od samego zakupu przeładowywał
później problem ustał ale stracił troche mocy i zaczoł przykapcać okazał się pęknięty wąż od kulera, wymienione i znowu przeładowuje
zabrałem się troche od d... strony wyjołem Turbo i wyczyściłem kierownice było tam nagaru ale ręką chodziły dość lekko...dalej to samo
zaczołem wymieniać wężyki od podciśnienia..dalej to samo
podmieniłem dzisiaj z innego golfa N75 i taki drugi chyba od klapki gaszącej ..dalej to samo
na 4 5 6 biegu przeładowuje czasami nawet na 3 jak dobrze się przyciśnie
nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny , czujnik ciśnienia? przepływomierz? nie chce kupować na darmo części
po podpięciu kompa wyskakuje tylko błąd przeładowania
pewnie trzeba zrobić jakieś logi dynamiczne ale nie wiem bardzo jak ? mam lapto kabel Vag COM 208.1
Jeśli jest ktoś ze świetokrzyskiego ewentualnie gdzieś z okolic kto jest w temacie moge podjechać \
Ewentualnie jeśli nie jest to skomplikowane chciałbym się dowiedzieć jak i wrzucił bym wykres jutro jak z pracy wrócę.
Dzięki z góry za pomoc auto na sprzedaż idzie a tak to go nikt nie kupi
