GOTUJĄCA SIĘ WODA... i nie tylko ;/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » sob lis 21, 2009 23:31

Ja mam dokrecony na maxa i nic sie nie dzieje zmienic korek trzeba albo sprobowac go przegotowac POZDRAWIAM



anfar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt paź 09, 2007 20:20
Lokalizacja: prawie Zamosc

GOTUJĄCA SIĘ WODA...

Post autor: anfar » ndz lis 22, 2009 19:36

Posłuchaj rady kolegi bongo i sprawdz zaworek w korku ,zaworek ten powinien otwierac się przy cisnieniu około 1,5atm jesli tak się nie dzieje to wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia a to powoduje obniżenie temperatury wrzenia płynu w układzie (płyn szybciej wrze) ,narazie daj spokój uszczelce.



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » ndz lis 22, 2009 21:15

anfar pisze:wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia a to powoduje obniżenie temperatury wrzenia płynu
pomyliłeś się jest na odwrót, ale jeśli z zaworkiem są problemy można cały korek wymienić koszt to tylko 10zł a w ASO 30 :P



anfar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt paź 09, 2007 20:20
Lokalizacja: prawie Zamosc

Post autor: anfar » ndz lis 22, 2009 22:21

kwiete napisał pomyliłeś się jest na odwrót

Witam.myslę że się nie pomyliłem,a zle wyraziłem chodziło mi o to że wraz ze wzrostem cisnienia w układzie szybciej dochodzi wrzenia
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 22:24 przez anfar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lis 22, 2009 22:33

anfar pisze:wraz ze wzrostem cisnienia w układzie szybciej dochodzi wrzenia
To nie jest wrzenie,to ciśnienie wywala płyn,a objawy są bardzo podobne.Im większe ciśnienie,tym większa temperatura wrzenia..



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » ndz lis 22, 2009 22:35

szybciej się nagrzewa ale ma wyższą temperaturę wrzenia. Dlatego właśnie układ został tak zaprojektowany by panowało nadciśnienie. Wrzenie pojawia się dopiero jak osiągnie bardzo wysoką temperaturę, często jest następstwem spadku ciśnienia w skutek otwarcia zaworka bezpieczeństwa.
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 22:39 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 186 gości