zgadzam sie w 100% TD sa glosniejsze od TDIGrzesiekk1982 pisze:inek01 napisał/a:
Pruszkowiak napisał/a:
Z tym się nie zgodze.Kolega ma TD i chodzi dużo ciszej
Moze tylko na wolnych obrotach
Może tak być gdy TDI ma zdjęte jakieś wygłuszenie na przegrodzie czołowej (zasyfiło się olejem, zamokło, przy przeprowadzaniu kabli itp. itd.).
Siedziałem w kumpla TD AAZ i duuużo głośniej nawet na wolnych w porównaniu do mojego jedenzeta.
Pozdrawiam
1,9 TD a 1,9 TDI różnice, zalety i wady.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
witam!
jestem nowym uzytkownikiem, zalogowalem sie poniewaz mam zamiar zakupic vw golf III jestem bardziej sklonny do ropniaka, a wiec pytanie ktory bedzie lepszy sdi, td czy tdi. nie powiem ze lubie jezdzic wolno ale 2-3 litry roznicy w spalaniu przy 2000 km miesiecznie robi duza roznice. co poradzicie? czy moze jednak zagazowac benzynke? nie powiem ze jestem zwolennikiem silnikow benzynowych a tym bardziej tych z grupy bmw lpg power, dlatego wolalbym zostac przy dieslu. wiem ze sdi to wolnossacy wolnojezdzacy pytanie ile faktycznie spali na 100km ? (podobno 4-4,5l) jak jest z awaryjnoscia? (podobno td trwalsze a tdi najtrwalsze) przetrzasnalem google i wielu chwali TD (podobno potrafi spalic 8l) ktory w koncu mniej pali ( jedni uwazaja ze tdi inni ze minimalnie td) za duzo mam "podobno" dlatego porsze o pomoc znwacow tematu- uzytkownikow i z gory dziekuje za rade...
jestem nowym uzytkownikiem, zalogowalem sie poniewaz mam zamiar zakupic vw golf III jestem bardziej sklonny do ropniaka, a wiec pytanie ktory bedzie lepszy sdi, td czy tdi. nie powiem ze lubie jezdzic wolno ale 2-3 litry roznicy w spalaniu przy 2000 km miesiecznie robi duza roznice. co poradzicie? czy moze jednak zagazowac benzynke? nie powiem ze jestem zwolennikiem silnikow benzynowych a tym bardziej tych z grupy bmw lpg power, dlatego wolalbym zostac przy dieslu. wiem ze sdi to wolnossacy wolnojezdzacy pytanie ile faktycznie spali na 100km ? (podobno 4-4,5l) jak jest z awaryjnoscia? (podobno td trwalsze a tdi najtrwalsze) przetrzasnalem google i wielu chwali TD (podobno potrafi spalic 8l) ktory w koncu mniej pali ( jedni uwazaja ze tdi inni ze minimalnie td) za duzo mam "podobno" dlatego porsze o pomoc znwacow tematu- uzytkownikow i z gory dziekuje za rade...
W lato na trasie z ustrzyk do swietokrzyskiego to srednie spalanie wyszlo mi 3.8 L na 100 KM (wedlug komputera). Tyle tylko, ze max predkosc byla 100 km/h i silniczek sobie pyrtal z gorek. Realnie w lato na trasie to jakies 4.5 L, po miescie 5.3 L. Teraz kiedy zrobilo sie zimno to na trasie jakies 5.0 L, po miescie ok 6.0 L, zalezy jak sie cisnie.
Troche sie offtop zrobil....
Jesli chodzi o roznice, to niestety nie jezdzielm TD, ale sadze, ze nie zamienil bym swojego TDI'ka. Jest żwawy i malo pali.
Troche sie offtop zrobil....
Jesli chodzi o roznice, to niestety nie jezdzielm TD, ale sadze, ze nie zamienil bym swojego TDI'ka. Jest żwawy i malo pali.
RobertP, coś u ciebie nie jest w porządku bo ja swoim AAZ'et przy spokojnej jeździe nie przekraczałem 5l/100km na trasie jak nie deptałem jakoś szczególnie i 6,5l/100km w mieście.
a z kolei 1Z'em na 15l zrobiłem lekko ponad 400km
[ Dodano: 27 Lis 2009 20:52 ]
TDI jest elastyczne, ekonomiczne.
TD można po małych przeróbkach bardzo wysoko kręcić jak na diesla, i można małymi kosztami duże moce uzyskiwać.
a z kolei 1Z'em na 15l zrobiłem lekko ponad 400km
[ Dodano: 27 Lis 2009 20:52 ]
TDI jest elastyczne, ekonomiczne.
TD można po małych przeróbkach bardzo wysoko kręcić jak na diesla, i można małymi kosztami duże moce uzyskiwać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości