ściety klin..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cineex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sie 04, 2007 20:24
Lokalizacja: Trójmiasto

ściety klin..

Post autor: cineex » wt gru 01, 2009 18:12

Witam

Mój problem polega na tym że ścieło klin na wale,założyłem nowe koło oraz klin z zębatką.Koło bije nadal.Auto nie ma mocy,dymi podczas odpalania przy niskich temperaturach,więcej pali.Zauważyłem również ze pasek rozrządu jest przytarty na krawędzi od strony silnika.
Podejrzewam że trzeba wykonac szlif koncówki wału czy słusznie?.Rozumiem że również rorząd bede musiał ustawiać?.



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » wt gru 01, 2009 19:13

Tez to przerabiałem, nikt nie chciał się podjąć szlifu wały(UK) to została mi wymiana walu lub silnika. Wolałem silnik wymienić. Co do ustawiania kata wtrysku to pasowało by ustawić nie tylko na znakach ale tez przy pomocy komputera. Przytarty pasek możne świadczyć np. o wyrobieniu łożyskowania pompy ale kolo zębate ma tez znaczenie. A tak kolego nie pomyliłeś TD z TDI?


TDI-To Dopiero Idzie

cineex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sie 04, 2007 20:24
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: cineex » wt gru 01, 2009 19:19

nie pomyliłem,posiadam Tdi 90km AHU.Tzn. to wszystko powiedział mi mechanik.Niewiem co robic.



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » wt gru 01, 2009 19:31

Ja mam 1Z ale żadnego klina nie wstawiałem. Moze AHU ma inne rozwiązanie. Ja mam takie kolo zębate Obrazek


TDI-To Dopiero Idzie

cineex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sie 04, 2007 20:24
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: cineex » wt gru 01, 2009 19:38

Chyba takie te koło też mam ale na 100% nie pamietam.Ale koło strasznie bije widac okiem.No i dlaczego pasek jest przytarty?



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » wt gru 01, 2009 19:51

1Z i AHu to bliźniacze silniki. Co do przycierania paska to tak jak pisałem zużyte łożyskowanie pompy wtryskowej albo pompy cieczy chłodzącej. Ale niech się wypowiedzą specjaliści. Moja wiedza jest za płytka a nie chce na zły trop sprowadzić. pozdrawiam


TDI-To Dopiero Idzie

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt gru 01, 2009 21:10

sakuratorek pokazał koło zebate powinno je sie wymieniać co drugą wymianę rozrządu


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Adas1Z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:27
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » wt gru 01, 2009 22:00

nie jestem pewien czy pasuje wał do TDI od TD ale mam do sprzedania, co wiecej przerabiałem ten problem, mam wał który miał regenerowany czop a opócz tego zamontowany jest hartowany trzpien co czyni go niezniszczalnym GWARANTUJE!!!!!!. ale holera wie czy nie zostawic go skoro takie rzeczy dzieja sie w TDI? mysłałem i słyszałem ze to tylko w nieszczesnym AAZ którego miałem.

[ Dodano: 01 Gru 2009 21:01 ]
AAAAAAAAA tak wogóle po tym zabiegu zrobiłem 150 tysi i lalka, tylko ze przy 350 tys brał juz 1,5 litra oleju na tys KM :blush:



arwam

Post autor: arwam » śr gru 02, 2009 14:10

sakuratorek, nie wiem jak ma AHU ale w 1Z pasek rozrządu nie ma nic wspólnego z pompą wodną.
może być problem w wyjechanej panewce wałka pośredniego lub zużytym łożyskowaniu pompy wtryskowej.

[ Dodano: 02 Gru 2009 13:13 ]
sakuratorek, nie wiem jak ma AHU ale w 1Z pasek rozrządu nie ma nic wspólnego z pompą wodną.
może być problem w wyjechanej panewce wałka pośredniego lub zużytym łożyskowaniu pompy wtryskowej.
Adas1Z,

wał od TDI ( 1Z, AHU, AFN, AGR) na 100% pasuje do TD ( AAZ, ABL) i D ( 1Y, 1X) , więc logiczne jest że w drugą stronę również z tym że może być inaczej wał do TDI obrabiany niż do TD



sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » śr gru 02, 2009 19:02

arwam pomyliłem z pompa oleju, czasem się zdaza


TDI-To Dopiero Idzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości