1.9 TDI Diesel Extra Shell Vs Diesel V-power shell

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Skiba123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 27, 2009 23:43
Lokalizacja: Lublin

1.9 TDI Diesel Extra Shell Vs Diesel V-power shell

Post autor: Skiba123 » śr lis 18, 2009 23:40

Witam!
Sprawdzaliscie czy rzeczywiscie golf MK5 1.9 tdi spala mniej po zalaniu v-powera on Shell niz zwyklego on?
Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » czw lis 19, 2009 01:17

Ja leje shell v power spadku spalania nie zauważyłem pomiedzy zwykłym on ale czuje ze minimalnie auto lepiej sie zbiera na tym paliwie. jakis czas temu rozmawiałem też z znajomym pracującym na shell odnośnie paliwa GTL i zapytał mnie czy chce wiedzieć jak jest naprawde, po czym powiedział że tego paliwa nigdy u nas nie było i nic nie wskazuje na to by miało sie pojawić(pomimo reklam które były na stacji). Więc teraz zgłupiałem czy on mowi prawde czy poprostu tak naprawde jest bo tankujac cały czas V-power nie poczułem różnicy gdy pojawilo sie na stacji reklamowane paliwo GTL.



Awatar użytkownika
acid85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 02, 2009 13:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: acid85 » czw lis 19, 2009 01:51

Pytasz o golfa mk5, ja mam 4 ale mogę powiedzieć jak to u mnie wygląda. Co zauważyłem na v-powerze to to ze auto zaczęło ciszej chodzić niż na zwykłym on, spalanie na tym samym poziomie a co do osiągów to może złudzenie ale minimalnie chyba się polepszyły lecz na pewno nie znacznie a może pozostały na tym samym poziomie. Po wprowadzeniu GTL nie zauważyłem żadnej różnicy w stosunku do starego v-powera. Nie wiem jak to z tym jest, czy coś tam w nim zmienili i czy miała być odczuwalna różnica ale wg moich obserwacji silnik zachowuje się jak na wcześniejszym v-powerze.



indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: indyczes » czw lis 19, 2009 08:40

Panowie nie ma sensu przepłacać , ja również lałem do swojego i nie widzę żadnej różnicy. Na forum Mastersa wyczytałem, że w pewnym sensie to nawet szkodzi motorowni.
Pozdr.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » czw lis 19, 2009 09:10

Ja długo lałem ultimate (taki v-power, ale na bp), i wzrostu mocy raczej nie było. Ale bez wątpienia silnik chodził troszke ciszej, i mia większą kulture pracy - od czasu do czasu myśle że warto traktor przepalić na lepszej ropie



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw lis 19, 2009 11:59

tak się składa że często tankuję na Shellu i w kwesti tematu "Diesel Extra Shell Vs Diesel V-power shell" nie odczułem żadnej, ale to żadnej istotnej różnicy po zalaniu ON za 4,17 PLN-ów więc dla mnie to czysty marketing. Zresztą tematu o jakości paliw wielokrotnie już były a temat jeżeli już to raczej do "Ogólnego" bym wrzucił
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 12:00 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Axel_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sie 24, 2009 23:22
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: Axel_1 » czw lis 19, 2009 12:09

Jedno jest pewne ze ON V-power jest drozsze, a to czy z GTL czy bez lepiej jezdzi to tylko na hamownie. Ogólnie to zalewam bak kiedys benzyną teraz leje ON głównie na Shelu. Po ostatnich podwyżkach zastanawiam sie czy nie lac zwykła rope z Shella + dodatek Castrol DTA lub Kleen-flo.


ekodriving 4.5

Awatar użytkownika
acid85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 02, 2009 13:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: acid85 » czw lis 19, 2009 12:17

Ja doszedłem do wniosku ze będę lal zwykły ON a co któreś tankowanie to niby lepsze paliwo dla przeczyszczenia bądź tak jak wspomniał kolega Axel_1, zwykła ropa plus uszlachetniacz.



juma1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lip 21, 2009 12:28
Lokalizacja: PDL

Post autor: juma1 » pt lis 20, 2009 01:11

U mnie jedyne co od razu rzuciło mi się w oczy czy raczej uszy to właśnie cichsza, bardziej kulturalna praca silnka, odnośnie spalania to nie zauważyłem specjalnej różnicy, osiągi może minimalnie - trudno mi w tej chwili porównać - zalałem raz i od jakichś 4 miesięcy leje właśnie to paliwo.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lis 20, 2009 03:11

Powiem tak: lejcie nawet na prywatnych stacjach, tam prawie każdy właściciel ma papier z badania paliwa do wglądu, najlepiej jak paliwo ma mało bio-szajsu. Po mojemu z kompanianymi stacjami jest jak z kompanianym piwem - są średnie, a czasami słabe.
Co do mogego auta to mam u siebie wydajną pompę i małe wtryski, co sprawia że silnik jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa.



Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Juzeks » pt lis 20, 2009 03:40

Ja pracuje na stacji paliw konkretnie na orlenie i rozmawiałem już z kilkoma kierowcami którzy wożą paliwa i dowiedziałem się że te wszystkie paliwa uszlachetnione nie dają wiekszej mocy dla auta, nie zmniejszają zuzycia paliwa, a jedynie jeżeli są stosowane cały czas to utrzymuja w lepszej kondycji układ paliwowy, ale ważne jest aby cały czas lac to uszlachetnione paliwo. I nie ma to znaczenia czy Ultimate, Verwa czy cokolwiek innego, bo to jest wszystko to samo a różni się jedynie nazwą :grin:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lis 20, 2009 03:49

Jeśli nie jesteśmy pewni paliwa to polecam lanie depresatora K2 dfa-39 albo z Organiki, napewno nie zaszkodzi, a auto mniej dymi, mniej pali i łatwiej startuje ma mrozie.



vw-bora
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lip 01, 2009 14:05
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: vw-bora » pt lis 20, 2009 09:05

podepne się do tematu a czy do silnika z pompowtryskami jest jakiś specjalny środek uszlachetniający ON czy stosować taki ogólny do diesli??



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt lis 20, 2009 09:13

vw-bora pisze:podepne się do tematu a czy do silnika z pompowtryskami jest jakiś specjalny środek uszlachetniający ON czy stosować taki ogólny do diesli??
jak lejesz paliwo z pewnego źródła czy dobrych stacji to wszelkie dodatkowe uszlachetniacze sobie daruj - szkoda kasy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości