zwiazek miedzy duzym zuzyciem, zlymi parametrami PD ...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zwiazek miedzy duzym zuzyciem, zlymi parametrami PD ...
Witam
Szukam pomocy jako nowy posiadacz golfika. Mianowicie, auto pokazuje na komputerze duze zuzycie chwilowe (po rozgrzaniu na postoju min 1,1 l/h po wylaczeniu wszystkich odbiornikow, a tak z odbiornikami typu swiatla, nawiew, radio to 1,4 l/h) w czasie jazdy zadko widze wynik ponizej 6 l/100 km a czasem widze 60 l/100 km. Od uzytkownika z identycznym silnikiem wiem, ze to nieprawidlowe. Po zakupie auto bylo sprawdzane vag i wyszly czasy reakcji pompowtryskow ok 80 (wszyskich !) i korekcja dawki paliwa od -1,5 do +1,5.
Auto chodzi bez zastrzezen. Spalanie ok 7l/100 km (po tankowaniu), ale niepokoja mnie te zjawiska.
Moge miec dostep do takiego urzadzonka z warsztatu: http://www.allegro.pl/item806357378_obd ... olski.html
na co zwrocic uwage ? czy to mozliwe, aby padly 4 pompowtryskiwacze na raz ?? czy fakt. ze auto mialo sportowy filtr tak zasyfiony, ze az sie mozna bylo przykleic mogl wplynac na jakies czujniki (przeplywka itp) ? co moze dac takie efekty jak w opisie.
A tak poza konkursem, to moze jest ktos z doswiadczeniem kto moze mi pomoc na miejscu (Lubin Dol.) ?
Szukam pomocy jako nowy posiadacz golfika. Mianowicie, auto pokazuje na komputerze duze zuzycie chwilowe (po rozgrzaniu na postoju min 1,1 l/h po wylaczeniu wszystkich odbiornikow, a tak z odbiornikami typu swiatla, nawiew, radio to 1,4 l/h) w czasie jazdy zadko widze wynik ponizej 6 l/100 km a czasem widze 60 l/100 km. Od uzytkownika z identycznym silnikiem wiem, ze to nieprawidlowe. Po zakupie auto bylo sprawdzane vag i wyszly czasy reakcji pompowtryskow ok 80 (wszyskich !) i korekcja dawki paliwa od -1,5 do +1,5.
Auto chodzi bez zastrzezen. Spalanie ok 7l/100 km (po tankowaniu), ale niepokoja mnie te zjawiska.
Moge miec dostep do takiego urzadzonka z warsztatu: http://www.allegro.pl/item806357378_obd ... olski.html
na co zwrocic uwage ? czy to mozliwe, aby padly 4 pompowtryskiwacze na raz ?? czy fakt. ze auto mialo sportowy filtr tak zasyfiony, ze az sie mozna bylo przykleic mogl wplynac na jakies czujniki (przeplywka itp) ? co moze dac takie efekty jak w opisie.
A tak poza konkursem, to moze jest ktos z doswiadczeniem kto moze mi pomoc na miejscu (Lubin Dol.) ?
-
- Forum Master
- Posty: 1646
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
-
- Forum Master
- Posty: 1646
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
ok, ale dlaczego na postoju identyczne silniki ATD z automatem w takicha samych parametrach pokazuja zuzycie :
po odpaleniu 1. max 1,6 2. moj max 3,6 [l/h]
po rozgrzaniu z obciazeniem: 1 - ok 0,7 2- ok 1,4 [l/h]
po rozgrzaniu bez obciazenia 1 - ok 0,5 2 - ok 1,1 [l/h]
mam nadzieje, ze czytelnie to napsalem: 1-samochod klubowicza 2-moj samochod
po odpaleniu 1. max 1,6 2. moj max 3,6 [l/h]
po rozgrzaniu z obciazeniem: 1 - ok 0,7 2- ok 1,4 [l/h]
po rozgrzaniu bez obciazenia 1 - ok 0,5 2 - ok 1,1 [l/h]
mam nadzieje, ze czytelnie to napsalem: 1-samochod klubowicza 2-moj samochod
-
- Forum Master
- Posty: 1646
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Nie sugeruj się spalaniem jakie pokazuje mfa czy fis, nie wiem co tam masz u siebie. Spalanie tylko i wyłącznie sprawdzasz tankując do pełna, przejechać np 200km i znowu do pełna najlepiej na tej samej stacji i dystrybutorze.
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 21:00 przez Kavior, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości