problem z wodzikami skrzyni biegów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z wodzikami skrzyni biegów
Witam mam problem z ustawieniem wodzików skrzyni biegów. Na początku ni było wstecznego i 5tego biegu ale coś tam poprzestawiałem i mam wsteczny ale ciężko wchodzi i nie zawsze chce się wbić no i nie mam 5tki a lewarek od zmiany biegów jest tak jakby skrzywiony do fotelu pasażera. Jak to poustawiać żeby były wszystkie biegi??
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2357
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
- Kontakt:
kolego powiem tyle że wszyscy wmieniają wodziki bo są luzy i kupują nawe części wiadomo że się zużywają ale to tylko chodzi o regulacje na głównym prowadzeniuczyli powiem to poswojemu pręt z biegów co łączy się z prowadnicami wodzików jest do wyregulowania i wszystko będzie grać wiem bo sam spędziłem godziny nadtym by ustawić jest to czaso chłonne ale opłacalne pozdrwiam
LEŚNY PRZYTULAS
Moim zdaniem w pierwszej kolejności powinieneś wejść pod auto i sprawdzić, czy drążek zmiany biegów dobrze połączony jest z całym systemem cięgien.
Pod komorą silnika z kabiny wychodzi poziomo taki wałek, który na końcu posiada małe nacięcie. Na tym wałku jest metalowa obejma, która także posiada nacięcie. I teraz musisz sprawdzić, czy jest to skręcone w taki sposób, żeby zewnętrzna krawędź obejmy kończyła się równo z krawędzią wałka, a nacięcia pasowały do siebie. i oczywiście musi to być skręcone mocno, bez możliwości ruchu.
Jak to nie będzie dobrze, to nie ma możliwości, żeby wybieranie biegów działało właściwie, a przechylenie drążka też wskazuje na luzy lub zła skręcenie na tym elemencie.
Pod komorą silnika z kabiny wychodzi poziomo taki wałek, który na końcu posiada małe nacięcie. Na tym wałku jest metalowa obejma, która także posiada nacięcie. I teraz musisz sprawdzić, czy jest to skręcone w taki sposób, żeby zewnętrzna krawędź obejmy kończyła się równo z krawędzią wałka, a nacięcia pasowały do siebie. i oczywiście musi to być skręcone mocno, bez możliwości ruchu.
Jak to nie będzie dobrze, to nie ma możliwości, żeby wybieranie biegów działało właściwie, a przechylenie drążka też wskazuje na luzy lub zła skręcenie na tym elemencie.
lukasen, od kiedy masz problem z tym wrzucaniem biegów? samo od siebie się to pojawiło czy może zmieniłeś skrzynie biegów z 4 na 5 ?
ja po zmianie skrzyni miałem taki problem bo zostawiłem taki biały plastik ze skrzyni 4 a on jest krótszy niż ten z 5 i nie chciały wchodzić mi właśnie te biegi o których piszesz, kombinowałem jak koń pod górę też regulowałem te wodziki itd po wymianie tego plastiku wszystko działa git, jak coś to mogę zrobić foto jak ten plastik wygląda żebyś wiedział o co chodzi.
ja po zmianie skrzyni miałem taki problem bo zostawiłem taki biały plastik ze skrzyni 4 a on jest krótszy niż ten z 5 i nie chciały wchodzić mi właśnie te biegi o których piszesz, kombinowałem jak koń pod górę też regulowałem te wodziki itd po wymianie tego plastiku wszystko działa git, jak coś to mogę zrobić foto jak ten plastik wygląda żebyś wiedział o co chodzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości