Przeładowuje, wiem że było setki razy ale ....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bronek85gt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 09, 2009 13:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Przeładowuje, wiem że było setki razy ale ....

Post autor: Bronek85gt » śr lis 25, 2009 21:59

Mam problem z MK IV TDI PD 115 AJM
od samego zakupu przeładowywał
później problem ustał ale stracił troche mocy i zaczoł przykapcać okazał się pęknięty wąż od kulera, wymienione i znowu przeładowuje


zabrałem się troche od d... strony wyjołem Turbo i wyczyściłem kierownice było tam nagaru ale ręką chodziły dość lekko...dalej to samo

zaczołem wymieniać wężyki od podciśnienia..dalej to samo

podmieniłem dzisiaj z innego golfa N75 i taki drugi chyba od klapki gaszącej ..dalej to samo

na 4 5 6 biegu przeładowuje czasami nawet na 3 jak dobrze się przyciśnie

nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny , czujnik ciśnienia? przepływomierz? nie chce kupować na darmo części

po podpięciu kompa wyskakuje tylko błąd przeładowania

pewnie trzeba zrobić jakieś logi dynamiczne ale nie wiem bardzo jak ? mam lapto kabel Vag COM 208.1
Jeśli jest ktoś ze świetokrzyskiego ewentualnie gdzieś z okolic kto jest w temacie moge podjechać \
Ewentualnie jeśli nie jest to skomplikowane chciałbym się dowiedzieć jak i wrzucił bym wykres jutro jak z pracy wrócę.

Dzięki z góry za pomoc auto na sprzedaż idzie a tak to go nikt nie kupi :)
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 22:27 przez Bronek85gt, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr lis 25, 2009 22:15

Ciężko cokolwiek powiedzieć na odległosć

zrób logi dynamiczne kanał 011 , do tego log statyczny 011 basic settings i zamieśc w dziale DIAGNOSTYKA

porade jak zrobic logi masz tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462&start=0

będą logi bedziemy myśleć


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

arecky2ka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt lip 25, 2008 07:23
Lokalizacja: Wolsztyn

Re: Przeładowuje, wiem że było setki razy ale ....

Post autor: arecky2ka » czw lis 26, 2009 09:01

Bronek85gt pisze:Mam problem z MK IV TDI PD 115 AJM
od samego zakupu przeładowywał
później problem ustał ale stracił troche mocy i zaczoł przykapcać okazał się pęknięty wąż od kulera, wymienione i znowu przeładowuje


zabrałem się troche od d... strony wyjołem Turbo i wyczyściłem kierownice było tam nagaru ale ręką chodziły dość lekko...dalej to samo

zaczołem wymieniać wężyki od podciśnienia..dalej to samo

podmieniłem dzisiaj z innego golfa N75 i taki drugi chyba od klapki gaszącej ..dalej to samo

na 4 5 6 biegu przeładowuje czasami nawet na 3 jak dobrze się przyciśnie

nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny , czujnik ciśnienia? przepływomierz? nie chce kupować na darmo części

po podpięciu kompa wyskakuje tylko błąd przeładowania

pewnie trzeba zrobić jakieś logi dynamiczne ale nie wiem bardzo jak ? mam lapto kabel Vag COM 208.1
Jeśli jest ktoś ze świetokrzyskiego ewentualnie gdzieś z okolic kto jest w temacie moge podjechać \
Ewentualnie jeśli nie jest to skomplikowane chciałbym się dowiedzieć jak i wrzucił bym wykres jutro jak z pracy wrócę.

Dzięki z góry za pomoc auto na sprzedaż idzie a tak to go nikt nie kupi :)
Proponuję podmienić czujnik od innego golfa... moj wystarczyło przeczyścić... :okej:
:okej:



Bronek85gt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 09, 2009 13:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Bronek85gt » czw lis 26, 2009 21:49

Witam zrobiłem logi mam nadzieje że dobrze tylko na laptopie nie mam exela żeby je jakoś sensowanie wrzucić :(
a więc tak zrobiłem kanał 11 na 3 biegu od 1500obr do przeładowania to samo na 4 biegu na postoju i jeszcze
kanał 003 na 3 biegu od 1500 obr do przeładowania

[ Dodano: 26 Lis 2009 20:54 ]
co do sztangi od kierownic w turbo
przed wyjęciem i czyszczeniem była skręcona na maxa
jak czyściłem rozkręciłem ją do połowy ( w tym momencie robiłem logi)


przed chwilą rozkręciłem ją jeszcze bardziej i auto troche straciło mocy na dole niby przeładowanie się przeniosło w więkrze prędkości ale nadal występuje za każdym razem
nie podpinałem pod kompa po tym rozkręceniu sztangi bo za chwile musze do pracy wychodzić

jak zerkniecie to może się wam coś nasunie bo mnie jedyne co jeszcze przychodzi to ten czujnik od ciśnienia doładowania , ewentualnie te zaworki podmieniłem na niesprawne (ale nie wydaje mi się)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » czw lis 26, 2009 22:47

kolego nie kręci się sztangą, jeżeli masz jeszcze oryginalną farbę to ustaw tak jak było na samym początku.
tylko Twój problem jest o wiele większy i narazie nie leży w sztandze
wygląda że wszystko zrobiłeś, ale czy do końca??
a wydech jest odetkany? może nie odprowadza dobrze spalin?
katalizator jest?
a może masz namieszane w przewodach podciśnienia i jakiś łeb podpioł źle?
zrobiłeś niby wszystko, jak masz możliwość to tłumik zdejmij i zrób log będziesz wiedział czy to nie wydech, a jakie wrażenia słuchowe będą
i poszukaj rozmieszczenia wężyków i sprawdź czy są ok
co do map sensora to rzadkość że się psuje ale podmień i sprawdź



Bronek85gt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 09, 2009 13:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Bronek85gt » pt lis 27, 2009 09:23

co do wydechu to zostałsam kat reszta jest wycięta , poszukam dzisiaj opisu podciśnień może faktycznie jest tam coś nagrzebane
Ewentualnie jak ktoś ma taki gotowy opis będe wdzięczny za linka



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » pt lis 27, 2009 12:46

http://forum.a3-club.net/showthread.php?t=3282.html
proszę
to wywal i kata
on jako pierwszy zatyka wylot



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » pt lis 27, 2009 15:00

A może soft do roboty? u mnie np. ktoś próbował chipować, i jak kupowałem golfa to nie jechał prawie, i problemy z odpalaniem miał. Dostał czysty nowy soft i wszystko przeszło



Bronek85gt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 09, 2009 13:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Bronek85gt » pt lis 27, 2009 16:18

Wieczorem wycinam kata , napisze czy efekt jest.



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » pt lis 27, 2009 19:16

normalnie jaja
żeby z turbem tyle się bawić i jeszcze nie znaleźć??
szok



Bronek85gt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 09, 2009 13:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Bronek85gt » pt lis 27, 2009 19:42

czytałem teraz na forum passata że jest możliwość taka że ktoś przedemną źle zalożył pierścień na kierownicach ( o 180 stopni odwrotnie) i efekt jest podobny do mojego pompuje ponad 2.5 bara i nie może zbić n75

za chwile kata wycinam i napisze co i jak



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz lis 29, 2009 11:45

Bronek85gt, do kompletu zrób jeszcze log dynamiczny 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki turbiny , jeżeli dalej bedzie przeładowanie to znaczy że kierownice z jakiejś przyczyny nie mogą sie "zamknąć" , albo źle złożona geometria , albo cos ją mimo wszystko blokuje - widziałem jak w jednej turbina sztanga blokowała sie o śrubę, lub tez gruszka podcisnieniowa jest uszkodzona


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Bronek85gt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn lis 09, 2009 13:54
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: Bronek85gt » śr gru 02, 2009 17:50

Zrobiłem LOGI ze zdjętym wężykiem podciśnienia z Turbo
Auto strasznie mułowate od dołu ale za to na 4 pojechał około 170km/h co byłoniemożliwe z założonym bo przeładowywał przy około 120

dołączyłem logi na 3 , 4 , 5 biegu

dziwi mnie tylko dlaczego na 5 biegu przeładował na małym ciśnieniu ??????

LOGI W ZAŁĄCZNIKU prosze o opinie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw gru 03, 2009 09:52

Bronek85gt pisze:OGI W ZAŁĄCZNIKU prosze o opinie
Nie wiem jak u ciebie ale ja nie moge otworzyc tych logów


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości