GT1749VA po czym poznać czy mam gruby wałek??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
GT1749VA po czym poznać czy mam gruby wałek??
Jeszcze turba nie mam założonego, to może tak za pół roku.
Ale chciałbym wiedzieć czy mam gruby wałek. Na forum nic nie znalazłem, tylko ktoś pisał, że jechać 200km/h przez 5 min., ale tak, to ja nie chce testować.
Turbo oryginalne VW / AUDI
Ale chciałbym wiedzieć czy mam gruby wałek. Na forum nic nie znalazłem, tylko ktoś pisał, że jechać 200km/h przez 5 min., ale tak, to ja nie chce testować.
Turbo oryginalne VW / AUDI
Jak sie nie mylę to masz turbo od 1.9 tdi 130KM, czyli na zwężonym wałku.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
To źle. Kupiłem turbinkę z przebiegiem 56tyś.km.
A naczytałem się, że są awaryjne na tym zwężonym wałku. Chciałbym jeździć bezawaryjnie jak dotychczas. Robię często trasy do Niemiec, autko służy do codziennej jazdy.
Teraz nie wiem czy nie sprzedać tego turba i kupić na grubszym wałku.
Jakie ciśnienie do tego turba jest bezpieczne. Dodam, że często butuje z niskich obrotów.
A naczytałem się, że są awaryjne na tym zwężonym wałku. Chciałbym jeździć bezawaryjnie jak dotychczas. Robię często trasy do Niemiec, autko służy do codziennej jazdy.
Teraz nie wiem czy nie sprzedać tego turba i kupić na grubszym wałku.
Jakie ciśnienie do tego turba jest bezpieczne. Dodam, że często butuje z niskich obrotów.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Po 1 nie butuje się turbo diesla z niskich obrotów no chyba że chcesz szybko pozbyć się sprzęgła o innych skutkach takiej jazdy nie będę się rozpisywał...Fucker pisze:To źle. Kupiłem turbinkę z przebiegiem 56tyś.km.
A naczytałem się, że są awaryjne na tym zwężonym wałku. Chciałbym jeździć bezawaryjnie jak dotychczas. Robię często trasy do Niemiec, autko służy do codziennej jazdy.
Teraz nie wiem czy nie sprzedać tego turba i kupić na grubszym wałku.
Jakie ciśnienie do tego turba jest bezpieczne. Dodam, że często butuje z niskich obrotów.
turbo ze 130 na zwężonym wałku nie jest wcale awaryjne...faktycznie były przypadki " odfrunięcia" wałka ale poczytaj kiedy to się stało/dzieje...najczęściej padały po ciągłym butowaniu na maksa i dużych prędkościach i rpm...
Z tego co pamiętam w 130 pracuje GT17 na 1.25....1.35 to żaden wysiłek dla niego , a i z tego co wiem było parę osób na forum którzy jeździli na 1.5-1.6 i żyło-jak długo tego nie wiem
Ja mam ustawione na 1.35 i jeżdżę już tak od 2.5 roku i nic się nei dzieje....
Trzeba się tylko poprawnie obchodzić z TDI i będzie wszystko ok....
Teraz osobiście bym już jednak GT17 nie kupił..szukałbym z BRD....
Mi też wałek podziękował na gt17 ale to za dużo dmuchnęła. Generalnie ci, którym padło te turbo to i tak wg mnie zdecydowana mniejszość, do tych co już latają jakiś czas na niej.
[ Dodano: 02 Gru 2009 12:44 ]
Chyba, że w tych Niemczech jeździsz z nogą w podłodzę 200km/h to może długo nie polatać.
[ Dodano: 02 Gru 2009 12:44 ]
Chyba, że w tych Niemczech jeździsz z nogą w podłodzę 200km/h to może długo nie polatać.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Fucker,
jak będziesz kupował gr\\drugie to kup sobie coś większego co nie będzie aż tak wysilone np GT2052V
nie którzy będą pisać że to bez sensu że będzie lag itp;
otóż nie będzie laga a moim zdaniem lepiej założyć coś większego co nie będzie jeździło na 90-100% swoich możliwości a tylko na 60-70% wtedy jest mniejsze ryzyko że się turbo wysypie i przy okazji zabierze również i silnik na tamten świat
jak będziesz kupował gr\\drugie to kup sobie coś większego co nie będzie aż tak wysilone np GT2052V
nie którzy będą pisać że to bez sensu że będzie lag itp;
otóż nie będzie laga a moim zdaniem lepiej założyć coś większego co nie będzie jeździło na 90-100% swoich możliwości a tylko na 60-70% wtedy jest mniejsze ryzyko że się turbo wysypie i przy okazji zabierze również i silnik na tamten świat
Ale czy jest sens aż gt20 wsadzać?? Jeszcze ciekawe ile kucy kolega chce wydusić.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Chcę mieć ok. 150KM nic więcej. Ma być stabilne i bezpieczne dla silnika.Gacekk pisze:Ale czy jest sens aż gt20 wsadzać?? Jeszcze ciekawe ile kucy kolega chce wydusić.
[ Dodano: 02 Gru 2009 15:16 ]
MZiobro,
Trochę to źle napisałem. Tzn. czasami ciągnę przyczepę i jadę tak do Niemiec. Auto nigdy nie zawiodło, ale fakt, przyznam, że doprowadziłem auto do bardzo dobrego stanu, a szczególnie silnik.
Silnik staram się szanować w ten sposób, że nie butuje (broń boże) jak olej nie osiągnie 70 st. Wychładzam turbinę, albo jak już dojeżdżam do celu to jadę bardzo powoli. Z początku jak auto kupiłem turbina biła 0,65bara, ateraz nik nigdy nic 0,95 bara.
Ale wróćmy do tematu, napiszcie mi czy sprzedawać ta GT17, albo mi wystarczy na kupę lat bezawaryjnej jazy przy około 150km. Albo przy tej mocy już będzie wysilone ?? Aż tak w temat modów nie jestem zagłębiony. Potrzebuję wypowiedzi forumowiczów co to przechodzili sami.
[ Dodano: 02 Gru 2009 15:20 ]
Gacekk,
Może jeszcze inaczej, na jakim ciśnieniu będzie musiała pracować turbina w moim golfie,żeby miało 150Km i nie dymiło z tyłu.
Bo jak na 1,35 to myślę, że pochodzi długo.
A jakie turbo (większe) podejdzie bez większych problemów do 1Z ?
Na fabrycznej pompie raczej znikome szanse masz na te 150KM i doładowanie do 1.45 bedzie oscylowało (moge się mylić).
A jak latasz trasy, jeszcze z przyczepką to chyba też bym ci proponował większe turbo niż te co masz. GT20 osobiście nie znam, ale myślę, że jej byś napewno nie zajechał szybko.
Jeszcze, przy każdym turbo większym vnt masz troche rzeźby bo nic nie pasuje, nawet jak od afna byś chciał.
A jak latasz trasy, jeszcze z przyczepką to chyba też bym ci proponował większe turbo niż te co masz. GT20 osobiście nie znam, ale myślę, że jej byś napewno nie zajechał szybko.
Jeszcze, przy każdym turbo większym vnt masz troche rzeźby bo nic nie pasuje, nawet jak od afna byś chciał.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Fucker pisze:Ale wróćmy do tematu, napiszcie mi czy sprzedawać ta GT17, albo mi wystarczy na kupę lat bezawaryjnej jazy przy około 150km. Albo przy tej mocy już będzie wysilone ?? Aż tak w temat modów nie jestem zagłębiony.
GT1749V będzie już wysilone co i tak w serii dość mocno jest obciążone.
wedługf mnie lepszym wyborem będzie GT2052V nie będzie aż tak szybko się kręcić dzięki czemu powinno dłużej pożyć
[ Dodano: 02 Gru 2009 18:24 ]
Gacekk,Gacekk pisze:Jeszcze, przy każdym turbo większym vnt masz troche rzeźby bo nic nie pasuje,
nie jest tak źle.
ja mam i sobie chwalę ale powiem że jak będziesz deptał po garach zbyt długo i zagotujesz olej to żadna turbina tego nie zniesieGacekk pisze:GT20 osobiście nie znam, ale myślę, że jej byś napewno nie zajechał szybko.
gt1749V jak najbardziej bedzie wysilone, bo one ori wychodzilo z PD'kami 101 115km,
wkladaj smialo te gt1749va jesli zdrowe i krec motor na 150ps i bedzie hulac i nic sie nie stanie:) Dobra opcja ale z kombinacja jest jeszcze gt18v z merca...
wkladaj smialo te gt1749va jesli zdrowe i krec motor na 150ps i bedzie hulac i nic sie nie stanie:) Dobra opcja ale z kombinacja jest jeszcze gt18v z merca...
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
arwam pisze:Fucker pisze:Ale wróćmy do tematu, napiszcie mi czy sprzedawać ta GT17, albo mi wystarczy na kupę lat bezawaryjnej jazy przy około 150km. Albo przy tej mocy już będzie wysilone ?? Aż tak w temat modów nie jestem zagłębiony.
GT1749V będzie już wysilone co i tak w serii dość mocno jest obciążone.
wedługf mnie lepszym wyborem będzie GT2052V nie będzie aż tak szybko się kręcić dzięki czemu powinno dłużej pożyć
[ Dodano: 02 Gru 2009 18:24 ]Gacekk,Gacekk pisze:Jeszcze, przy każdym turbo większym vnt masz troche rzeźby bo nic nie pasuje,
nie jest tak źle.ja mam i sobie chwalę ale powiem że jak będziesz deptał po garach zbyt długo i zagotujesz olej to żadna turbina tego nie zniesieGacekk pisze:GT20 osobiście nie znam, ale myślę, że jej byś napewno nie zajechał szybko.
Jak podniosę moc to wleje do Golfa Mobil 1 5W50, na takim jeździ moja Mazda.
Więc podajcie mi konkretnie oznaczenia turbin i w jakich silnikach były montowane to będę szukał. Ale wymieńcie mi takie turbiny, żeby było tylko tyle przeróbek, co przy turbinie GT17
Więc jest to pewne, że będzie wysilona już przy 150KM, byłbym w stanie zejść nawet na 140KM też by mi starczyło.
Oznaczeń nie znam, GT20 nie mam pojęcia w jakich silnikach siedzi.
Ja mam np. rozwiercone turbo od 130 (gt17) na grubym wałku ad 1.9tdi 150km arl, albo cała od ARL Napewno takie byłoby trochę lepszym rozwiązaniem, a najlepsze te co ci arwam, napisał.
Ja mam np. rozwiercone turbo od 130 (gt17) na grubym wałku ad 1.9tdi 150km arl, albo cała od ARL Napewno takie byłoby trochę lepszym rozwiązaniem, a najlepsze te co ci arwam, napisał.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości