Problemów z wbiciem biegów nie mam żadnych. Tylko trzęsie jak ruszam, ale tylko jak trochę pogonie wóz, tzn poprzyśpieszam gwałtownie i wtedy trzęsie jak ruszam z jedynki. Następnie chwilę pojeżdżę i problem znika. Rano jak odpalam to żadnych drgań nie ma przy ruszaniu. Dziwne to trochę.leo... pisze:są 2 możliwościpiow11 pisze:Czy miał ktoś z Was taki przypadek
1- koło zamachowe jest OK - mechanicy nie wycentrowali docisku podczas montażu
2- 2mas ma luzy - poczatek końca - jeśli drgania/problemy z wbiciem biegu będą się pogłebiac = 2mas ... myślę że ~ w ciagu pół roku będziesz znał przyczyne
[ Dodano: 20 Lis 2009 08:34 ]
leo..., dodam jeszcze, że świeżo po wymianie sprzęgła jak wsiadłem do auta to trzęsło przy każdym ruszaniu, teraz po dwóch miesiącach od wymiany już nie trzęsie tzn trzęsie czasami (tak jak wyżej napisałem).
Pozdrawiam
[ Dodano: 20 Lis 2009 08:37 ]
Mi właśnie się tarcza kompletnie zużyła, prawie jej nie było i sprzęgło brało przy podłodze i w ogóle nie ślizgało dodatkowo miałem problemy z wbiciem wstecznego, a po jakimś czasie wszystkie biegi nie wchodziły.szatanek pisze:Koledzy sprzęgło moze padac na wiele sposobów. Jeśli konczy nm sie tarcza sprzęgła i jest juz cienka to wiadomo docisk jest mały i sprzęgło sieslizga i bierze prz samym koncu. Jesli pada docisk bo np. spręzyna centralna jest juz odkształcona lub nawet gdzies peknieta, to sprzęgło moze zaczynac brac juz przy samej podłodze i praktycznie przez cały skok pedału "ciagnie" , wtedy własnie pojawiają sie zgrzyty przy wrzucaniu biegów głównie wstecznego. Podobnie jest kiedy mamy zapowietrzony układ i skok siłownika jest za maly, oczywiscie w układach z hydraulicznym sterowaniem.