Swap z 1v na sb lub jr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 15, 2009 17:09

Jak jest zapchany to jest masakra, swojego jak wywaliłem to przez minute po odpaleniu nawalał mi sadzą a przy przyspieszaniu fotel zaczął się kiwać.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz lis 15, 2009 17:17

o kurde to faktycznie nieźle, to musiał duuużo osłabiać silnik jak tyle tego dziadostwa było, u mnie pewnie jest tych sadzy nie mniej niż było u Ciebie.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 15, 2009 17:20

maniek8855 pisze:a jeszcze pytanie jak wsadzę pompę z AAZ to będzie ok? Czy wtedy trzeba coś rzeźbić bo z silnika 1,9td pasuje tylko ta pompa?
Pasuje.Nic nie trzeba rzeźbić,tylko w plastikowej osłonie paska trzeba zrobić otwór na nakrętkę wałka.Ja śmigam na pompie z AAZ-a.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » ndz lis 15, 2009 17:22

Michaś_1977 pisze:śmigam na pompie z AAZ-a.
i nie narzekasz? ja znalazłem za 300zł taką pompę myślisz,ze to drogo czy cena w sam raz pompa podobno w stanie bardzo dobrym?



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz lis 15, 2009 17:37

a powiedzcie czy pompa od jr i sb'ka sie czyms roznia i jak je rozpoznac ? (jakie sa ich numery i gdzie ich szukac)
mam u siebie pompe z LDA ale nei wiem z jakiego diesla pochodzi ;/

i jeszcze jedno pytanie czy wtryski w 1,6td najwydajniejsze byly w SB'ku ?
bo znalazlem u siebie w garazu wtryski od JR'a i bym je zapodal tylko nie wiem czy wymagaja sprawdzenia bo juz 3 lata leza zapakowane ;/

Pozdro



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 15, 2009 19:25

maniek8855 pisze:ja znalazłem za 300zł taką pompę
Dobra cena,bo pompy do AAZ-a są nawet droższe.
jarekkoval pisze:czy wtryski w 1,6td najwydajniejsze byly w SB'ku ?
Tak.
jarekkoval pisze:znalazlem u siebie w garazu wtryski od JR'a i bym je zapodal tylko nie wiem czy wymagaja sprawdzenia bo juz 3 lata leza zapakowane ;/
Podjedź do jakiegoś warsztatu z próbnikiem i lepiej sprawdź.Trzy lata leżenia na pewno im nie pomogły.

[ Dodano: 15 Lis 2009 18:25 ]
maniek8855 pisze:i nie narzekasz?
Nie narzekam,to znaczy się tak:na kompletnej pompie z AAZ-a to ja jeździłem,bo teraz przy silniku to tylko kadłub z niej został,a bebechy pochodzą od TDI itd. :satan:
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 19:28 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz lis 15, 2009 22:08

Da rade i za mniej kupić, ja za żadną pompę nie dałem więcej jak 150 zł :) ale to trzeba już mieć szczęście, często ludzie sprzedają pompe za grosze bo np leci paliwo z pod sprężyny podczas gdy bebechy są w bardzo dobrym stanie.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 15, 2009 23:04

t0mal, sugerowałem się cenami jakie są na allegro :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » pn lis 16, 2009 16:56

Witajcie Panowie.
Więc tak pogrzebałem w garażu i się okazało,że mam pompę z grzybkiem założona do starego silnika diesela, tylko,ze jak nim kiedyś śmigałem na grzybek nie była założona żadna rurka, czy to ma jakieś znaczenie? Pompa przejeździła po regeneracji jakieś 10tyś km także jest jak nówka :grin: Tylko mam problem odkręciłem 4 śruby od pompy, dwie na wierzchu, dwie za obudową rozrządu, rurki te na 4 na śruby 17 ale ni cholery nie chce się odczepić od starego silnika, myślę,ze się zpaiekła jak ją ściągnąć?
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 17:16 przez maniek8855, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn lis 16, 2009 17:35

Bo jej nie odkręciłeś od silnika :bigok: Pod kołem rozrządu masz dwie nakrętki 13mm, pod dopływem paliwa śruba 13mm, i pod przewodami do wtrysków jest wspornik, też jedna śróba 13mm. Jak będziesz zdejmował koło od rozrządu to poluzuj nakrętkę na kole, i stuknij ją młotkiem, podsadzając np śrubokręt między wspornik, a koło (jak nie zejdzie, to obróć kołem i spróbój jeszcze raz)

Pamiętaj, że jak założysz pompę to musisz ustawić początek wtrysku, a no i jeszcze jedna BARDZO ważna żecz:

Jak bedziesz odpalał pierwszy raz to wrzuć piątkę, albo czwórkę i odpalaj z wciśniętym sprzęgłem!!!!
Pompa stała jakiś czas nieużywana i silnik może się rozbiegać i nie zechceć zgasić się kluczykiem, wtedy go zdławisz wysokim biegiem.

[ Dodano: 16 Lis 2009 16:37 ]
maniek8855 pisze:nie była założona żadna rurka
Oczywiście, że ma :) Do grzyba musi iść wężyk z kolektora, inaczej pompa nie reaguje na ciśnienie i auto nie jedzie.



Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » pn lis 16, 2009 20:39

t0mal pisze:Oczywiście, że ma :) Do grzyba musi iść wężyk z kolektora, inaczej pompa nie reaguje na ciśnienie i auto nie jedzie.
Hmmm, ja jeździłem w 1,6d bez turbo bez tej rurki na grzybie, i auto jeździło, jutro podeśle fotki jak to wygląda bo jeszcze jutro powalczę z pompą i sprawdzę śruby o których pisałeś, dzięki za pomoc, z pompą będę walczył pewnie dopiero w sobotę, tzn z montażem bo w tyg po pracy kicha z czasem na dłubanie :grin:



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pn lis 16, 2009 21:10

maniek8855, bo jezdzic bedzie jezdzic ale to nie to ;)



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » pn lis 16, 2009 21:45

Bez wezyka nie dziala LDA czyli nie dostaje dodatkowego paliwa co idzie za tym, brak kopa :P


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn lis 16, 2009 22:38

maniek8855 pisze:montażem bo w tyg po pracy kicha z czasem na dłubanie
E tam, ja bym Ci w 15 minut wymienił :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości