Jakie turbo najlepsze dla silnika AAZ ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lis 24, 2009 13:24

Biperr0 pisze:Ale czy ta rura dolotowa z JRa będzie mi pasować na K24
Tak, poszukaj sobie odrazu korka po winie, żeby zatkać dziurę na zawór upustowy.



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » wt lis 24, 2009 13:41

arwam, nic z tych rzeczy u mnie na szczęście nie występuje:) Silnik ma moc,rozrusznik ciągnie prawidłowo :) No to moje pytanie czy nie macie takiej oto rurki do sprzedania ?? :grin:
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 14:10 przez Biperr0, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt lis 24, 2009 16:40

Ale ktoś zrobił rzeźbę, dół i pompa z AAZ, głowica 1 1v lub JR, pucha filtra jak z SB.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lis 24, 2009 16:42

Albo z 1V



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » wt lis 24, 2009 16:57

BENITO, tym ktosiem jestem ja :helm: Może wygląda troche dziwnie ale jeździ super :bigok:



Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Post autor: DaroD » wt lis 24, 2009 17:10

BENITO pisze:DaroD w kolektorze zawsze masz film olejowy bo opary oleju idą z odmy. Sprawdź lepiej co się dzieje za turbiną. to że nie ma luzów wzdłużnych wcale nie znaczy że nie puszcza oleju. :chytry:
za turbina such, o ile dobry element odkrecilem. Mianowice odkrecilem kolanko od wydechu i zobaczylem suchy wirnik od turbiny i wogole wszystko bylo tam suchutkie. Popraw mnie jak jakies kocmoluchy wypisalem :D



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lis 24, 2009 17:32

Czasami turbo pluje i w wydech, ale najczęściej olej idzie w dolot, powinieneś rozkręcić połączenie pomiędzy kolektorem dolotowym, a sprężarką, takie kolanko gumowe.



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » wt lis 24, 2009 17:35

Jeżeli daje ci na tłoki olej to musisz zobaczyć czy kopci i na jaki kolor



Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Post autor: DaroD » wt lis 24, 2009 17:43

t0mal pisze:Czasami turbo pluje i w wydech, ale najczęściej olej idzie w dolot, powinieneś rozkręcić połączenie pomiędzy kolektorem dolotowym, a sprężarką, takie kolanko gumowe.
Rozkrecilem objemki, sciagnolem kolanko i widze olej ale BENITO napisal:
DaroD w kolektorze zawsze masz film olejowy bo opary oleju idą z odmy. Sprawdź lepiej co się dzieje za turbiną. to że nie ma luzów wzdłużnych wcale nie znaczy że nie puszcza oleju.

Wiec chyba musi tam byc, a co do koloru spalin to sa siwe :cry:

[ Dodano: 24 Lis 2009 16:44 ]
I duzo dymu jak dam gazu a na wolnych obrotach prawie nie widoczny.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 17:50 przez DaroD, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » wt lis 24, 2009 17:58

DaroD,

jak na odkręconym kolanku od turbiny dodasz trochę gazu tan około 2500rpm i tak trzymasz to nie powinno nic pluć jak pluje to turbo do wymiany lub regenracji.



Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Post autor: DaroD » wt lis 24, 2009 18:01

arwam pisze:DaroD,

jak na odkręconym kolanku od turbiny dodasz trochę gazu tan około 2500rpm i tak trzymasz to nie powinno nic pluć jak pluje to turbo do wymiany lub regenracji.
ok. Zaraz polece i sprawdze



arwam

Post autor: arwam » wt lis 24, 2009 18:24

DaroD,

przeczytaj to i zrób jak tam napisałem.
to da nam najpełniejszy obraz tego co sięw silniku dzieje.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3405660



Awatar użytkownika
DaroD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn lis 16, 2009 12:58
Lokalizacja: Żółwia Błoć

Post autor: DaroD » wt lis 24, 2009 18:28

No i efekty byly takie. Sciagnolem kolanko, odpalilem silnik i tak jak pisales przytrzymalem go tak mniej wiecej na 2,5 obr. i sa efekty. Co ty na to? Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 18:31 przez DaroD, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lis 24, 2009 18:29

Mowa tutaj o kolanku z turbiny do kolektora?
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 18:30 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 193 gości