koło pasowe pompy wodnej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bobson_d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:06
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

koło pasowe pompy wodnej

Post autor: bobson_d » czw gru 03, 2009 15:45

witam mam pasek od alternatora wieloklin który jak wiadomo napędza też pompe wody i do tego właśnie mam pytanie czy koło pasowe na pompie wody ma mieć rowki jezeli ktos ma fote tego koło to prosił bym o dodanie!



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 03, 2009 15:53

nowe nie ma rowków , dopiero po dłuższym kontakcie z paskiem wielorowkowym , takie niby rowki się wyrabiają , i to są nie tyle rowki w kole , tylko guma z paska robi takie wrażenie



bobson_d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:06
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: bobson_d » czw gru 03, 2009 15:57

bo u mnie w golfie na kole są takie mnimalne rowki ale jak nowe koło nie ma rowków a pasek jest wielorowkowy czyli może to sprzyjać szybszemu zużycu paska i w konsekwencji piszczeniu??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw gru 03, 2009 16:15

nie powinno , jak koło nowe i pasek nowy , jeśli piszczy , to na pewno nie przez koło pasowe pompy , tam jest za małe obciążenie paska , prędzej inne koło będzie winne



bobson_d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:06
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: bobson_d » czw gru 03, 2009 16:16

ok dzieki!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości