Czyżby to dwumasówka ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » pt lis 20, 2009 09:19

leo... pisze:
piow11 pisze:Czy miał ktoś z Was taki przypadek
są 2 możliwości
1- koło zamachowe jest OK - mechanicy nie wycentrowali docisku podczas montażu
2- 2mas ma luzy - poczatek końca - jeśli drgania/problemy z wbiciem biegu będą się pogłebiac = 2mas ... myślę że ~ w ciagu pół roku będziesz znał przyczyne :chytry:
Problemów z wbiciem biegów nie mam żadnych. Tylko trzęsie jak ruszam, ale tylko jak trochę pogonie wóz, tzn poprzyśpieszam gwałtownie i wtedy trzęsie jak ruszam z jedynki. Następnie chwilę pojeżdżę i problem znika. Rano jak odpalam to żadnych drgań nie ma przy ruszaniu. Dziwne to trochę.

[ Dodano: 20 Lis 2009 08:34 ]
leo..., dodam jeszcze, że świeżo po wymianie sprzęgła jak wsiadłem do auta to trzęsło przy każdym ruszaniu, teraz po dwóch miesiącach od wymiany już nie trzęsie tzn trzęsie czasami (tak jak wyżej napisałem).
Pozdrawiam

[ Dodano: 20 Lis 2009 08:37 ]
szatanek pisze:Koledzy sprzęgło moze padac na wiele sposobów. Jeśli konczy nm sie tarcza sprzęgła i jest juz cienka to wiadomo docisk jest mały i sprzęgło sieslizga i bierze prz samym koncu. Jesli pada docisk bo np. spręzyna centralna jest juz odkształcona lub nawet gdzies peknieta, to sprzęgło moze zaczynac brac juz przy samej podłodze i praktycznie przez cały skok pedału "ciagnie" , wtedy własnie pojawiają sie zgrzyty przy wrzucaniu biegów głównie wstecznego. Podobnie jest kiedy mamy zapowietrzony układ i skok siłownika jest za maly, oczywiscie w układach z hydraulicznym sterowaniem.
Mi właśnie się tarcza kompletnie zużyła, prawie jej nie było i sprzęgło brało przy podłodze i w ogóle nie ślizgało dodatkowo miałem problemy z wbiciem wstecznego, a po jakimś czasie wszystkie biegi nie wchodziły.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » ndz lis 22, 2009 13:01

leo...
powiedz w jaki sposób mozna źle wycentrowac docisk? Wkładsasz go na kołki w zamachu i przykręcasz śrubkami. Co innego tarcza mozna ją źle wycentrowac ale wtedy nie wejdzie ci skrzynia.



bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: bartekpekin » ndz lis 22, 2009 17:01

dokladnie tez o tym myslalem i jestem tego samego zdania co szatanek mnostwo tarcz i dociskow sie nawymienialem ale nigdy nie spotkalem sie ze zle wycentrowana tarcza lub dociskiem



Artek1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 16:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Artek1984 » ndz lis 22, 2009 17:14

ja też tak miałem, ale ostatnio wymieniłem sprzegło i wszystko jest ok, 2 masu nie ruszałem bo mechanik stwierdził, że jest w dobrym stanie a wymieniłem przy okazji naprawy skrzyni.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości