. Chyba nawet jest takiej samej wielkości.

[ Dodano: 06 Gru 2009 23:11 ]
Tu jest nawet taka taniocha wystawiona http://moto.allegro.pl/item842072997_vw ... ratis.html



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 07, 2009 00:42

arwam za bardzo Ci miesza w głowie, najpierw doprowadź swoją k24 do granic wytrzymałości, (co pewnie nie będzie łatwe) a potem jak się już rozpadnie to będziesz się za lepszą rozglądał :bigok: szkoda pieniędzy.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn gru 07, 2009 00:45

ja mam T3 za dobre pieniążki...
Ostatnio zmieniony pn gru 07, 2009 00:45 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 07, 2009 00:46

Biperr0 pisze:A co macie na myśli pisząc twarda praca silnika?
Znaczy że głośno klekocze, ale jak masz zdrowe wtryski i lejesz dobre paliwo to nie będzie dużej różnicy, co do elastyczności to jest nieporównywalnie lepsza na dużej pompie.
Jeśli chodzi o to co się może rozpaść, to większość napisałem na wyrost, ale istnieje poważna obawa, że zetnie klin na wale.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości