1,9 tdi ATD Przybywa oleju w silniku ! pilne!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

1,9 tdi ATD Przybywa oleju w silniku ! pilne!!

Post autor: to56 » pn lis 16, 2009 17:55

witam!
Niedawno wujek kupił skode 1,9 atd wymienił olej i ku jego zaskoczeniu oleju przybyło o ok. 1/6 stanu czyli tej wytłoczki od max do min na bagnecie przejechał około 2 tys km
Woda idealnie stan i czyściutka podejrzewam rope w oleju, ale którędy??
- pompa paliwa na silniku?
- pompowtryski?
- coś innego
Co może być przyczyną?

pozdrawiam!



Awatar użytkownika
menio
...
...
Posty: 284
Rejestracja: pn lip 20, 2009 19:10
Lokalizacja: DSR
Kontakt:

Post autor: menio » pn lis 16, 2009 18:23

najbardziej mi tu pasują wtryski poprostu muszą lać


[b]OBECNY BOROGOLF[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=594285
[b]EX Varia(n)t--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=305940[/b]

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » pn lis 16, 2009 18:41

Tak jak kolega wyzej. Wtryski wypaliły gniazda w głowicy i ropa sie leje do komory silnika a nie do spalania i dlatego przybywa oleju.
Lipna sprawa. Ktos wiedział i dlatego sprzedał.


Pozdro

ZC
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 18:43 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lis 16, 2009 18:55

uszczelnienia pompek


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

diesel18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 03, 2009 19:09
Lokalizacja: Katowice

Post autor: diesel18 » pn lis 16, 2009 20:05

uszczelnienia na pompowtryskach poszły i ropa idzie do oleju


mechanika pojazdowa,blacharstwo-lakiernictwo;sprawdzanie,naprawa wtrysków okolice Tarnowskich Gór tel.515830222

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn lis 16, 2009 20:10

z tego co wiem jeśli ropa dostaje sie do oleju to powinien on śmierdzieć ropą powąchaj bagnet po wyjęciu


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn lis 16, 2009 20:19

Może pompa paliwa [tak zwana tandemowa] puszcza lub jak kolega wyżej pisze.
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 20:52 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: to56 » pn lis 16, 2009 20:21

raczej ropa bo wody nieubyło a auto dużo pali 7 litrów na 6biegowej skszyni to troche dużo i to w bardzo oszczędnej jeździe



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » wt lis 17, 2009 08:44

kolego to jeszcze nic nie znaczy mój poprzedni ajm tez palił ok 7l z 6-biegową skrzynią po mieście i to przy emeryckiej jeździe :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: to56 » wt lis 17, 2009 19:23

jeśli to uszczelnienia na pompkach to jaki jest koszt naprawy?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » wt lis 17, 2009 19:31

kolega wymieniał za komplet w serwisie zapłacił ok 120 zł


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt lis 17, 2009 21:54

Schemat wtrysku i uszczelniaczy.
Obrazek



Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » wt lis 17, 2009 22:00

a moze wujek krzywo stal?? 1/6 stanu to w sumie malo niech zrobi pomiar za jakis czasi zawsze w tym samym miejscu. MOze sprawdzal zaraz po jezdzie.


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: to56 » śr lis 18, 2009 21:40

raf-gog pisze:a moze wujek krzywo stal?? 1/6 stanu to w sumie malo niech zrobi pomiar za jakis czasi zawsze w tym samym miejscu. MOze sprawdzal zaraz po jezdzie
strawdza zawsze rano po nocy w garażu z tydzień chce pojeździć a potem sprawdzić to bedzie na 100 % wiadomo!
pozdro!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości