Po regeneracji turba samochód wyraźnie słabszy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po regeneracji turba samochód wyraźnie słabszy
Witam mam otóż ten problem. Ponieważ padło mi turbo i brało olej i samochód był słaby... regenerowałem turbo i po regeneracji auto jest słabsze, mam podłączony ciśnieniomierz i przed regeneracją pokazywało mi 1 bara już przy nie całych 2tyś. (turbo nie ruszane od nowości) a teraz przyy 2 tyś. obrotach pokazuje płowe z tego dopiero od 3000 pokazuje wtedy tego 1 bara i mimo tego że ma tego 1 bara to itak wyraźnie jest słabsze. Dodam iż auto kopciło przed regeneracją a po regeneracji wcale...
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
chyba jest zle poskladane, albo jest jakas nieszczelność w układzie doładowania
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 19:32 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
zegar zegarem, ale przydałoby się znać jak dokładnie sztanga pracuje i jakie jest wypełnienie n75 przy max obciążeniu ... logi to logi , powiedzą więcej niż spoglądanie na zegarKris-THC pisze:Zegar mu wystarczy, zawsze to coś i za którymś razem wysteruje dobrze, jeżeli przyczyna tkwi tylko w długości sztangi, a w ogóle sztangę ładnie zaciąga przy starcie?
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Pisałem bazując na tym że tych faktów szybko Polo40 nie pozna i my również. Prosty wskaźnik wystarczy jeżeli problem tkwi w długości sztangi, ale zgadzam się z Damcio logi to logi.damcio151 pisze:zegar zegarem, ale przydałoby się znać jak dokładnie sztanga pracuje i jakie jest wypełnienie n75 przy max obciążeniu
Ok wiem wszytsko już na ten temat umówie sie z mechanikiem w najbliżeszym czasie i opisze co było nie tak. Byc może i byc problem w szczelności układu... tego też wykluczyc niestety nie moge bo z tym jest różnie. Obawiam sie tylko żeby mój golf nie miaŁ PROBLEMÓW z turbiną ale z tego co mi sie wydaje to turbina dobrze chodzi, a co do N75 to zawór został wymieniony... chciałkem wymienic też ptrzewody doprowadzające do N75 i EGR ale w moich okolicach ich nie dostane wiec będe musiał zamówic.. POzdrawiam i daziękuuje za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 86 gości