Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
remik1234
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 18
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 22:59
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: remik1234 » pn lis 23, 2009 20:42
Witam was he kiedyś pisałem na forum i pomogliście mi bardzo mam znów problem z golfikiem a mianowicie jest tak: jak rano odpalam autko to zaświeca sie grzanie świec jest ok ( troche dłużej świeci niż kiedyś ale to może niska temperatura) pużniej odpalam i tu mankament kontrolka ładowania gasnie dopiero gdy sterownik wyłancza grzanie świec albo po lekkim naciśnięciu gazu martwi mnie to ponieważ przy tym troche podrzuca silnikiem ( nie równo pracuje tzn jak traktor w sumie) nadmieniam że na ciepłym jest miodzio.
Wcześniej tego nie było palił lepiej na zimnym. Myślałem że to może po myciu silnika więc pojechałem do elektryka a ten mi pomierzył ładowanie świec nie ruszał bo i tak były nowe.
Dowiedziałem sie że wszystko jest jak w "książce pisze" ale problem nadal jest i nie wiem co mu dolega bardzo prosze o wskazówki
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
mate64
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1547
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
- Lokalizacja: EU
Post
autor: mate64 » pn lis 23, 2009 20:46
Jakie masz obroty na zimnym? Jeśli ładowanie jest OK, to po prostu masz za wolne obroty.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
-
pakero
- Diesel Power
![Diesel Power Diesel Power](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 287
- Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
- Lokalizacja: EOP
Post
autor: pakero » pn lis 23, 2009 21:52
pasek w jakim stanie masz nie jest czasem za luźny ?
-
tomecki83
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 76
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
- Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
-
Kontakt:
Post
autor: tomecki83 » pn lis 23, 2009 22:21
Sprawdź pasek i może przydałoby sie sprawdzić szczotki w altku.
-
misiur
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 306
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: misiur » pn lis 23, 2009 23:26
w tym silniku alternator ładuje od ~1500 obr/min, wiec po odpaleniu przegazuj lekko i kontrolka ładowania powinna zgasnąć
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j
-
Toshiba
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
-
Kontakt:
Post
autor: Toshiba » pn lis 23, 2009 23:52
misiur pisze:w tym silniku alternator ładuje od ~1500 obr/min
W tym silniku ładowanie jest zaraz po odpaleniu samochodu. Tak jak we wszystkich autach.
To nie prądnica
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
DanielK
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 102
- Rejestracja: czw paź 19, 2006 11:56
- Lokalizacja: Jawor
-
Kontakt:
Post
autor: DanielK » wt lis 24, 2009 00:01
ja u siebie mam podobną sytuację u mnie kontrolka ładowania gaśnie dopiero po przygazowaniu jak osiągnie 2000 obr/min sprawdzałem ładowanie jest ok. Tak jest tylko przy odpaleniu auta puźniej na wolnych obrotach kontrolka nie świeci i jest ładowanie.
-
grandi
- Lord GTI
![Lord GTI Lord GTI](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » wt lis 24, 2009 01:11
NightRider pisze:W tym silniku ładowanie jest zaraz po odpaleniu samochodu. Tak jak we wszystkich autach.
To nie prądnica
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie czasem jest tak że jak odpalasz silnik nie ma ładowania do puki nie dodasz gazu i nie wzbudzisz tym samym alternatora
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 01:11 przez
grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
bongo
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » wt lis 24, 2009 19:01
Było już o tym,w niektórych mkII(w tym dwóch moich),tak się dzieje.Szczególnie w dieslach.Ja bym sobie tym głowy nie zawracał...
-
jarekkoval
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
-
Kontakt:
Post
autor: jarekkoval » wt lis 24, 2009 19:09
u mnie tez tak jest
na luznym starym pasku tak bylo-teraz zalozylem nowy, naciagniety i nic sie nie zmienia
kontrolka gasnie przy przygazowaniu gdzies za 2k rpm
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 19:09 przez
jarekkoval, łącznie zmieniany 1 raz.
-
remik1234
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 18
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 22:59
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: remik1234 » wt lis 24, 2009 19:39
No fakt jak podgazuje to gaśnie pasek i aku jest nowe ładowanie ok tylko ma troche wolne obroty na zimnym pużniej po drugim odpaleniu już jest ok a szczotki wymieniałem z 1,5 roku temu he więc może to być przez car audio he ale spoko dzięki za pomoc
[ Dodano: 24 Lis 2009 19:24 ]
No to jeden problem z głowy teraz powiedzcie dlaczego na zimnym podrzuca silnikiem jakby palił na 3 gary pomimo że świece nowe aku i tej świecącej kontrolki
ReMO
-
kwietek
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 779
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: kwietek » śr lis 25, 2009 20:20
Może być tak że jedna świeca jest wadliwa i dłużej się grzeje (zakładam że wymieniałeś komplet) mi niestety się to przytrafiło (aż dziw bierze bo to w końcu NGK) i to akurat była z tą najgorszą za pompą wtryskową. Grzejąc świece poczekaj aż cyknie przekaźnik i dopiero odpal jeśli odrazu będzie równo chodził sprawdź ile poszczególne świece biorą prądu - będzie wiadomo która to.
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 20:22 przez
kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Michał_1977
- _
![_ _](./images/ranks/junior.gif)
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » śr lis 25, 2009 21:43
W moim tak było dopóki nie naciągnąłem paska.Po naciągnięciu jak ręką odjął.
Dzieje się tak ponieważ przy rozruchu sporą część napięcia pożera rozrusznik i świece,a na dodatek przez kilka sekund po rozruchu świece jeszcze dogrzewają.Altek wtedy musi sporo się naprodukować żeby doładować aku i stawia spory opór,a jak wspomniany pasek jest za luźny,to się ślizga przez co altek ładuje słabiej i kontrolka ładowania świeci
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 21:44 przez
Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
+ Climatronic
+ grzane skóry i inne wodotryski
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_dcadebae2f0b6fe90897357964f.jpg)
-
remik1234
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 18
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 22:59
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: remik1234 » śr lis 25, 2009 21:49
Hmm ok rozumiem też tak podejrzewałem ale jak to sprawdzić tzn jak podpiąc miernik mam takiego typu :
http://www.allegro.pl/item828075515_mie ... _14_5.html
[ Dodano: 25 Lis 2009 20:56 ]
grandi powiedz mi ile kucyków masz po modach silniczka 1V?? tak poza tematem się wtrące he
ReMO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości