Przeładowuje, wiem że było setki razy ale ....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bronek85gt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 09, 2009 13:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Bronek85gt » czw gru 03, 2009 15:31

POPRAWIŁEM I TERAZ SIĘ POWINNO OTWORZYĆ W PLIKU TEXTOWYM JAK OSTATNIO
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt gru 04, 2009 01:25

tu masz link do wklejania logow http://rtnet.pl/vaglog/ , surowy plik tu wklejasz reszta robi sie sama, a turbinka wyglada po logach ze ok zlozona, wywal kat i sprawdz gruche turbo



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt gru 04, 2009 11:37

Bronek85gt, przeglanelem twoje logi które mi podesłałeś ze zdjetym węzykiem i wyglada to tak jakbys mial za bardzo skrócona sztange , wydłuż ją i zrób ponownie logi do porównania , nie zaszkodzi obejżeć gruszke czy wypycha do końca sztangę
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 11:38 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ABRAM_TJE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 00:55
Lokalizacja: Sędziszów
Kontakt:

Post autor: ABRAM_TJE » pt gru 04, 2009 21:41

Bronek zepchnij tą padakę do rowu :grin: :grin: :grin:

A tak serio to wyciąłem mu dzisiaj kata i g.ó.w.n.o !!!
A jaki głośny hehe. Myślę żeby sztangę skręcić do pozycji ori. Nie ma zdjęcia do kąd ma być skręcona?? Ja mam ale z nowszych BJB BKC turbawki i pewnie tam jest inaczej



Bronek85gt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 09, 2009 13:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Bronek85gt » wt sty 05, 2010 18:56

Ma ktoś zdjęcie z ORG ustawieniem sztangi?? Bo dalej nie mogęsobie z tym dać rady.
Byłęm dzisiaj u mechanika podłączył kompa popatrzył wzioł 60dyszek i kazał turbo do regeneracji oddać i tam odrazu ustawią sztangę ale ceny od 1000zł sięzaczynają

Jak ktoś miał by zdjęcie to ustawił bym tak jak powinno być bo ciężko teraz przestawiać i robić logi co chwile jak wszędzie lód

Mam jeszcze pytanie jak by sięzachowywało turbo jak by był pierścień o 180stopni przestawiony ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 202 gości