Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt lis 17, 2009 23:54

marcin999 pisze:
krzysiek515 pisze:jak mogło zwiększyć się spalanie skoro zmniejszyłeś dawkę paliwa?
zwiększyłem z 4 na 5,4 czyli jakies 1,4mg/r wiecej.

jesli robiles to vag-iem to ta dawka jest zmniejszona, w vag-u jest to odwrotnie np 2.2mg to duza dawka 9mg to mala dawka tak to jest



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lis 18, 2009 00:39

Kris-THC, Z tą trakcja to nie przesadzaj chyba ze masz jakis program tam wgrany.
Ogólnie to widzę, że coś to pomaga ale nie dokońca czasami jeszcze szarpnie.
Co do tego zmieniania dawki to jest jakies nie logiczne to co mowicie poza tym dlaczego samochod po zmianach lepiej przyspiesza? Jakbym mu odjął paliwa to chyba nie powinien szybciej jezdzic.
Spalanie niestety jest większe.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » śr lis 18, 2009 00:54

marcin999 pisze:Kris-THC, Z tą trakcja to nie przesadzaj chyba ze masz jakis program tam wgrany.
No tak, program pod 0,216 i turbina wydajniejsza. U mnie działa zmniejszenie dawki a autem latałem 1,5h po mieście żeby potwierdzić.

[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 23:56 ]
aaa no i nie mam ESP :bigok: i tak poza tym to już stare auto jest :helm:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Tkaczuktomasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 05, 2009 08:06
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Tkaczuktomasz » śr lis 18, 2009 10:44

Witam wszystkich :grin: przeczytałem chyba wszystkie posty w tym temacie co niestety nie pozwoliło mi jednoznaczenie zdiagnozować co boli mojego bolida :chytry: .A objawy są mianowicie takie:podczas jazdy z niską predkoscia obrotowa (do 1500) lekkie dodanie gazu powoduje szarpniecie a moze przydlawienie silnika(objaw jakby nie dostawal paliwa)jednak gdy od razu wcisne porzadnie wszystko jest ok,na postoju z kolei czasem chodzi nierowno a czasem normalnie,dzisiaj rano na przyklad obroty zaraz po odpaleniu plywaly ale po dojechaniu do pierwszego skrzyzowania unormowaly sie...a teraz najlepsze....jak wlacze ogrzewanie tylnej szyby na wolnych obrotach to szkoda gadac obrotry skacza jak chca...mechanik juz przez telefon powiedzial mi ze to nastawnik starczy wyczyscic...jutro o 13 jestem z nim umowiony wiec zobaczymy jaki bedzie efekt...dam znac :grin:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lis 18, 2009 10:49

Tkaczuktomasz szkoda, że nie masz w profilu oznaczenia silnika ale i tak radzę abyś zamiast do mechanika udał się do elektryka samochodowego bo raczej objawy z obrotami wskazują na błąd związany z alternatorem. Podpięcie pod Vaga rozjaśni sprawę.
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 10:50 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Tkaczuktomasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 05, 2009 08:06
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Tkaczuktomasz » śr lis 18, 2009 13:06

Sztomel pisze:Tkaczuktomasz szkoda, że nie masz w profilu oznaczenia silnika ale i tak radzę abyś zamiast do mechanika udał się do elektryka samochodowego bo raczej objawy z obrotami wskazują na błąd związany z alternatorem. Podpięcie pod Vaga rozjaśni sprawę.

Jade własnie podpiac sie pod komputer.Zobaczymy co pokaze wtedy dopiero podjade do elektryka bo przy ostatniej wizycie zauwazylem ze on kieruje sie metoda diagnozy "na sluch".Bylem u niego wlasnie z alternatorem bo przy wlaczeniu swiatel wyraznie w kabinie sluchac delikatne mruczenie jednak majster nie widzi problemu dla niego alternator pracuje normalnie.Zobaczymy i jutro opiszemy :grin: .Dzieki za wskazowki



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lis 18, 2009 14:16

Kris-THC, Przestał Ci całkowicie szarpac? Niestety u mnie dalej szarpie i widzę że z dnia na dzien coraz częściej. Oj chyba nie obędzie się bez czyszczenia nastawnika.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » śr lis 18, 2009 16:33

Tak całkowicie, ale to nie było wcale szarpanie tylko delikatne drgawki przy końcowej fazie hamowania i wciśniętym sprzęgle.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » śr lis 18, 2009 16:57

Teraz moge juz napewno powiedzieć ze przyczyną drgawek u mnie był dwumas, po zmianie na sztywne koło i sprzegło g60 drgawek brak.



Awatar użytkownika
GUPETTO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:41
Lokalizacja: LUBLIN CITY
Kontakt:

Post autor: GUPETTO » śr lis 18, 2009 22:22

U mnie tez sa drgawki, a dodam jeszcze ze jak odpalam na zimnym to kopci troche, wedle Vaga to dawka paliwa tak szaleje ze uuuu.
W nastawniku sa opilki, musze go wyczyscic i zobaczymy co dalej.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lis 18, 2009 22:40

GUPETTO, Na jaki kolor Ci kopci i przez jaki czas od rozruchu?


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
GUPETTO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:41
Lokalizacja: LUBLIN CITY
Kontakt:

Post autor: GUPETTO » czw lis 19, 2009 15:49

marcin999 pisze:GUPETTO, Na jaki kolor Ci kopci i przez jaki czas od rozruchu?
Niby jasny, a taki siwy i w zapachu ON nie przepalony jest.
Wyciagneli mi nastawnik i sa opiłki,ale oni tego sie nie podjeli.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw lis 19, 2009 16:15

Ja właśnie nie wiem czy to przez nastawnik czy przez uszczelniacze zaworowe puszcza malego bialego dymka.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
GUPETTO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:41
Lokalizacja: LUBLIN CITY
Kontakt:

Post autor: GUPETTO » czw lis 19, 2009 20:47

marcin999 pisze:Ja właśnie nie wiem czy to przez nastawnik czy przez uszczelniacze zaworowe puszcza malego bialego dymka.
Mały biały dymek to raczej nie nastawnik.
U mnie jak odpale na zimnym to przez około 3 minuty jest siwo/szaro z tylu a jak juz złapie temperaturki to jest ok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 106 gości