Problem z EGR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z EGR
Witam!
Tak jak w temacie. Na wyświetlaczu pokazał się komunikat Emission Workshop i zapaliła się kontrolka. Po podłączeniu pod vag i odczytaniu błędu:
19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
Skasowałem błąd. Na następny dzień pojawił się ponownie. Egr nie zaślepiałem (wszystko oryginalnie). Nic przy nim nie grzebałem. Błąd się pojawił jak jechałem spokojnie 60km/h na 4 biegu.
Poniżej logi grupy 003
- statyczne:
- Basic Settings
Ps. Czy to normalnie, że w BS podniosły się obroty silnika do wartości 1400 ?
Pomożecie ?
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Tak jak w temacie. Na wyświetlaczu pokazał się komunikat Emission Workshop i zapaliła się kontrolka. Po podłączeniu pod vag i odczytaniu błędu:
19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
Skasowałem błąd. Na następny dzień pojawił się ponownie. Egr nie zaślepiałem (wszystko oryginalnie). Nic przy nim nie grzebałem. Błąd się pojawił jak jechałem spokojnie 60km/h na 4 biegu.
Poniżej logi grupy 003
- statyczne:
- Basic Settings
Ps. Czy to normalnie, że w BS podniosły się obroty silnika do wartości 1400 ?
Pomożecie ?
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 23:11 przez kompan, łącznie zmieniany 1 raz.
Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.
Albo wezyk EGR nieszczelny albo zawór zasyfiony lub zapieczony w grupie 003 widać, ze wartosci przepływki adekwatne do zamkniętego EGR-a tak jkaby był zaslepiony, w nowszych sterownikach wywala błąd emisji spalin i tak masz. Mozna wykasować przy chipie EGR i zapomnieć o temacie albo muisz zdjagnozowac co jest pwoodem- czy zawór czy sterowanie nim.
Nie mam w planach chipa, więc pozostaje diagnoza skąd ten błąd. Masz jakiś pomysł jak sprawdzić co kuleje? Czy zawór, czy sterowanie ( tutaj chodzi o N18?)?
W sumie żadnych objawów oprócz komunikatu i świecącej się kontrolki nie ma. Auto jeździ tak samo, nie przechodzi w tryb awaryjny. Ale wkurza, że coś jest nie tak.
W sumie żadnych objawów oprócz komunikatu i świecącej się kontrolki nie ma. Auto jeździ tak samo, nie przechodzi w tryb awaryjny. Ale wkurza, że coś jest nie tak.
Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw kwie 02, 2009 21:15
- Lokalizacja: Tarnów
Rozbierz zawór i go wyczyśc w benzynie- tam moze byc 0,5cm osadu, możesz sprawdzic szczelnosc weżyków wiesz chyba jak to zrobić, możesz podpiąc do gruszki EGR wężyk odpinajac stary i ustami jak nie masz vacuometru zrobic podciśnienie i położyć ręke na zawór słychac po podaniu podciśnienia jak stuka jak sie unosi mebrana i jak podcisnienie maleje jak zamyka- mebrana musi byc szczelna - podcisnienie musi byc utrzymywane.kompan pisze:Koledzy! Poratujecie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości