Czy da cos ic w 1.6td 1V?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Czy da cos ic w 1.6td 1V?

Post autor: heyus1986 » pt lis 20, 2009 20:03

Witam jak w temacie czy da cos ic w tym silniku i czy oplaca sie montowac a jak juz to jaki? O oczywiscie bez zmieniania poppy na ta z lda co po jakim czasie zagosci w tym silniczku. Oraz czy cos da przelotowy uklad wydechowy zakonczony seryjnym tlumnikiem do Td i storzek dobrej firmy?


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lis 20, 2009 20:29

Stożka nie pchaj, lepiej wybebeszyć oryginalną puszkę i częściej zmieniać filtr, co do wydechu to rób przelot :) fajna sprawa, jak masz dawkę dymiącą, to po zrobieniu wydechu dym zniknie.

Intercooler pchaj największy jaki znajdziesz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lis 20, 2009 20:31

Uważam że jak śmigasz na seryjnym osprzęcie,to na razie nie ma sensu montować IC.
Gdy już zamontujesz pompę z LDA i zaczniesz coś modzić przy silniku (większa dawka,większe ciśnienie doładowania itd.),to wtedy IC przyda się jak najbardziej.
Na początek proponuję wyciąć katalizator,żeby turbina odżyła :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pt lis 20, 2009 21:38

heyus1986, zacznij od pompy i wywalenia kata
poczujesz mega roznice a potem dopiero IC...a jesli chcesz teraz montowac to zawsze cos da bo bedzie chlodniejsze to powietrze ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości