SZARPNIECIE SILNIKIEM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » ndz lis 29, 2009 11:59

koledzy rozrusznik bardzo dobrze kreci niema czegos takiego ze slaba zakreci dwa razy sekunda przerwy i silnik lapie polecam regeneracje ja zaplacilem 150 zeta ale dzis rano tez bylo szarpniecie silnikiem i z tego powodu chce zwiekszyc dawle startowa a niewiemy jak sie to robi prasze o info i kody

[ Dodano: 30 Lis 2009 21:52 ]
kolego MATEO86 wczoraj podpiolem pod vaga samochod przestawilem grzanie swieczek tak jak poradzilesoraz zwiekszylem dawle rozruchowa paliwa i powiem ze dzis rano przy 4 st swieczki grzaly nico dluzej i silnik ladniej zapalil takrze radze tobie zregenerowac rozrusznik i tez podbij sobie dawke rozruchowa mi pomglo
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 12:02 przez lukasffm, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » śr gru 02, 2009 23:50

lukasffm pisze:koledzy rozrusznik bardzo dobrze kreci niema czegos takiego ze slaba zakreci dwa razy sekunda przerwy i silnik lapie polecam regeneracje ja zaplacilem 150 zeta ale dzis rano tez bylo szarpniecie silnikiem i z tego powodu chce zwiekszyc dawle startowa a niewiemy jak sie to robi prasze o info i kody

[ Dodano: 30 Lis 2009 21:52 ]
kolego MATEO86 wczoraj podpiolem pod vaga samochod przestawilem grzanie swieczek tak jak poradzilesoraz zwiekszylem dawle rozruchowa paliwa i powiem ze dzis rano przy 4 st swieczki grzaly nico dluzej i silnik ladniej zapalil takrze radze tobie zregenerowac rozrusznik i tez podbij sobie dawke rozruchowa mi pomglo
Rozrusznik zregenerowany juz dawno, kat wtrysku ustawiony, aku niecały rok, dawka paliwa na ciepłym silniku 3mg, świece sprawdzone i przestawione żeby szybciej grzały a pomimo to nadal kręci jakby był slaby aku;/



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » czw gru 03, 2009 15:32

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

:bigok:

Kolego lukasffm jak tam odpalanie po nocy jak trochę przymroziło? ja w sobote podmienię aku z auta od mojej panny i zobaczę co będzie w niedziele rano a jeśli to samo to jadę z reklamacja rozrusznika :food:
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 16:30 przez mateo86, łącznie zmieniany 1 raz.



lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » czw gru 03, 2009 21:51

czesc rano znow zakreci silnikiem szybciej i szarpnie dosyc mocno mierzylem napiecie rano na aku i mial 12,23v rozmawialem dzis tez z goscmi z reklamacji ktorzy zajmuja sie tez aku i mowili mi ze rano powinien miec 12.45v minimum mateo86 znierz jak masz mozliwosc rani ile volt ma twoj aku i jak apaalasz do inu spada volt u mnie nr przy zapalaniu 10.20 czasem ponirzej 10v rece mi juz opadaja :grrr:



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » pt gru 04, 2009 23:19

Niestety nie mam możliwości podania Ci jakie parametry miał mój aku ponieważ ja tego sprawdzić nie umiem a jak koleś mi go mierzył to nie zapamiętałem co tam wychodziło on tylko stwierdził że jest ok.
PS. włącz sobie odbiór prywatnych wiadomości bo nie można do ciebie wysłać..



lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » sob gru 05, 2009 21:58

KOLEGO MATEO86 NAPISZ MI JUTRO JAK PO PODMIANIE AKU ZAPALIL SAMOCHOD A I NAPISZ MI PARAMETRY JAKIE MIAL TEN AKU TWOJEJ DZIEWCZYNY



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » ndz gru 06, 2009 01:25

lukasffm pisze:KOLEGO MATEO86 NAPISZ MI JUTRO JAK PO PODMIANIE AKU ZAPALIL SAMOCHOD A I NAPISZ MI PARAMETRY JAKIE MIAL TEN AKU TWOJEJ DZIEWCZYNY
Aku chciałem podmienić juz w piątek ale przy odkręcaniu u mnie klemy + okazało sie ze ona jest cała luźna i pomimo że była dokręcona na maxa to można było ją bez problemu zdjąć. Skreciłem to na nowo tak żeby klema siedziała tak jak powinna i odpaliłem zimny silnik bez grzania świec (od razu po włożeniu kluczyka do stacyjki przekręciłem ) i o dziwo przy temp 3,5 stopnia silnik odpalił od strzała. Wczoraj rano i wieczorem też żadnych problemów z odpalaniem wiec narazie sobie odpuściłem podmiane aku bo to chyba było to ale okaże sie to w praniu..



lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » ndz gru 06, 2009 22:27

co do aku to pisalem wczesniej ma 74ah 680a ( pol roczny) rozrusznik zregenerowany ale podczas zapalnania napiecie mi spada do 10 -9,50 v newiem czy to norma w tdi

[ Dodano: 03 Sty 2010 17:01 ]
Koledzy chcę wrócić do mojego tematu w kwesti szarpniecia silnikiem przy zapalaniu a mianowicia podczas ostatnich mrozów -17st. samochód chytal natychmiast od strzala i za karzdym razem zapalania podczas mrozow nie bylo tego szarpniecia silnikiem i tu pytanie czy zawieszenie silnika ktore a jak wiemy sa to poduszki gumowe a guma podczas mrozów twardnieje może byc już wykonczone i chwieje silnikiem podczas zapalania na plusowych temp. kolega ma a3 1.8t i z tego co tam widzialem to ma takie same poduszki jak ja w 1.9 tdi ale jego silnik podczs ruszania nic nie drgnie a moj morzna ruszac w przód i tyl 3-4 cm co o tych poduszkach sądzicie?

[ Dodano: 03 Sty 2010 17:05 ]
Koledzy chcę wrócić do mojego tematu w kwesti szarpniecia silnikiem przy zapalaniu a mianowicia podczas ostatnich mrozów -17st. samochód chytal natychmiast od strzala i za karzdym razem zapalania podczas mrozow nie bylo tego szarpniecia silnikiem i tu pytanie czy zawieszenie silnika ktore a jak wiemy sa to poduszki gumowe a guma podczas mrozów twardnieje może byc już wykonczone i chwieje silnikiem podczas zapalania na plusowych temp. kolega ma a3 1.8t i z tego co tam widzialem to ma takie same poduszki jak ja w 1.9 tdi ale jego silnik podczs ruszania nic nie drgnie a moj morzna ruszac w przód i tyl 3-4 cm co o tych poduszkach sądzicie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 214 gości