pasek rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bobson_d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:06
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

pasek rozrządu

Post autor: bobson_d » pn lis 30, 2009 18:27

witam ostatnio odsunąłem osłone na rozrządzie i zauważyłem że pasek rozrządu zsuną się w strone silnika jaki i na kole od pompy i obawiam sie że mi troche kant paska przeszlifowało! co może się dziać Prosze o porady bobson



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn lis 30, 2009 18:30

Sprawdz dobrze rozrząd czy jest ok założony, koło pasowe na wale czy czasem się nie giba, i lepiej nie jeździć w takim stanie bo można sobie kuku narobić


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn lis 30, 2009 18:34

witam,proponowalbym sciagac pasek i sprawdzic rolke napinajaca i kolo zebate walu korbowego



bobson_d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:06
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: bobson_d » pn lis 30, 2009 18:35

na wakacjach robiłem w nim głowice mogł mechanik coś narobić jak zakładał pasek na koło



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn lis 30, 2009 18:38

jeste jeszcze taka mozliwosc ze jak ktos zbyt mocno naciagne pasek to potrafi wyrobic lozyskowanie pompy

[ Dodano: 30 Lis 2009 17:39 ]
pod napinaczem czasami jest cienka podkladka dystansujaca moze jej nie zalozyl i rolka napinajaca jest za blisko glowicy i sciaga pasek do silnika


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

bobson_d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:06
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: bobson_d » pn lis 30, 2009 18:42

ale na poczatku po wymianie było ok dopiero od jakiegoś czasu przy zapalaniu na zimnym silniku jak zapali słychać wyraźny dzwięk jak by coś ocierało i dlatego zajżałem pod osłone bo dzwięk dobywał się właśnie stamtąd

[ Dodano: 30 Lis 2009 17:47 ]
a mam jeszcze jedno pytanie co do innego tematu bo u mnie w golfie 1.9td obrotomierz wskazuje na biegu jałowym ok 970 obr/min wskazówka przawie stoi na 1000 regulowane było ale jak mu zmniejszyłem to miał problemy z paleniem! czy ktoś fachowo wie jak je ustawić prawidłowo żeby nie było problemu z paleniem??



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn lis 30, 2009 18:58

przewaznie jak rolka pada to jest taki dzwiek ze ociera, rolka byla wymieniona na nowa? , pewnie nie ta srubka pokreciles

[ Dodano: 30 Lis 2009 17:59 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... f87d2f7593

[ Dodano: 30 Lis 2009 17:59 ]
tutaj masz ladnie opisane jak to wyregulowac poprawnie

[ Dodano: 30 Lis 2009 18:00 ]
tylko proponawalbym nie ruszac tej srubki z czerwona strzalka

[ Dodano: 30 Lis 2009 18:01 ]
a jak krecisz to staraj sie zaznaczyc polozenie srubek przed ruszeniem zeby w razie czego wrocic do starych ustawien

[ Dodano: 30 Lis 2009 18:27 ]
a co do tego ocierania to sprawdzales obudowe moze jest poobcierana??


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn lis 30, 2009 20:01

czy ktoś fachowo wie jak je ustawić prawidłowo żeby nie było problemu z paleniem??
A czy na pewno kreciłeś tym co trzeba żeby zmniejszyć obroty biegu jałowego?bo coś czuję że zmniejszałeś wydatek szczątkowy i z tąd problemy z odpalaniem .Tu masz regulację pompy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

bobson_d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:06
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: bobson_d » pn lis 30, 2009 20:26

no właśnie już widze że kręciłem tym co nie trzeba jak dobrze że jest forum golfa jak zrobie rozrząd bo bez tego sie nie obejdzie to wyreguluje sobie obroty!

[ Dodano: 30 Lis 2009 19:28 ]
i dlatego może jest auto słabsze przez złą regulacje



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn lis 30, 2009 20:33

przyznaj sie ktora pokreciles :grin:



bobson_d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:06
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: bobson_d » pn lis 30, 2009 20:35

kręciłem na poczatku od obrotów od gazu a później od dawki czyli strzałka czerwona



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn lis 30, 2009 20:37

czyli dwa razy chybione hehe,ale teraz juz wiesz to dasz rade


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

bobson_d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:06
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: bobson_d » pn lis 30, 2009 20:40

aż mi głupio! :blush:

[ Dodano: 30 Lis 2009 19:41 ]
ale to dopiero w sobotę zmiana paska bo brat mechanik nie ma dla mnie czasu:(



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » pn lis 30, 2009 20:42

a kto wie wszystko odrazu,czlowiek uczy sie na forum.vwgolf.pl :grin:

[ Dodano: 30 Lis 2009 19:45 ]
jak zrobisz to napisz co to bylo


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości