Spadek Doloadowania z 1.8 Bara do 0.6 Bara
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lukass_etl
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Spadek Doloadowania z 1.8 Bara do 0.6 Bara
Mam taki problem jak co niektórzy wiedza jakiś czas temu zaniemógł mi silnik został rozebrany na części pierwsze i okazało się że wydmuchało uszczelkę pod głowicą wszystko poczyszczone wypolerowany i rozwiercony dolot większe gniazda zaworowe większe zawory wszystko nowe wyczyszczony kolektor ssący zaślepiony EGR na turbinie żadnych luzów wszystkie łopatki całe i problem polega na tym ze po złożeniu zamiast strzału do 1.8 bara i później spadek i trzymaniu 1.2 bara maksymalnie turbo dmucha 0.6 bara czym do może być spowodowane
Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]
Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]
Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478
- Lukass_etl
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
jakiś jest bo na hamowni wychodzi 129 hp i 289 Nm ale nie wiem kto to robił ja go takiego kupiłem najprawdopodobniej jest po oettingerze bo z vinu i naklejki w bagażniku wychodzi seryjna CL-ka a jest full opcja oprócz klimy i magiczna naklejka z tyłu i kiedys na grilu oettinger byłaAdamm pisze:Lukass_etl, masz jakis soft robiony ze masz takie doladowanie?
Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]
Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]
Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478
Prosimy o logi dynamiczne kanał 008+011 , jesli nie bedzie ich to temat wywalamLukass_etl pisze:problem polega na tym ze po złożeniu zamiast strzału do 1.8 bara i później spadek i trzymaniu 1.2 bara maksymalnie turbo dmucha 0.6 bara czym do może być spowodowane
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
z logow wychodzi ze nie pompuje jak trzeba ale to nie jest 1,8 bara tylko 0.8 wymaganego
a rzeczywistego pompuje 0.6
moze cos nei tak z n-75 jest albo wezyki zle do niego podpiete
a rzeczywistego pompuje 0.6
moze cos nei tak z n-75 jest albo wezyki zle do niego podpiete
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Lukass_etl
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Log (0 - 008,011)
[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:29 ]
[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:33 ]
a wezyki sa dokładnie tak jak tutaj
[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:38 ]
[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:29 ]
własnie tu jest bul był sztrzał 1.5-1.8 bara trwał około 1-2 sec u puzniej spadało na 1.0 -1.2 bara i tak trzymał a teraz muka nie ma strzału i nie trzyma 1.0-1.2 bara wezyki do n75 sa podpięte prawidłowoAdamm pisze:z logow wychodzi ze nie pompuje jak trzeba ale to nie jest 1,8 bara tylko 0.8 wymaganego
a rzeczywistego pompuje 0.6
moze cos nei tak z n-75 jest albo wezyki zle do niego podpiete
[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:33 ]
a wezyki sa dokładnie tak jak tutaj
[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:38 ]
nie wiem jaka siedzi u mnie turbawka ale z tego co zauważyłem to na 99% nie jest to seriaAdamm pisze:Lukass_etl, to wybacz ale na seryjnym turbo ( a takie zapewne masz) nijak nie osiagniesz 1.8 Bara ;p
Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]
Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]
Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Lukass_etl, jak byla strzal na 1.8 bara a potem 1.0 - 1.2 trzymal to lapal Ci niezlego overboosta a tego nie powinno byc, 1.0 - 1.2 to seria pociagnie
ps zrob porzadnie logi a nie tylko wlaczyles logowanie i sie po prostu przejechales
ps zrob porzadnie logi a nie tylko wlaczyles logowanie i sie po prostu przejechales
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 145 gości