Problem z EGR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Problem z EGR

Post autor: kompan » wt lis 17, 2009 23:09

Witam!

Tak jak w temacie. Na wyświetlaczu pokazał się komunikat Emission Workshop i zapaliła się kontrolka. Po podłączeniu pod vag i odczytaniu błędu:

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent

Skasowałem błąd. Na następny dzień pojawił się ponownie. Egr nie zaślepiałem (wszystko oryginalnie). Nic przy nim nie grzebałem. Błąd się pojawił jak jechałem spokojnie 60km/h na 4 biegu.

Poniżej logi grupy 003
- statyczne:

Obrazek

- Basic Settings

Obrazek

Ps. Czy to normalnie, że w BS podniosły się obroty silnika do wartości 1400 ?

Pomożecie ?

Z góry dzięki :pub:

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 23:11 przez kompan, łącznie zmieniany 1 raz.


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lis 17, 2009 23:24

Albo wezyk EGR nieszczelny albo zawór zasyfiony lub zapieczony w grupie 003 widać, ze wartosci przepływki adekwatne do zamkniętego EGR-a tak jkaby był zaslepiony, w nowszych sterownikach wywala błąd emisji spalin i tak masz. Mozna wykasować przy chipie EGR i zapomnieć o temacie albo muisz zdjagnozowac co jest pwoodem- czy zawór czy sterowanie nim.



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » śr lis 18, 2009 00:35

Nie mam w planach chipa, więc pozostaje diagnoza skąd ten błąd. Masz jakiś pomysł jak sprawdzić co kuleje? Czy zawór, czy sterowanie ( tutaj chodzi o N18?)?

W sumie żadnych objawów oprócz komunikatu i świecącej się kontrolki nie ma. Auto jeździ tak samo, nie przechodzi w tryb awaryjny. Ale wkurza, że coś jest nie tak.


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

sloneczkowska
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 21:15
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: sloneczkowska » czw lis 19, 2009 18:57

up :gora:



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » czw lis 19, 2009 21:46

Koledzy! Poratujecie?


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw lis 19, 2009 21:50

kompan pisze:Koledzy! Poratujecie?
Rozbierz zawór i go wyczyśc w benzynie- tam moze byc 0,5cm osadu, możesz sprawdzic szczelnosc weżyków wiesz chyba jak to zrobić, możesz podpiąc do gruszki EGR wężyk odpinajac stary i ustami jak nie masz vacuometru zrobic podciśnienie i położyć ręke na zawór słychac po podaniu podciśnienia jak stuka jak sie unosi mebrana i jak podcisnienie maleje jak zamyka- mebrana musi byc szczelna - podcisnienie musi byc utrzymywane.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości