SZARPNIECIE SILNIKIEM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

SZARPNIECIE SILNIKIEM

Post autor: lukasffm » pt lis 13, 2009 23:48

koledzy ciezko pali moje tdi tz. samochód jest po wymianie całkowitego rozrzadu ustawiony do szpilki świeczki, przekażnik, czujnik temp. nowe, olej filtryi bateria nowe. problem pojawił sie juz w wakacje gdyż odpalajac silnikiem troszke rzucało i szrpneło jedno razowo przy starcie jednak mamy teraz temperature 5st i mniej i problem robi sie wiekszy rano rozrusznik nieco wolniej obruci raz lub dwa i jest straszne jednorazowe szarpniecie az rusza karoseria ale silnik pali gasząc po chwili silnik i ponownie zapalajac juz jest mniejsze szarpniecie. Jednak nieraz zdarza się ze silnik zapala delikatnii cicho. prosze o pomoc gdyż jest to mój pierwszy tdi...
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 12:01 przez lukasffm, łącznie zmieniany 4 razy.



silesian_boy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 02, 2009 22:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: silesian_boy » sob lis 14, 2009 00:08

Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy? Moze zacznij od sprawdzenia cisnienia w cylindrach no i musisz byc pewny ze rozrzad dobrze poskladany i kat wtrysku dobry. Przydalyby sie tez logi
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 00:10 przez silesian_boy, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images41.fotosik.pl/144/f7d3c04826739370.jpg[/img]

lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » sob lis 14, 2009 00:10

NA ZAGRZANYM SILNIKU JUZ NIEMA TAKIEGO SZARPNIECIA DUZEGO LECZ SILNIKEM RUSZY

[ Dodano: 13 Lis 2009 23:12 ]
ROZRZAD USTAWIAL KOLES KTORY PRACUJE W SERVISIE SKODY POMPAUSTAWIONA DO SZPILKI Z WALEM NA VAGU WSZYSTKO OK WTRYSKI I KATY

[ Dodano: 13 Lis 2009 23:18 ]
TEZ MYSLAŁEM O SPRAWDZENU CIŚNIENIA W CYLIDRACH ALE JESZCZE ZASTANAWIA MNIE JEDNA RZECZ JAK ZAPALAM RANO ROZRUSZNIK NIEKIEDY OBRUCI RAZ LUB DWA JEST PÓŁ SEKUNDY PRZERWY I SILNIK ODPALA WRAZ Z STRASZNYM SZARPNIECIEM ZASTANAWIA MNIE CZY TO NIE ROZRUSZNIK.



silesian_boy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 02, 2009 22:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: silesian_boy » sob lis 14, 2009 00:24

jesli wszystko inne jest ok i przerywa jeszcze zanim zapali to rozrusznik moze byc na wykonczeniu tzn szczotki i tulejki i ogolny syf


[img]http://images41.fotosik.pl/144/f7d3c04826739370.jpg[/img]

lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » sob lis 14, 2009 00:34

ZAPALAJAC ROZRUSZNIK OBRUCI NA ZIMNYM NIERAZ SLABIEJ ALE SILNIK LAPIE, OSTATNIO NAWET GO ROZEBRAŁEM BYŁO DORZO SYFU WYCZYŚCIŁEM GO ALE ZAÓWARZYLEM DELIKATNE LUZY NA TULEJKACH A SZCZOTEK JESZCZE POŁOWA DAĆ GO DO REGENERACJI? BEDZIE LEPIEJ KRĘCIŁ?



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 886
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » sob lis 14, 2009 04:17

w TDI zawsze szarpnie mocniej silnikem jak w benzynie. moze byc wina tulejek ale nie musi


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

silesian_boy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 02, 2009 22:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: silesian_boy » sob lis 14, 2009 12:00

wiesz co skoro miales go na wierzchu i wyczules luzy to mogles od razu wymienic te tulejki albo dac komus. Ale dopiero teraz doczytalem ze to Twoj pierszy tdi. Najlepiej by bylo jakbys zobaczyl jak to jest w innym aucie z tym silnikiem i porownal bo moze szukasz dziury w calym :bajer: bo tdi to nie benzyna i zawsze jest lekkie szarpniecie przy odpalaniu i przy gaszeniu


[img]http://images41.fotosik.pl/144/f7d3c04826739370.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » sob lis 14, 2009 12:41

Kolego miałem ten sam problem z rozrusznikiem, gdy na dworze juz było -1 to tez zrobił obrót stanął na pół sekundy i znowu kręcił dalej tak jakby aku był na wykończeniu. Byłem przemierzyć aku który jest nowy kupiony rok temu i okazało się ze jest ok, wiec rozrusznik zregenerowałem, do wymiany były tuleje i szczotki przy okazji. Teraz czekam aż będzie poniżej 0 stopni żeby sprawdzić czy to było to, ale wydaje mi się że tak bo już czuje ze inaczej kreci...



lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » sob lis 14, 2009 15:43

jesli chodzi o porównanie to mam w pracy znajomego z takim samym silnikiem i mam porownanie u niego zapala cicho i delikatnie, zaworze rozrusznik we środe do regeneracji zobaczymy jak bedzie krecił po tym a niezrobiłem tego od razu poniewarz myslałem że samo czyszczenie i smarowanie pomorze a tu nic.



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » czw lis 19, 2009 02:11

mateo86 pisze:wiec rozrusznik zregenerowałem
No to trafiłem w końcu na temat, który mnie utwierdza w przekonaniu, że rozrusznik mówi już "papa". Ile zapłaciliście za regeneracje?



lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » wt lis 24, 2009 20:32

koledzy wracam do tematy szarpniecia mojego tdi i chcialem was zapytac czy ktos z was wybijal stare tulejki w rozruszniku bosch a zwłaszcza tą w mechanizmie różnicowym poniwarz chce je wymienic a wychodzi na to ze rozrusznik nawala gdyz pobiera duzo pradu podczas zapalania i jak zimy ciężko zakręci i szarpni silnikiem a niemam kasy na regeneracje



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » wt lis 24, 2009 23:15

A ja powiem tak, po regeneracji rozrusznika auto nadal ciężko kręci jak postoi cała noc i temperatura jest poniżej 10 stopni. Czyli tak świece sprawdzone, aku sprawdzony jest roczny i elektryk go sprawdzał i powiedział ze jest ok, rozrusznik zregenerowany a pomimo to wszystko jak jest chłodno i odpalam auto to rozrusznik kreci tak jakby był słaby aku;/ Już nie wiem co to może byc ale obstawiam że może to wina oleju 10 w40 po prostu przy zimnie robi sie gęsty, olej MOTUL. a jeszcze dodam kąt wtrysku tez ustawiony na 51.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 23:16 przez mateo86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » śr lis 25, 2009 00:36

mateo86 pisze: byc ale obstawiam że może to wina oleju 10 w40
Ja mam zalane 5W40 i jest to samo.



lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » śr lis 25, 2009 20:49

to widdze ze may podobny problem :grrr: ja mam wlany 10 w 40 mobil ale czy to on moze byc przyczyna ????? dzis zmienilem tulejki w rozruszniku zobacze rano jak zakreci a mam do was pytanko czy jak rozrusznik wam zaczyna krecic to przygasa wam wyswietlacz komputera dodam ze kontrolka od ladowani i recznego swieci caly czas a i jak wiecie sprawdzalem baterie ladowanie bardzo dobre tylko jak rozrusznik zaczyna krecic to spada do 8-9V



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości