zgrzyt przy wbijaniu dwujki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kery62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt paź 13, 2009 14:03
Lokalizacja: Rogow
Kontakt:

zgrzyt przy wbijaniu dwujki

Post autor: kery62 » pn lis 16, 2009 22:41

czasami kiedy wbijam 2 bieg slychac zgrzyt,jest tak tylko z 2 biegiem i wydaje mi sie ze dzieje sie tak przy wysokich obrotach kiedy zmieniam biegi szybko.Co to moze byc i czy naprawa jest kosztowna i skomplikowana??Dzieki panowie.



Awatar użytkownika
DanielK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 19, 2006 11:56
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: DanielK » pn lis 16, 2009 22:44

ja mam u siebie to samo ale tylko jak szybko zmieniam na 2 przy wysokich obrotach a przy normalnej jeździe jest oki



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » pn lis 16, 2009 22:47

DanielK pisze:ja mam u siebie to samo ale tylko jak szybko zmieniam na 2
ja tez ale tylko jak jest zimny

i wcale sie tym nie przejmuje :rotfl:



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pn lis 16, 2009 22:59

Synchronizator nie wydala. Jest z tym trochę zabawy, czasem bardziej opłaca się kupić "nową" skrzynię, ale najprościej powoli zmieniać biegi i tak jak Mieniu_69 nie przejmować się tym.



Awatar użytkownika
DanielK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw paź 19, 2006 11:56
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: DanielK » pn lis 16, 2009 23:04

dlatego ja właśnie to olałem i staram się zmieniać delikatnie i wszystko jest oki tym bardziej że jeżdżę normalnie
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 23:05 przez DanielK, łącznie zmieniany 1 raz.



kery62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt paź 13, 2009 14:03
Lokalizacja: Rogow
Kontakt:

Post autor: kery62 » pn lis 16, 2009 23:14

no to chyba mi nic innego nie zostalo jak cieszyc sie delikatnym zgrzytem w drodze do roboty :bigok:



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pn lis 16, 2009 23:37

Spróbuj jeszcze zrobić tak: jak chcesz wrzucić 2, wrzuć pierw luz puść sprzęgło ponownie wciśnij i dopiero bieg - powinno pomóc.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn lis 16, 2009 23:37

Nie , zmień olej na pełensynetyk 75w90 mobil i powinno przestać ewentualnie jak zmieniasz na z 1 na 2 to podczas zmiany wrzuc luz i dopiero 2 i nie będzie zgrzytać

To nie jest synchronizator tylko pierścien blokujący synchronizator

Polcem lekturę

http://www.scirocco.pl/arty/synchronizator.pdf


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » wt lis 17, 2009 00:09

grandi, ująłem to skrótowo nie wchodząc w szczegóły,ale i tak dzięki za link. W każdym razie chodzi o to że trzeba rozebrać skrzynkę jak ktoś ma czas to niech się bawi, ale by z tym jeździć wystarczy wrzucać dwójkę tak jak w Starze200 i się do tego przyzwyczaić ;)



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » wt lis 17, 2009 08:55

To chyba norma w naszych klekotach z tą dwójką :grin:



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt lis 17, 2009 09:34

ja tez sie pochwale :helm: u mnie jest to samo :okej:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lis 17, 2009 13:15

Dobrze jest wymienić olej na świeży, jeśli ten co masz jest bardzo stary, albo jakiś hipol jest zalany to napewno gładziej będą wchodziły biegi.
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 13:15 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



GRYGA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt sie 18, 2009 17:23
Lokalizacja: Raciborz

Post autor: GRYGA » wt lis 17, 2009 15:39

Umnie w golfiku tez tak jest przy wysokich obrotach 2 wchodzi ze zgrzytem :(



rdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 30, 2008 20:09
Lokalizacja: MRZEżYNO
Kontakt:

Post autor: rdi » wt lis 17, 2009 16:01

ooo widze ze wiecej z tym problemem :) ja jak wrzucam dwujke to najpierw na luz w strone piętki i jest miodzio :) tylko ja zimny potem normalnie
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 16:02 przez rdi, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości