Czyli ogolnie IC od mastera rzadzi, chyba niedlugo bedę się rozglądał za takimmarcinas1983 pisze:polecam IC od mastera
Jaki Intercooler??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ja tylko odpowiadałem na pytania ...marcinas1983 pisze:też mam bo mnie kolega na niego nakręcił
marcinas1983, myślę,że to niezły patent i nie ma sensu tego ruszać.Parę dni temu rozebrałem część kanalizacji i nic się nie dzieje z tymi kolankami.Ani jednego pęknięcia i guma gładka-nie parcieje od oleju.Najwyżej jak po ok. 2óch latach coś się zacznie dziać,to zmienię...na takie samemarcinas1983 pisze:tak samo mam zrobione, ale w późniejszym etapie to przerobię
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Panowie a mam takie pytanie ja zakupiłem oryginalny ze wszystkim za 150 zł , przepłaciłem?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
grandi, 150 zł za kompletny Icek do Sb to dosyć mało, ale muszę cię zmartwić, oryginalny, montowany na silniku jest do pupy, jak już to sprzedaj plastiki, rury sobie zostaw a IC to tylko przed chłodnicę montuj...Aby ICek jako tako działał musi na niego nacierać strumień powietrza a miejsce przed chłodnicą jest dla niego najlepsze...
Ja mam IC od nowego Clio/kangura, kosztował mnie 100 zł,
W mojej ocenie generalnie lepszy niż nic, montaż banalnie prosty, wystarczy podgiąć górne mocowanie chłodnicy.
Podejżewam że fajnie by sobie radził z małym turbem typu k14, u mnie zdaje egzamin tylko podczas deszczu lub w chłodniejsze dni, wtedy róznica jest ogromna gwałtowniejsze wciśnięcie gazu na dwójce i można pożegnać się z trakcją na łuku nawet na trójce mieli kołami, natomiast jak jest gorąco to pare razy depniesz i nie ma jazdy tylko kupa smrodu za samochodem.
[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:32 ]
Myślę że warto by się zastanowić nad montażem intercoolera, jeśli nie wymieniałeś nigdy uszczelki pod głowicą to wartoby na nią właśnie przeznaczyć pieniądze, natomiast jeśli masz to już zasobą, a z powodu syndromu ołowianiego bucika auto ma problemy z temperaturą i nadmiernym zaczernianem okolicy (i nie jest to z powodu smarkajcej olejem spręzarki) montaż ic jest jaknajbadziej wskazany.
Przy okazjii warto puścić odme do butelki, żeby nie zasmarkać nowego nabytku szlamem.
[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:35 ]
Co jest ważne, to musisz pamiętać, że montaż IC to sprężarki, która już wiele przeszła jest niebezpieczny dla silnika, ze względu na to, że ewentualny olej który bedzie puszczała bedzie się gromadził w chłodnicy i silnik może się nim kiedyś zachłysnąć.
W mojej ocenie generalnie lepszy niż nic, montaż banalnie prosty, wystarczy podgiąć górne mocowanie chłodnicy.
Podejżewam że fajnie by sobie radził z małym turbem typu k14, u mnie zdaje egzamin tylko podczas deszczu lub w chłodniejsze dni, wtedy róznica jest ogromna gwałtowniejsze wciśnięcie gazu na dwójce i można pożegnać się z trakcją na łuku nawet na trójce mieli kołami, natomiast jak jest gorąco to pare razy depniesz i nie ma jazdy tylko kupa smrodu za samochodem.
[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:32 ]
Myślę że warto by się zastanowić nad montażem intercoolera, jeśli nie wymieniałeś nigdy uszczelki pod głowicą to wartoby na nią właśnie przeznaczyć pieniądze, natomiast jeśli masz to już zasobą, a z powodu syndromu ołowianiego bucika auto ma problemy z temperaturą i nadmiernym zaczernianem okolicy (i nie jest to z powodu smarkajcej olejem spręzarki) montaż ic jest jaknajbadziej wskazany.
Przy okazjii warto puścić odme do butelki, żeby nie zasmarkać nowego nabytku szlamem.
[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:35 ]
Co jest ważne, to musisz pamiętać, że montaż IC to sprężarki, która już wiele przeszła jest niebezpieczny dla silnika, ze względu na to, że ewentualny olej który bedzie puszczała bedzie się gromadził w chłodnicy i silnik może się nim kiedyś zachłysnąć.
Uszczelki jeszcze nie wymienialem (silnik jeszcze nie byl rozbierany nawet) 204tys.t0mal pisze:Myślę że warto by się zastanowić nad montażem intercoolera, jeśli nie wymieniałeś nigdy uszczelki pod głowicą to wartoby na nią właśnie przeznaczyć pieniądze, natomiast jeśli masz to już zasobą, a z powodu syndromu ołowianiego bucika auto ma problemy z temperaturą i nadmiernym zaczernianem okolicy (i nie jest to z powodu smarkajcej olejem spręzarki) montaż ic jest jaknajbadziej wskazany.
Grzac sie nie grzje tylko jak przekrocze 170km/h i wiecej to po chwili wskazowka winduje na 3/4 ale staram sie jezdzic z takimi predkosciami przez chwile. Kompci na czarno jak go na biegach przeciagne tylko ( jak obróce pina agresywna stroną to jest dopiero lokomotywa )
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
No właśnie z powodu takich skoków pada szmaciana uszczelka, z własnego doświadczenia powiem, że lepiej z tym nie zwlekać, bo jak np przypałujesz, tak że temperatura podskoczy a później ktos ci wyjedzie czy coś i zatrzymasz to to bedziesz się tylko modlił, żeby wentylator dał rade lub głowica nie pękła uszczelka poddaje się po dosłownie kilku takich sytuacjach, a w skukek przegrzania nietrudno uszkodzić głowice.Dzikuvip pisze:tylko jak przekrocze 170km/h i wiecej to po chwili wskazowka winduje na 3/4
Ostatnio zmieniony śr wrz 09, 2009 18:40 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
Cisnienie silnik dobrze znosi bo juz turbina pompowala 1.8bara i dawal rade teraz mam na 1.2 max, jak przyjdzie czas na IC to mu podniose do 1.5bara, a temperatury staram sie pilnowac i nie dopuszczem do przegrzania
Jak to jest z tym doladowaniem, jade sobie 120km/h na 5 biegu,rowniutka prędkość a turbina spi, to normalne?, Wy tez tak macie?
Jak to jest z tym doladowaniem, jade sobie 120km/h na 5 biegu,rowniutka prędkość a turbina spi, to normalne?, Wy tez tak macie?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
No to u mnie bedzie podobnie w sumieLukas-182 pisze:No u mnie na T3 przy 120km/h turbinka dmuch 0.1bara więc myślę, że jest okey
Moze sie ktos wypowieziec na temat IC od Opla OMEGI B 2.5 TDS, moze ktos ma taki?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
jarekkoval, ja miałem ten z zagiętymi narożnikami i ich średnicą 60mm wymiary tego IC to coś ponad 70cm długości, grubość rdzenia to 4cm, ale przy łączeniu z plastikowymi boczkami już jest 6 no i wysokość chyba z 18cm. Na Twoim miejscu zainteresowałbym się czymś innym.... taki IC jaki ja kupiłem w niedzielę na giełdzie... ładne wymiary ma... 14 wysokości, grubość prawie 7cm, długość około 70cm... ma takie same wymiary jak FICM od Re5ecta a jest o 200zł tańszy. Gdybym nie miał chłodnicy od klimy to bym tego pakował. Dodatkowo ma wyjścia po obu stronach o średnicy 50mm czyli takich jak reszta orurowania w mk2. Foto poniżej
Z moich obliczeń wynika, że nie musiałbyś wtedy cofać chłodnicy jak to jest przy tym dużym od mastera.
Teraz zaś przez chłodnicę od klimy muszę poszukać czegoś takiego
Przy czym znalazłem wersję z wyjściami po obu stronach i taką trzeba będzie kupić. Wymiary rdzenia to 30 x 20 x 8 cm. Średnica wyjścia/wejścia tez 50mm
Z moich obliczeń wynika, że nie musiałbyś wtedy cofać chłodnicy jak to jest przy tym dużym od mastera.
Teraz zaś przez chłodnicę od klimy muszę poszukać czegoś takiego
Przy czym znalazłem wersję z wyjściami po obu stronach i taką trzeba będzie kupić. Wymiary rdzenia to 30 x 20 x 8 cm. Średnica wyjścia/wejścia tez 50mm
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości