Niespotykany problem z obrotami ;/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Niespotykany problem z obrotami ;/
Witam. Mam problem z obrotami, wiem ze juz nie raz byl ten temat poruszany ale w nigdzi nie znalazłem tego co u mnie. Mianowicie wszystko na pozór jest w porządku, zarówno prędkościomierz, jak i obrotomierz idą normalnie, ale jak przekrocze prędkość 110 km/h, bądź wskazówka obrotomierza zbliża się do drugiej kreski przed 3 to zegary (oba) spadają na dół choć samochód nie gaśnie i normalnie dalej moze jechac a nawet zwiększać prędkość! przy tym gdy to sie dzieje zaczyna mrógać lampka oleju.
PROSZE o pomoc jeśli ktoś wie o co chodzi tylko mowie od razu ze to moje pierwsze auto i ie bardzo sie znam wiec prosze o wyrozumiałość w stosowaniu fachowych pojęć
Z góry dzieki wszystkim
jeśłi temat znajduje sie w złym miejscu to proszę o przeniesienie.
PROSZE o pomoc jeśli ktoś wie o co chodzi tylko mowie od razu ze to moje pierwsze auto i ie bardzo sie znam wiec prosze o wyrozumiałość w stosowaniu fachowych pojęć
Z góry dzieki wszystkim
jeśłi temat znajduje sie w złym miejscu to proszę o przeniesienie.
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 00:13 przez sebusss, łącznie zmieniany 1 raz.
Pasek się ślizga, lub uszkodzony regulator napięcia w alternatorze, miernik w łapę i sprawdzaj napięcia.
Jeśli napięcia się zgadzają to problem tkwi w liczniku.
Jeśli napięcia się zgadzają to problem tkwi w liczniku.
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 00:21 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Balugass
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
- Lokalizacja: giżycko/olsztyn
- Kontakt:
mono_, pod komputer mozesz ewentualnie właczyc funkcje pokazywania obrotów w okienku tam gdzie sa kilometry napisane i zobacz co sie dzieje:)poszukaj na forum bo jest o właczaniu cyfrowego obrotomierza
[ Dodano: 28 Lis 2009 10:23 ]
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235766 tutaj masz
[ Dodano: 28 Lis 2009 10:23 ]
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235766 tutaj masz
mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025
no dzieki dzisiaj sprawdze to napiecie, ale co do innych rad to przykro mi ale komputerka nie mamw aucie dzieki wielkie dam znac co i jak jak sprawdze napiecie!
[ Dodano: 28 Lis 2009 12:35 ]
a wiec tak:
1. nie mam czym sprawdzic poki co tego napiecia;/ jak bede mial to dam znac co i jak
2. ten sposob z licznikiem tez mi nie działa. mam problem w takiej postaci ze moge włączyc tylko cyferki 1, 2 lub napis del. a na dodatek jak uruchamiam silnik to zawsze przez chwile ta 2 miga.
3. jest jeszcze cos co zauwazyłem chwile przed spadkiem wskazówek światło zaczyna mrógać. nie jest to jakies straszne mruganie ale zauważalne golym okiem. moze to wam cos podpowie? ;] licze na pomoc fachowców bo sam to raczej nic nie zrobie ;p
[ Dodano: 28 Lis 2009 12:35 ]
a wiec tak:
1. nie mam czym sprawdzic poki co tego napiecia;/ jak bede mial to dam znac co i jak
2. ten sposob z licznikiem tez mi nie działa. mam problem w takiej postaci ze moge włączyc tylko cyferki 1, 2 lub napis del. a na dodatek jak uruchamiam silnik to zawsze przez chwile ta 2 miga.
3. jest jeszcze cos co zauwazyłem chwile przed spadkiem wskazówek światło zaczyna mrógać. nie jest to jakies straszne mruganie ale zauważalne golym okiem. moze to wam cos podpowie? ;] licze na pomoc fachowców bo sam to raczej nic nie zrobie ;p
mono_ pisze:no jak nie masz komputerka w aucie? A co zarzadza twoim samochodem ?
Masz jednostke sterujaca ale nie masz w kokpicie jedynie mozliwosci przegladania poszczegolnych parametrow.
całkiem możliwe , ale przeciez juz mowilem ze nie znam sie wiec jak mowie cos nieprawdziwego to prosze brac na to poprawke ze sie nie znam
no tak jak mowisz wejscia nigdzie nie mam w srodku zeby sie podłączyc do kompa. a bynajmniej takowego nie widze.
jak masz golfa III to juz ci pisze gdzie masz wtyczke
Wyjmij popielniczke przednia i z prawej (tuz obok popielniczki) jest taka klapka przesun ja w miejsce wyjetej popielniczki i ukaze sie Tobie piekny wtyk przypominajacy złacze LPT. Kupujesz przewod na allegro za 40 zł bierzesz dzieciakom laptopa, czytasz na forum jakiego programu uzyc, i juz masz pokazane wszystkie bledy:) Mozesz je nawet wykasowac jak masz ochote.
Wyjmij popielniczke przednia i z prawej (tuz obok popielniczki) jest taka klapka przesun ja w miejsce wyjetej popielniczki i ukaze sie Tobie piekny wtyk przypominajacy złacze LPT. Kupujesz przewod na allegro za 40 zł bierzesz dzieciakom laptopa, czytasz na forum jakiego programu uzyc, i juz masz pokazane wszystkie bledy:) Mozesz je nawet wykasowac jak masz ochote.
poszedłem i sprawdziłczy faktycznie jest tam to wejscie do podłączenia i okazuje sie ze na dwa miejsca obok przycisku grzania szyby tylnej to ktos zamontował antywłamywacz. no wiecie taki guzik ze naciskasz i nie mozna odpalic silnika, dopoki nie nacisnie sie tego drugi raz. nie wiem moze tam jest ta wtyczka, ale ja nie moge tego guzika sciagnac od tego 'antywłamania'
a co do licznika z elektrycznym obrotomierzem to juz mowilem ze probowałem ale moge włączyc cyfry 1,2 albo del. nie mam az 8 cyfr tak jak bylo w podanym linku.
kurde juz mnie to powoli wkurza bo normalnie jezdzic nie moge
a co do licznika z elektrycznym obrotomierzem to juz mowilem ze probowałem ale moge włączyc cyfry 1,2 albo del. nie mam az 8 cyfr tak jak bylo w podanym linku.
kurde juz mnie to powoli wkurza bo normalnie jezdzic nie moge
KrystO pisze:Miałem podobną sytuację z tym że do opadających obrotów i prędkości dochodziło u mnie do kasowania przebiegu dziennego i przestawiania się zegarka(12:00).
Wina była w kabelku masowym(wychodzi z wtyku 17-pinowego) który jest przykręcony w miejscu gdzie z głowicy wychodzi króciec do nagrzewnicy. [url=http://images39.fotosik.pl/229/ba10d0f545686bfcm.jpg]Obrazek[/URL]
u mnie czasami równiez zdarzyło sie ze zegarek sie wyzerował i licznik dzienny. a w jaki sposob to naprawiłes? kurcze fajnie by bylo jak bym nie musiał ponosic zadnych kosztów
W miejscu zaznaczonym na zdjęciu oberwał mi się kabel masowy od oczka.
Oczko przykręcane nakrętką na kluczyk 8. Tam są dwa takie kabelki i one wchodzą do tego wtyku(patrz załącznik).
Oczko przykręcane nakrętką na kluczyk 8. Tam są dwa takie kabelki i one wchodzą do tego wtyku(patrz załącznik).
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 19:23 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.
ok. dzieki jutro to sprawdze bo dzisiaj po ciemku to juz nie ma co. sprawdze i jutro dam znac ale dzieki wielkie
[ Dodano: 01 Gru 2009 19:55 ]
sorki ze dopiero dzis.
jeśli chodzi o kabelki to sa w stanie nienaruszonym wszystko z nimi ok. ale na dniach jeszcze pojade do elektryka zeby sprawdził wszystko dokładnie. romawiałem z kumplem który mial cos podobnego i własnie u niego problemem były również te kabelki dlatego bede szukał w tym kierunku. dzieki za pomoc wszystkim!
[ Dodano: 01 Gru 2009 19:55 ]
sorki ze dopiero dzis.
jeśli chodzi o kabelki to sa w stanie nienaruszonym wszystko z nimi ok. ale na dniach jeszcze pojade do elektryka zeby sprawdził wszystko dokładnie. romawiałem z kumplem który mial cos podobnego i własnie u niego problemem były również te kabelki dlatego bede szukał w tym kierunku. dzieki za pomoc wszystkim!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 111 gości