Spadek Doloadowania z 1.8 Bara do 0.6 Bara

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukass_etl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Spadek Doloadowania z 1.8 Bara do 0.6 Bara

Post autor: Lukass_etl » ndz lis 29, 2009 19:13

Mam taki problem jak co niektórzy wiedza jakiś czas temu zaniemógł mi silnik został rozebrany na części pierwsze i okazało się że wydmuchało uszczelkę pod głowicą wszystko poczyszczone wypolerowany i rozwiercony dolot większe gniazda zaworowe większe zawory wszystko nowe wyczyszczony kolektor ssący zaślepiony EGR na turbinie żadnych luzów wszystkie łopatki całe i problem polega na tym ze po złożeniu zamiast strzału do 1.8 bara i później spadek i trzymaniu 1.2 bara maksymalnie turbo dmucha 0.6 bara czym do może być spowodowane


Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]

Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lis 29, 2009 19:32

Lukass_etl, masz jakis soft robiony ze masz takie doladowanie?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Lukass_etl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lukass_etl » ndz lis 29, 2009 20:36

Adamm pisze:Lukass_etl, masz jakis soft robiony ze masz takie doladowanie?
jakiś jest bo na hamowni wychodzi 129 hp i 289 Nm ale nie wiem kto to robił ja go takiego kupiłem najprawdopodobniej jest po oettingerze bo z vinu i naklejki w bagażniku wychodzi seryjna CL-ka a jest full opcja oprócz klimy i magiczna naklejka z tyłu i kiedys na grilu oettinger była


Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]

Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lis 29, 2009 22:02

Lukass_etl, to wybacz ale na seryjnym turbo ( a takie zapewne masz) nijak nie osiagniesz 1.8 Bara ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz lis 29, 2009 22:20

Lukass_etl pisze:problem polega na tym ze po złożeniu zamiast strzału do 1.8 bara i później spadek i trzymaniu 1.2 bara maksymalnie turbo dmucha 0.6 bara czym do może być spowodowane
Prosimy o logi dynamiczne kanał 008+011 , jesli nie bedzie ich to temat wywalam


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz lis 29, 2009 22:27

Z tego co pamiętam to miałeś BOXa, zrób logi.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lis 29, 2009 23:16

z logow wychodzi ze nie pompuje jak trzeba ale to nie jest 1,8 bara tylko 0.8 wymaganego
a rzeczywistego pompuje 0.6

moze cos nei tak z n-75 jest albo wezyki zle do niego podpiete


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Lukass_etl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lukass_etl » ndz lis 29, 2009 23:24

Log (0 - 008,011)

[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:29 ]
Adamm pisze:z logow wychodzi ze nie pompuje jak trzeba ale to nie jest 1,8 bara tylko 0.8 wymaganego
a rzeczywistego pompuje 0.6

moze cos nei tak z n-75 jest albo wezyki zle do niego podpiete
własnie tu jest bul był sztrzał 1.5-1.8 bara trwał około 1-2 sec u puzniej spadało na 1.0 -1.2 bara i tak trzymał a teraz muka nie ma strzału i nie trzyma 1.0-1.2 bara wezyki do n75 sa podpięte prawidłowo

[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:33 ]
a wezyki sa dokładnie tak jak tutaj
Adamm pisze:mam nadzieje ze to Ci pomoze bardziej niz moj poprzedni post

Obrazek


Obrazek


jak cos jeszcze nie bedzie jasne to pisz smialo na gg (czesto niewidoczny)


[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 22:38 ]
Adamm pisze:Lukass_etl, to wybacz ale na seryjnym turbo ( a takie zapewne masz) nijak nie osiagniesz 1.8 Bara ;p
nie wiem jaka siedzi u mnie turbawka ale z tego co zauważyłem to na 99% nie jest to seria


Moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149153
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images39.fotosik.pl/162/e9c4113ffecbd5e9.jpg[/img][/url]

Sprzedam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3919478#3919478

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lis 29, 2009 23:48

Lukass_etl, jak byla strzal na 1.8 bara a potem 1.0 - 1.2 trzymal to lapal Ci niezlego overboosta a tego nie powinno byc, 1.0 - 1.2 to seria pociagnie

ps zrob porzadnie logi a nie tylko wlaczyles logowanie i sie po prostu przejechales


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 145 gości